Bölüm 17

1.5K 204 6
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Henry' i takip etmek Sonny'i takip etmekten daha mantıklıydı. Jennifer öldüyse Sonny, Jose'nin peşinde olduğunu biliyor olmalıydı. Elbette ki kaçak, para göz bir teröristtense bir polisin peşine takılmak daha makuldu. En azından kötü yola sapmış bir polis olduğunu kanıtlarlarsa her şey Jose için daha rahat olurdu.

Tabi ki Favian'ın yerinde durmaya niyeti yoktu. Jose'nin de daha fazla kavga edecek gücü kalmamıştı. Bir de üzerindeki kıyafetleri değiştirmesini isterdi gerçekten. Onu arzulaması için Milagros gibi giyinmesine ihtiyacı yoktu. Bu düşünce çok rahatsız ediciydi.

Gerçi onu ne çalışırken ne de evin içinde tam giyinik görmemişti hiç. Her zaman bikinilerle ya da iç çamaşırlarıyla geziyordu. Geçen gün otel odasına geldiğindeki hali hiç görmediği bir haliydi. Kalçalarını saran kot pantolon ve tişört hoş bir hava vermişti ona.

Elbette ki şuanda bunlara kafa yormanın zamanı değildi. Favian'ı yanında istememesinin bir nedeni de buydu. Kafası bir şekliyle aslında hep ondaydı.

Eline silahını alıp Henry'nin evine doğru yürüdü. Kendisi henüz işteydi. Favian yanına hazırlıklı gelmişti. Ailesi yoktu ki bu Jose için büyük bir nimetti. Bir yıl önce ani bir şekilde kendisine şehir merkezinden bir ev almıştı. Sıradan bir polisin maaşıyla böylesi nezih bir banliyöde ev almak için bütün hayatı boyunca kredi ödüyor olmalıydı.

Ayrıca anlaşılan Henry bir kumar bağımlısıydı. Üstelikte kötü bir kumar bağımlısıydı. Bir ara borçlarını temizleyebilmek için Seong'dan borç almıştı hatta. Jose'ye göre bu borcu borçla kapatmaktı üstelik her anlamda tehlikeli olan bir borcu daha tehlikeli olan başka bir borçla kapatmaktı.

Neyse ki Jael dikkatli bir adamdı. Henry'nin borcunu faiziyle birlikte önüne koymuş olması onu hızlı bir şekilde bulmalarını sağlamıştı zaten.

"Böyle bir evin bahçesi bu kadar kötü durumda olmamalı"

Muhtemelen Nikolai görseydi baygınlık geçirirdi. Gerçekten de bahçe çok bakımsızdı. Sararmış ve ezilmiş çimenler, yer yer çıkmış ayrık otları, bazı otlar o kadar büyümüştü ki evin penceresini kapatıyordu. Verandaya çıktılar ve erkek, Favian'ı kapının yan tarafına itti hafifçe.

Silahı elinde hazırda duruyordu. Herhangi bir sürprizle karşılaşmak istemiyordu. Favian hafifçe kapıyı çaldı ve sessizce beklediler ancak içeriden herhangi bir ses gelmedi.

Genç kadın saçlarından bir tel toka çıkardı ve kapının önünde eğildi. Bu işleri biliyor gibi görünüyordu. Jose kaşlarını çatarak onun kilitle oynamasını izledi. Bir clik sesi çıktı ve genç kadın tekrar yana çekildi. Onun bakışlarını görünce hafifçe omuz silkti. "Seong'a borcum çoktu" diye fısıldadı.

Hiç şüphesiz ödemek için birkaç yol denemişti. Neyse ki kazandığı yetenekler kullanışlıydı. Jose, kapıyı açıp silahını ileri uzattı ve içeri girdi. Genç kadın hemen arkasındaydı ve kapıyı sessizce arkasından kapattı.

En son bir eve girdiğinde neredeyse ölüyordu. Lane'de olan bitenleri unutamazdı. Üstelik yanında bu sefer çok değerli bir şey vardı. Jose'nin tedbiri elden bırakmaması gerekiyordu.

Favian, güvenli olan salona geçerken Jose üst katları da aramaya başladı. Bir erkeğin evi olduğu çok belliydi ve tek başına yaşayan biri için fazlasıyla büyüktü.

CROSS KARDEŞLER 4. KİTAP- MÖSYÖ HAZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin