,,..A vím proč."
,, Jak?. "
,, Můj táta mi o tom řekl. Řekl mi o té věci na které pracoval.Ta věc byla pro Jaemin a Marka nebezpečná. Říkal že kdyby se jí jen dotkli umřeli by. "
,, Dobře tak, jaktože Mark žije? Když žije Mark musí žít i Jaemin. "
Jeno se od mlčel. Sám moc tomu nerozuměl.
,, Já nevím. Ale to není ten největší problém. Jak, jsem říkal že je Jaemin do tebe zalaskovany, tak... Mark Jaeminovi řekl že za smrt Jaemina můžeš ty a on tomu věří..."
,, Počkej co?!. " Vyjekl starší.
,, Jo.. Snažil jsem se mu to vymluvit. "
,, Tohle je... Bože co budeme dělat?! Musím to hned říct Haechanovi ať si, na Marka dává pozor. " Chtěl už odejít.
,, Hyung? Mark půjde i po mě.. " Řekl jakoby s tím byl, smířený.
,,Haechan nikdy nebyl Markuv přítel.. Nikdy." Uklidňoval jej.,, Viš co? Zkus zjistit podrobnosti od Chenleho, já budu hlídat Haechana. Doufám, že ho Mark nenašel. " Poté se sním rozloučil a běžel za Hyuckem domu. Stále se ho snažil kontaktovat, ale on to pořád nebral.
***
(Mezitím u Haechana)Oba chlapci leželi v posteli, přituleni a užívali si přítomnost toho druhého.
,, Haechanie?. " Špitl mu do vlasů.
,, Hmm?. " Broukl.
,, Neříkej Jenovi a zbytku, že jsi mě viděl. " Mladší k němu zvedl pohled a zamračil se.
,, Proč bych to dělal... Vím že tě Jeno nemá rád. " Posmutněl a lehl si zpátky na jeho hruď. ,, Už od první chvíle co tě viděl a co jsem se do tebe zamiloval." Mladší měl v bříšku snad explozi motýlů s toho co právě říkal.
,, Když mě tak moc miluješ, tak proč jsi s Jisungem?Máš ho jenom tak?"
,, Přestal si chodit do školy a nezvedal si telefon. Ignoroval si mě. Já myslel že už mě nechceš. Že jsi, mě jen využil a odkopl. " Mark to nemohl poslouchat. Vážně tohle by Haechanovi neudělal.
,, Měl jsem hodně práce. " Řekl potom.
,, Jo, já vím. Třeba jak zničit Jaemina. " Urazil se a zvedl se do sedu a odvratil pohled.
,, Haechanie. " Vyhoupl se na lokty a snažil se sním navázat oční kontakt.
,, Hyung, proč jsi to udělal? Proč tohle děláš?. " Podíval se na něj z rudými oči ,, Řekni mi. K čemu ti bude Jenova smrt. Budeš potom šťastnější?"
,, Haechanie, zlato... Jeho smrt už je mi putna, jen plním rozkazy. "
,, Huh?. " Vyjekl a přišpendlil si ho na postel.
,,Mám všechno co jsem chtěl. " Vysvětlil.
,, A co?. "
,, Tebe a když o tomhle nikomu neřekneš... budeš mlčet i kdyby se dělo co se dělo?. "
Hyuck se bál. Má tajit všechno co se dneska stalo? I to že viděl Marka plus jeho tajemství. Co když tohle Jenovi pomůže a on bude muset být ticho.
,, D-dobře. "
,, Slibuješ?. "
,, Ano.. Slibují. "
,,Pusu na to.'' Usmál se Mark a našpulil rty.Hyuck se zářivě usmál a dál mu dětskou pusinku.
Pote Mark se od Haechana odtáhl a ukázal mu svou dlaň.
Nebylo na ní nic. Ale pochvíli se začalo něco třpytí a zářit. Hyuck nic neviděl pouze září, která mu silně svítila do očí.,, Víš co to je?. " Řekl Mark a v ruce se mu objevil něco jako fialový krystal, "takzvaná věc " Jak, jsme již si mohli všimnout.
,, Vypadá to, jak diamant. " Mark se zasmál.
,, To není diamant trubko. " Pohladil ho po vlasech a Hyuck se plaše usmál.
,, Tím pádem vůbec nevíš co je to. ",, Ne... A měl bych?. "
,, Takové věci ti Jeno asi neříká. " Schoval jej zpátky. Jednoduše znova pohltil do sebe.
,, Promiň hyung. Nevím co to je. "
,, To nevadí. " Libl ho na rty. ,, Ale nikomu, ani muk. " A znova se přisal, na jeho rty.
V tom ale ze zdola zavolala Hyuckova máma. ,, Haechane!! máš tady Jena!! Pošlu ho za tebou na horu. "
Hyuck se pohotově odlepil od Marka.
,, Hyung. Běž. Neboj nikomu nic neřeknu. " Mark se rychle zvedl a naposled se na něj usmál dokud nezmizel mezi okny.V tom se rozletěly Hyuckovy dveře.
Nestihl ho ani zaregistrovat a už mu Jeno visel na krku.,, Hyung.. Hyung bože!! Jaktože jsi mi to nadzvedal. " Vyjekl na něj.
Starší se protáhl. ,, Promiň spal jsem. "
Jeno jen pokýval hlavou a sedl si na postel.,, Hyung víš co?! Jsme pěkně v prdeli."
,, Proč?. " Sedl si vedle něj.
,, Mark žije. " Hyuck dělal že tohle slyší poprvé. ,, Jo fakt žije a chodí s Jaeminem do školy a řekl mu, že prý já mužů za jeho smrt. " Hyuck na něj čuměl jak, na debila.
,, Nedivej se tak. Fakt mu tohle řekl. Hyung budu stebou každou minutu,každou sekundu když bude potřeba .Jestli je na živu Mark ,tak půjde i po tobě. ",, Jeno. O mě si starost nedělej. To ty by sis měl dělat starost o sebe. Ale neboj pomůžu ti. " přátelský se na něj usmál.
,, Díky Hyung. " Objal ho. ,, Kdyby jsi ho viděl, či s ním jen promluvíl, tak mi musíš všechno říct. Chápeš že jsme v nebezpečí?. "
,,D-dobře."
,,Hyung , nesmíš nám nic tajit. Však jsme nejlepší přátele." Jeno ho pevně objal.
Haechan měl divný pocit. To jak Jeno řekl, že nesmí mít žádné tajnosti ohledně Marka. Proč má pocit že dělá něco špatně? Že tohle by se nemělo. Lhat svému nejlepšímu příteli.
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanficJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...