4.Why He's Not Dead Yet ?!

146 15 1
                                    

,, Proč ještě není mrtvý!. " Zaječel vztekle Taeyong.

,, Mark.. "

,,Co je sním?!. "

,, To nevíme. Ale neozval se nám. Asi se něco stalo. " Řekl prostě Doyong.

Taeyong zavrčel a propaloval všechny co zde byli. ,,Zjistíte mi to a co nejrychleji mi to řekněte." Zaukoloval Jaehyuna s Taeilem.

,, Proč já?. " Vztekal se Jaehyun.

,, Proč? Protože mu máš nejblíž." Na to už mu nic neřekl. Vzali se s Taeilem a odešli.

,, Tak ostatní do práce. " Zavelel, když ti dva opustili místnost. Poté se otočil zpátky k monitoru a hleděl na obraz, který mu zde běžel. ,,Co mu sakra tak trvá? Mark je z nás nejlepší, jaktože tak jednoduchy úkol nedokázal splnit." Přemýšlel nahlas.

*******

,, Moc rád jsem tě viděl. " Řekl Jaemin.

,, Taky. Děkuji. " Měl nutkání jej pořádně obejmout, ale nemohl.
Mladší jen kývl hlavou a s pozdravem zmizel uvnitř svého domu.

,, Čau mami, jsem doma!. " Zaječel přes celý dům.
Místo toho, aby jej matka vítala s otevřenou náručí tak byla naštvaná.

,, Na Jaemine tohle mi vysvětli. " Dala mu do rukou papír a složila ruce na prsou. Jaemin nechápal a přečetl si o co jde.

,, Mami co je to?. " Chtěl ji ho dát, zpátky.

,, To ty mi pověz co to je! Ty nechodíš do školy? Tak kde traviš dopoledne. To jsem si o tobě nemyslela! Však jsi hodný kluk.. Spratku, nevychovala jsem tě, abys mi chodil za školu. " Řvala na něj, mezitím co si to ještě jednou pročítal.

,, Mami! Dost. Přestaň!!! Nikdy jsem za školou nebyl. " Vyjekl po ní naoplátku.
,, A podívej se. Tohle není moje škola!!!. " Poukázal na jméno školy.

,, Opravdu?... T-toho jsem si nevšimla, omlouvám se. " Jakmile uviděla název jiné školy, pevně jej objala.

,, Promiň, broučku. " Jaemin se poté odtáhl a omluví přijal.

,,Tak proč je tam tvé jméno?." Řekla potom zmateně.

,,Nevím asi jich je víc. " Kývl rameny.

,, Ne, můj syn je jen jeden. Někdo si, stebe dělá srandu. Ukaž! Zavolám tam." Vzala si papír, kde byla zpráva napsana a vytočila číslo.

,, Dobrý den tady Jaeminova matka... Ano Na Jaemin. Promiňte, ale tohle je nedorozumění. Můj syn, chodí na jinou školu...ne nepřešel na jinou chodí tam od prváku. Ano, jsem si tím jistá... Dobře. Fajn... Přijdeme oba dva. Nashle. " Naštvaně zavěsila.

,, Mami co to-. ",, Zítra tam zajdem a já ji ukáží, že jsi úplně z jiné školy.Tohle je šílený! Můj syn má dvojníka no jistě. " Vyšilovala když si, šla sednou do obýváku na gauči.

*****
(Další den ráno)

,, Rychle přijdeme pozdě!. " Zaječela na něj matka, když už byla připravena odejít.

Jaemin hned běžel dolů, nazul si boty a mohli vyrazit. Nešli pěžky, jeli autem, takže tam, byli do pěti minut.

Zatímco jeli Jaemin nemohl spustít oči s fotografie, která k té zprávě byla.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat