İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Arabayı büyük otelin hemen önüne park etti ve dışarı çıktı. Jael buraya otel diyordu ancak burası apart tarzı bir yerdi. Başını kaldırıp büyük binaya baktı. Her katta beş daire vardı ve yan yana dizilmişlerdi. Genç adam ikinci kata çıkan merdivenleri tırmanmaya başladı. Elli yedi numaralı odayı bulana kadar dikkatli bir şekilde ilerlemeye devam etti.
Kapının önünde durdu ve bir süre bekledi. Ardından kapıyı çaldı. İçerideki sesleri dinliyordu bir yandan da. İkinci kere tekrar çaldı. Bir hareketlenme oldu kapının arkasında.
Kapı açıldı ve çilleri yüzünü kaplamış, kızıl saçlı ve kahverengi gözlü kadın uyku sersemi bir şekilde kapıyı açtı.
Üzerinde ince bir atlet ve külot vardı. Sutyen giymediği çok belliydi. Saçları dağınık bir şekilde toplanmıştı. İştah açıcı görünüyordu. Erkek ellerini sıktı ve bir süre durdu.
Favian, başını yana eğerek ona baktı. Sessizlik uzadıkça rahatsız olmuş görünüyordu. "İçeri girecek misin yoksa kapıda dikilmeye devam mı edeceksin?" diye sordu en sonunda.
Jose, derin bir nefes alıp içeri girdi. Genç kadın geri çekildi ve ona içeri girmesi içi izin verdi. Kapıyı onun arkasından kapattı ve erkeğe baktı. "Eğer sevişmeye geldiysen fiyatımı ödemek zorundasın bu sefer" dedi sakin bir şekilde. "Her zaman bedavaya yapamam. Para kazanmak zorundayım."
Genç adam dikkatli bir şekilde içeri baktı. Uzun bir koridorun bir yanı salona diğer yanı ise yatak odasına açılıyordu. Yatak odasına yakın bir kapı daha vardı. Banyo olduğu çok belliydi.
Erkek, salona doğru gitti sakince. Mutfak salonla birdi ve son derece ışıklıydı. Perde bile yoktu ve güneş ışıkları içeride ışıldıyordu. Ev son derece temizdi. Öyle ki sanki doğru düzgün yaşanmıyor gibiydi.
Uzanmak için yapılmış bir koltuk balkonun hemen önünde duruyordu. Hemen yan tarafındaki duvar boyunca kitaplıklar sıralanmıştı. Kitaplar, düzgün bir şekilde sıralanmıştı. Koltuğun hemen yanında ufak bir sehpa vardı. Sehpanın üzerinde boş bir şarap kadehi ve bir kitap duruyordu. Evin kullanıldığının tek işaret buydu.
Jose, buzdolabına doğru gidip kapağını açtı. Çeşitli alkol şişeleri kapak kısmına dizilmişti. Çeşitli yemek ve tatlılarda raflarda duruyordu. Bu pek beklenmedik bir şeydi. Bir striptizcinin bu kadar düzenli olması gerçekten tuhaftı.
"İncelemen bitti mi?"
Genç adam doğrulup ona baktı ve sonra koltuğa gidip oturdu. Ellerini dizlerine dayadı. "Buraya sevişmeye gelmedim" dedi en sonunda. "Geçen gece ile ilgili konuşmaya geldim"
Favian, başını yana eğdi ve alaycı bir gülümsemeyle ona baktı. Kollarını göğsünde kavuşturdu ve omzunu kapıya yasladı. "Geçen gece mi?" derken sesi de gülümsemesi gibi alaycıydı. "Dans zamanında bazen azdığım olur. Sen de bunun üzerine geldin."
Onu şişme bebek gibi kullanmış gibi görünüyordu. Yine de Jose'yi o seçmişti. "Kim olduğumu biliyordun" dedi. Gözlerini onun gözlerine dikti. "Summer ile olan geçmişimi biliyordun. Sen, Summer'ın en yakın arkadaşısın"
Genç kadının duruşunda ya da tavrında bir değişiklik olmasını beklemişti. Gözlerine ulaşmayan o gülümsemesi erkeğin sinirlerini bozuyordu. "Summer öldü" dedi genç kadın sakin bir şekilde. Ardından arkasını dönüp koridordaki kapıya doğru yürüdü. "Konuşmak benim işim değil. Git kendine bir psikolog bul." Kapıyı açıp ona gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROSS KARDEŞLER 4. KİTAP- MÖSYÖ HAZEL
ActionCROSS KARDEŞLER SERİSİ SON KİTABI. JOSE ESTRADA'NIN HİKAYESİ