,, Marku už mě to nebaví. Vyrvu to jeho srdce z hrudí holýma rukama. " Křikl Jaehyun.
Mark jen v klidu seděl a byl zasněný do svého přítele. Mezitím co Jaehyun chodil sem a tam.
,, Jsi strašně nedočkavý... " Řekl potom Mark.
,, Není na co čekat. Najdu si ho a zabiju ho sám. "
,,Myslím, že smrt Jena ti bude jedno, když zjistiš co mám.. " Uchechtl se.
,, Co?. " Mark Jaehyun zaujal.
,, To ti neřeknu... Buď trpělivý. "
,, Aish! Jdi do prdele. " Vyjekl zase.
*******
(20: 03)
Jisung v téhle pozdní hodině se rozhodl jít hledat zařízení, které by měl mít Jaemin na sobě. Proč takhle pozdě? Je tma a nikdo si ho nebude všímat a nikdo ho neuvidí.
Dostal se na místo, kde tohle všechno skočilo. Zůstala tady jen velká díra a zlé vzpomínky.
Vytáhl si s batohů tablet a nacvakal souřadnice.
,, Hledej... Prosím. " Špitl si a díval se kolem.
Najednou ho to na vedlo do lesa. do toho hlubokého lesa, kde měl pan Lee přejet a dostat se na místo. Jisung polkl, když uviděl tu temnou cestu, která se ztrácela v té husté tmě.
Jeho rozklepane nožky jej táhly do lesa.
" 20 metrů od místa"
,,Doufám, že to není moc hluboko. " Špitl si pro sebe.
" 10 metrů od místa. " Čím blíž byl tím víc se bál. Nevěděl co čekat.
" 5 metrů " Jisung se zastavil a díval se kolem. Všude byla tma a nic neslyšel. Bylo to strašidelné ticho. Poté se znovu rozešel.
" Došli jste k cíli. " Jisung se zhluboka nadechl a vytáhl si baterku.
Bohužel Jisung měl nešikovné ruce a stoho stresu upustil tablet. I hned se pro něj uhnul a povšiml si malých Světlušek. Zůstal v poloze jaké byl. Ani se nehl a sledoval je.Pomalu otočil hlavu a všímal si že jich tam bylo najednou o hodně víc.
Nasucho polkl a rozhlédl se všude možně. Všude kolem něj lítaly Světlušky. Svítily a blikály. Lítaly kole jeho těla bylo to něco kouzelného.Opatrně si, sedl a sledoval to. Poté si vzal tablet a podíval se do něj.
Stále mu tam ukazovalo že je na místě.,, H-hyung?. " Nevděl proč ho to napadlo zeptat se. Myslel si že dostane odpověď. ,, H-hyung, jsi t-tady že?. " Oči se mu začaly plnit slzami, Když se mu nedostalo odpovědi a jen tak si povídal sám že sebou. Už si říkal že má jen halucinace, že teď jen spí a je ve snu.
,, Sungie?." V ten moment se Jisung ohlédl zpět, ale nikoho neviděl. Hbitě se postavil a zbystřil.
,, Hyung?. " Zavolal ještě jednou. ,, Kde jsi?!. "
,, Jsem tady. " Jisung se podíval v před. Hlas ho volal hluboko do lesa. V tu chvíli mu to bylo jedno. Rozběhl se a šel po stopách Světlušek.
,, Kde jsi!!. "
,, Tady. " Jisung stále nic neviděl.
,, Kde?!!. "
,, Ještě kousek. " Schválně se podíval nahoru a nikde nikdo. Jen stromy se nad ním tyčíly.
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...