Bölüm 8

1.9K 243 15
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... GECİKTİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM... NE YAZIK Kİ KISA BİR SÜRE BİRAZ RÖTARLI İLERLEYECEĞİZ... ANCAK ELİMDEN GELDİĞİNCE SİZLERİ BEKLETMEMEYE ÇALIŞACAĞIM... BOL KEYİFLER... LÜTFEN YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN...

Genç kadın sabaha karşı eve döndüğünde kapıda onu bekleyen adamı fark etti. Uzun süredir devamlı müşterilerinden biriydi. Adının ne olduğunu bile hatırlamıyordu artık. O kadar uzun süredir uzun topuklu ayakkabılarla dans ediyordu ki çok yorulmuştu ve ayakları can çekişiyordu.

Favian, derin bir nefes alıp ufak sırt çantasını omzundan aşağı attı. "Bu akşam çalışmıyorum" dedi yorgun bir şekilde. Zaten evinde daimi bir müşterisi vardı.

Dokunamadığı müşteri...

Adam memnuniyetsiz bir şekilde ona baktı. "Üç gündür çalışmıyorsun" dedi sert bir şekilde. "Sana dansın o kadar para kazandırdığını sanmıyorum" dedi.

Takıntılı müşteriler her zaman bir fahişenin en büyük sorunu olmuştu. Bu adam da son derece takıntılı bir adamdı ancak gerçekten iyi kazandırıyordu.

Favian, sakinliğini bozmadı. Başa çıkamayacağı bir adamla uğraşmazdı. Ya da uğraşmazdı. Hala neden Jose'yi evine aldığını bilmiyordu. "Kralım beni özel bir müşteri için bir süreliğine kiraladı" dedi en sonunda. "Ne kadar süreceğini bilmiyorum ama başka müşteri alamam"

Adam, ona doğru yürüdü ve hemen önünde durdu. "Benimle otele gel" dedi. "Müşterinin haberi olmasına gerek yok." Bir elini ona doğru uzattı ve nazikçe yanağına dokundu. "İstediğin ücreti öderim sana" derken kadına doğru eğildi.

Bir fahişenin en önemli geliri bedeniyle karşısındaki memnun etmekti. Onları ne kadar özel hissettirirse o kadar çok kazanırlardı. Favian, bunu çok kısa bir zamanda öğrenmişti.

Adamın dudakları ona dokunamadan genç kadın geri çekildi. Onun kollarından sıyrıldı ve kapının önüne geldi. Anahtar kartı kapıya soktu. "Seong'da kral ve kraliçenin her şeyden haberi olur" dedi sakin bir şekilde ve adam ikinci bir adım atamadan içeri girip kapıyı kapadı.

Yorgun bir şekilde çantasıyla beraber odasına doğru gitti. Jose'nin evde olduğunu kapıdaki ayakkabılardan ve banyodaki seslerden anlayabiliyordu. Erkek o odasına doğru giderken erkek aniden banyodan dışarı çıktı.

Beyaz tişörtü ve pantolonu tamamen kanla kaplanmıştı. Elindeki havluyla ellerini siliyordu. Yüzü ve saçları tamamen ıslanmıştı. Ellerini ve yüzünü yıkamış gibi görünüyordu.

Favian kalbinin teklediğini hissetti. Endişesi kafasının içinde yankılanmaya başladı. Sesli bir nefes alıp verdi ve bedenini durgunlaştırıp yüzünü ifadesizleşti. Bunu diğer insanlara karşı şık yapardı ancak onun karşısında her zaman biraz zorlanıyordu.

Yaralanmış mıydı? Bu kadar kanamış olması için ölümcül olması gerekiyordu. Savaşa girmişti. Bundan şüphesi yoktu. Onun Estradalarla olan durumundan haberdardı. Ne söylemesi gerektiğini bilemeden bir süre ona baktı. Ardından kendisini zorlayarak arkasını döndü.

"Dışarıda sesler duydum"

Erkeğin hemen arkasında durdu. Odasının kapısının önündeydi. Sanki bir adım atarsa o odaya sığınıp aralarına bir mesafe koyabilirmiş gibi geliyordu. "Müşterim vardı" dedi düz bir sesle. Gözlerini yatağına dikmişti.

Favian ile aralarında kapanmamış bir mevzu vardı. Genç kadın bunu kabul etmese de. Tuhaf gerginlik ikisinin arasında duruyordu. Bütün gece dans etmiş, yorulmuş ve terlemiş bir kadın için çok iyi görünüyordu ve güzel kokuyordu.

CROSS KARDEŞLER 4. KİTAP- MÖSYÖ HAZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin