Partea 17: Floarea ce se ofileste

782 53 4
                                    

Naruto povesteste

Chestia asta cu plimbarea nu tine. Pare si mai trista acum! Ahh…ar fi trebuit sa stiu…are multe amintiri aici ce o leaga de vremurile cand Sasuke era inca impreuna cu noi. Cum pot fi atat de prost?! Gata. Ne  intoarcem. Nu vreau sa o vad din nou cum cade in genunchi si incepe sa planga cu disperare.

Eu: Hinata, Sakura…eu am obosit si as vrea sa merg acasa. Ce spuneti? Veniti?

Sakura: V-o iau inainte! a spus intorcandu-se pe calcaie si plecand cu pasi repezi din parc. Am oftat trist, iar Hinata mi-a pus mana pe umar  amintindu-mi ca e alaturi de mine.

Am pornit amandoi incet spre casa mea stiind ca nu avem cum sa o mai prindem pe Sakura, iar daca chiar o prindeam pe drum..si-ar fi dorit sa fie singura si ar fi trebuit sa luam distanta. Ajunsi in sfarsit acasa ne-am facut comozi pe canapeaua din sufragerie privind ganditori tavanul ce parea ca urmeaza sa ne dezvaluie marile secrete ale universului, la cat de concentrati ne uitam la el.

Un oftat scurt m-a scos din starea mea de gandire. Movalia mea parea ca se da batuta si o inteleg perfect. Nu puteam face nimic care sa ii readuca rozaliei zambetul acela minunat ce ii stralucea odinioara pe buze.

I-am prins Hinatei mana intr-a mea spunandu-i sa se linisteasca, pentru ca toate se termina cu bine in cele din urma. Insa…nici macar eu nu credeam ce am spus si era putin ciudat sa ma gandesc la faptul ca ea ar putea crede. Noi ne simteam groaznic, Sakura se simtea groaznic…pana si eu am ajuns sa cred ca totul ar putea fi pierdut.

Sakura povesteste

Mi-am tarat picioarele pe ultima parte din drumul meu spre casa, iar cand am ajuns in sfarsit am bagat usurata cheia in usa. Am intrat in casa si fara sa mai inchid usa in urma mea m-am descaltat si am oftat epuizata. Am tras aer in piept si m-am uitat hoatarata spre scari adunandu-mi energia pentru a le urca, insa cand sa pun piciorul pe prima treapta o mana ce mai mult ca sigur era a unui barbat imi astupa gura si ma arunca cu brutalitate pe podea. L-am privit pret de cateva secunde, inainte sa sara pe mine si sa inceapat sa ma sarute violent pe gat. Purta o masca si nu am putut observa decat faptul ca avea ochii verzi. Barbatul m-a ridicat de pe jos si m-a lipit de trupul sau  masiv indemnandu-ma sa ma dau in spate cu pasi lenti, pana am ajuns la usa. A inchis-o si a incuiat-o cu cheia pe care se pare ca eu am uitat sa o scot din usa mai devreme si m-a lipt de perete incepand sa ma sarute apasat pe buze. Ma zbateam cat de tare puteam insa energia mea..nu mai e la fel ca pe vremuri. Nu ii puteam face fata. Cand si-a dezlipit buzele de ale mele respirand greu, am scos un tipat ragusit. Vazand cat de tare ma chinui a inceput sa rada si mi-a vorbit:

Barbatul: Poti sa tipi cat vrei. Nu va veni nimeni sa te ajute! acestea fiind spuse a inceput din nou sa ma sarute pe gat, lasandu-mi semne peste semene. 

Incercam din rasputeri sa scap, insa nu ma lasa. Era hotarat sa faca lucrul pentru care a intrat astazi in casa mea. O lacrima si-a facut aparitia pe fata mea, lucru care l-a facut sa ranjeasca pervers, urmand sa imi scoata cu miscari lente bluza pe care a aruncat-o undeva prin casa. Nu am reusit sa fac nimic, iar asta m-a infuriat la culme..insa degeaba ma enervam. Nu faceam decat sa imi consum mai repede energia.

In timp ce eu ma gandeam la ceea ce tocmai se intampla cu mine, barbatul din fata mea se juca cu incheietoarea sutienului meu. A scapat imediat de el, ajungand in acelasi loc cu bluza. Individul imi tinea mainile lipite de perete si ma privea satisfacut. Afisa un zambet pervers dupa care isi trecu limba peste buza superioara si incepu sa ma sarute cu pofta pe piept. A fost inevitabil sa nu scot un geamat, lucru care i-a dat satisfactie. Si-a trecut una din maini peste linia blugilor mei, ajungand la nasture si desfacandu-l. A tras fermoarul si intr-o fractiune de secunda pantalonii mei s-au desprins de corpul meu. Vazand situatia in care ma aflu, cu ultimele puteri l-am lovit cu genunchiul in zona abdominal si am incercat sa fug catre scari insa m-a prins de la spate si m-a trantit pe jos, spatele meu gol simtind acum atingerea “calda” a podelei.

Individul a ajuns sa stea deasupra mea in boxeri. Ceea ce a urmat dupa, avea sa ma marcheze pe viata. Barbatul acela m-a…m-a violat pur si simplu, fara nicio tragere de inima. Continua sa isi satisfaca nevoile de barbat idiot in timp ce eu sufeream groaznic, avand in vedere si faptul ca a fost prima data pentru mine..si nu mi-am imaginat niciodata ca se va intampla in felul asta… . A plecat apoi mandru de fapta sa, lasandu-ma singura si traumatizata intinsa pe podeaua rece.

M-am tarat cu greu pana la bluza mea care era aruncata aiurea pe jos si am imbracat-o tragand de ea incercand sa ma acopar cat mai mult cu putinta, apoi mi-am lipit violent spatele de perete si am analizat tot ce s-a intamplat. Imi miscam capul in stanga si in dreapta in semn de negatie…pentru ca nu voiam sa cred ca asta chiar s-a intamplat! Ce a fost cu prostia asta asa dintr-o data si cine dracu' era individul ala?! E foarte posibil ca  el sa ma fi cunoscut deja… . Un strain nu vine asa pur si simplu la tine in casa si te violeaza. La naiba! Ma…ma urasc. Imi urasc viata..iar acum ma simt..murdara. Nenorocitul ala m-a distrus! La naiba! Nu sunt buna de nimic! Ar fi trebuit sa ma apar cumva! De ce nu am putut?! La naiba cu toate! Nu mai vreau! Nu imi mai doresc sa traiesc viata asta! Vreau ca totul sa fie..ca inainte.

M-am infuriate si am inceput sa sparg tot ce imi intra in mana. Am spart 2 vaze, 3 bibelouri care oricum aratau ca naiba, am facut praf 2 tablouri si m-am intins pe podea incepand sa plang. Am continuat sa fac asta pana cand lacrimile mi-au secat, moment in care m-am ridicat si am mers abatuta pana in baie. Am incuiat usa, mi-am dat acea bluza jos si am intrat in dus. Picaturile de apa treceau peste pielea mea fina curatandu-ma de praf, insa nu imi stergeau si amintirea a ceea ce mi-a facut nenorocitul ala.

Am iesit de sub dus, mi-am infasurat un prosop in jurul corpului si am iesit din baie vrand sa merg sa ma imbrac, insa mi-am adus aminte ca nu am incuiat usa de la intrare dupa plecarea tipului aluia. Am coborat cu teama scarile ce pareau ca imi fug de sub picioare din cauza ametelii care m-a cuprins putin mai devreme si am incuiat usa cu miscari rapide din incheietura.

Cand sa ma intorc pentru a merge sus, cineva a ciocanit la usa. Am descuiat si am deschis speriata usa, asteptandu-ma la ce-i mai rau. Am simtit insa un sentiment de usurare cand in fata mea s-a infatisat blondul din vecini impreuna cu prietena sa gingasa.

Eu: Hei…ce faceti voi aici?

Hinata: Am venit sa vedem ce faci..mm...Sakura…

Naruto: Sakura… . Sopteste el inrosindu-se.

Eu: Ce-i? m-am uitat putin la mine si am observat ca eram in fata lor numai intr-un prosop si cu parul ud. M-am inrosit instantaneu.

Intre timp, Hinata a intrat in casa fara ca eu sa imi dau seama si a vazut dezastrul produs de mine mai devreme.

Hinata: Ce s-a intamplat aici?! Sakura, ce ai facut?!

Naruto: Despre ce vorbesti, Hin? intreaba Naruto intrand in casa. Odata ce au vazut ce era acolo..s-au intors catre mine cu priviri intrebatoare si serioase. Am oftat inchizand usa.

Eu: Nu s-a intamplat nimic. Le raspund in timp ce urcam scarile.

Hinata: Cum adica nimic?! Tu vezi ce e aici?!

Eu: Totul e bine..da? nu voiam sa le spun despre faptul ca un idiot a intrat peste mine in casa si mi-a facut ce mi-a facut. As fi parut si mai slaba decat ma stiu deja, iar asta nu ma ajuta cu nimic.

Naruto: Sakura..de ce sunt toate lucrurile astea sparte?

Eu: Simteam nevoia sa imi descarc nervii pe lucrurile din jurul meu. Multumiti?

Niciunul din ei nu a mai spus nimic. Am mers la mine in camera unde m-am schimbat si am coborat mai tarziu vrand sa vad ce fac, stiind clar ca ei inca nu au plecat. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca nu mai erau acolo. Am gasit insa un biletel pe masuta din sufragerie pe care scria: “Hei, Saku! Am facut curat pe aici gandindu-ne ca tu nu te vei putea ocupa de asta. Scuze ca a trebuit sa plecam asa…ne-am gandit sa iti lasam timp sa te gandesti la ce ne vei spune cand te vom intreba cum s-a intamplat de atunci cand ti-ai descarcat nervii hainele tale au ajuns aruncate prin colturile casei iar cateva pete rosi au aparut pe parchet. Te iubim! :) –Naruto si Hinata”  

Ce?! Ahh! Am uitat complet de astea. Totusi ma mir ca nu mi-au observat si semnele de pe gat... .  Se pare ca..va trebui sa ma gandesc la ceva. Insa..voi lasa asta pe maine. Acum e timpul sa dorm caci maine incepe o noua zi de chin. Abia astept!

Impreuna pentru totdeauna? (SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum