Bölüm 7

2.1K 229 16
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Jael'in ona bir aracı ile teslim ettiği çanta oldukça sağlamdı. İçindeki silahlar son derece ağırlardı. Kurşunlar ve silah parçaları ile dolu bir çantaydı. Genç adam çantanın içindekileri küçük salondaki koltuğun üzerine yaydı. Dalgın bir şekilde silah parçalarını birleştirmeye başladı.

Sonny'i tekrar nerede bulabileceğini bilmiyordu. Ancak bu sefer hazırlıksız giremezdi bu işe. Hayatını kaybedebilirdi ancak yapması gerekenleri yapmadan bırakmayacaktı. Mahzenlere geri dönemezdi ancak zaten onları aramasına da gerek olmayacaktı. Estradalar şehrin her yerindeydiler. Doğru kişileri bulursa onlar Sonny'i kendisine ulaştırırlardı.

Başını kaldırıp etrafına bakındı. Bu ev gerçekten çok temizdi. Yavaşça koridora çıktı ve yürüyerek yatak odasına gitti. Yatak odası da tıpkı evin geri kalanı gibi çok temizdi.

Büyük bir yatak vardı. Üç kişi rahat sığardı içine. Mavi yatak örtüleri seriliydi. İki yanında komodinler vardı. Hemen karşısında büyük bir kıyafet dolabı duruyordu. Resim yoktu. Kişisel hiçbir şey yoktu. Genç adam yatağın yanındaki komodine doğru gitti.

Dikkatli bir şekilde ilk çekmecesini açtı. Aylık yapılan hastane kontrolleri dışında hiçbir şey yoktu. Ardından altındaki çekmeceye baktı. Ufak bir zarf duruyordu. Jose, kaşlarını çatarak zarfı eline aldı. İçinde fotoğraflar vardı.

Bunlar çok eski resimlerdi. Summer ile Favian'ın çekilmiş bir fotoğrafı vardı. Henüz gerçekten çocuk oldukları döneme aitti. On iki ya da on üç yaşlarında olmalıydılar. Her ikisi de gülümseyerek kameraya bakıyorlardı.

Daha önce bu kıza hiç dikkat etmemişti. Kızıl saçları omuzlarına kadar geliyordu. Çilleri burnunda ve yanaklarındaydı. Açık ve net bir şey söylemek gerekirse çok sevimli görünüyordu.

Jose, fotoğrafın arkasını çevirdi. 'Arkadaşlığımız daimi olacak, Favian' yazıyordu. Genç adam, diğer resme baktı. Kendisine ait iki resim vardı. Birinde kilisede olduğu zamanlardan kalmaydı. Summer ile konuşuyordu. Son derece tasasız ve neşeli görünüyordu.

Diğer resimde ise Lane'deki son zamanlarındandı. Şimdiki yaşına daha yakın bir yaştaydı. Birkaç sene öncesine aitti. Dalgın bir şekilde uçurumun dibindeki evinden aşağı bakıyordu. Daha ciddi ve mutsuz görünüyordu.

Bu resimlerin onda neden durduğunu bilmiyordu. Zarfa geri koyup çekmeceye bıraktı tekrar. Burada bir şey bulamayacağı belliydi. Sorularına cevap alamayacaktı. Beraber olduklarında Favian onun kim olduğunu biliyordu. Resimlere bakılacak olursa Summer ile olan bağıda hala duruyordu.

Genç adam başını iki yana salladı. Şimdilik Favian'ı bir kenara bırakması gerekecekti. Salona geri dönüp koltuğun üzerinden kol askılarını taktı ve silahları taktı. Ardından anahtar kartı cüzdanına soktu ve dışarı çıktı.

Genç adam, arabaya bindi ve Seong'un dışına doğru sürmeye başladı. Artık güvenli topraklardan dışarı çıkıyordu. Artık değişmesi gerekiyordu. Sertleşmesi gerekiyordu. Sonny oyunu sert ve acımasız oynayacaktı. Bu durumda Jose'nin de öyle oynaması gerekiyordu.

Arabayı, Alacud'a doğru sürmeye başladı. Orası Seong'un bir yansımasıydı. Ancak bazı şeyler asla Jael'in kontrolü altında olmazdı. Alacud'a bu savaşa girmesinden önce adam yerleştirmişti.

Favian, coşkulu kalabalığa gülümsedi. Direkten dönerek aşağı indi. Bugün de tıpkı diğerleri gibi son derece kalabalıktı. Erkekler de kadınlarda son derece coşkuluydular. Yan tarafındaki küçük daire şeklindeki pistte Bill, kadınları coşturuyordu.

CROSS KARDEŞLER 4. KİTAP- MÖSYÖ HAZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin