Partea 26: Mai exista o speranta

820 55 1
                                    

Era deja 23:25 si Sasuke nu mai aparuse. Rozalia incepuse sa se intrebe daca nu cumva o ia razna si nu si-a imaginat toate acele lucruri, insa tot ceea ce stia in legatura cu ce s-a intamplat astazi i-a fost confirmat cand brunetul si-a facut aparitia, purtand aceeasi pelerina neagra. Sakura, nemaiputand rezista a sarit la gatul sau si i-a oferit o imbratisare atat de calda si de stransa, de care aveau amandoi mare nevoie. Cand s-au dezlipit unul de celalalt s-au asezat undeva jos, si au inceput sa discute.

Sakura: Vreau sa stiu ce s-a intamplat…. . De ce te-ai ascuns tot timpul asta?

Sasuke:  Sakura..cred ca ar fi foarte greu de inteles pentr tine… .

Sakura: Ma descurc!

Sasuke: Bine…sper doar sa nu ma urasti dupa ce iti voi povesti.

Sakura: De ce te-as uri..?

Sasuke: Doar…asculta. Am fost luat de la spital de catre Ino si am fost tratat de ea si inca cativa medici priceputi ce lucrau cu organizatia din care facea si inca face parte.

Sakura: Organizatie..?

Sasuke: Akatsuki.

Sakura: Akatsuki?! Acea organitzaie de criminali din care facea parte fratele tau? Acei Akatsuki?!

Sasuke: Da.

Sakura: Dar cum a ajuns Ino in asa ceva?

Sasuke: Nu stiu… . Cert este ca e destul de puternica si de importanta printre ei.

Sakura: I-Inteleg… .

Sasuke: Revenim. Imediat ce m-am trezit mi-a spus ca de acum in colo voi face parte din organizatia ei si ii voi fi ucenic, discipol, slujitor…cum vrei sa ii spui.

Sakura: Cum a putut face asta?! Iar tu ai acceptat..banuiesc.

Sasuke: Da… .

Sakura: Pot sa te intreb de ce…? Tu..nu erai atat de slab. Erai printre cele mai puternice persoane pe care le cunosteam.

Sasuke: Imi pare rau daca am scazut intr-atat in ochii tai…si nu vreau sa folosesc motivul meu ca pe o scuza..de aceea as prefer sa nu ti-l spun.

Sakura: Spune-mi! Te rog! Nu ai scazut in ochii mei! Vreau doar sa stiu de ce!

Sasuke: Eu…am facut-o pentru a te proteja.

Sakura: De cine?

Sasuke: De Ino.

Sakura: De Ino?

Sasuke: Da. M-a amenintat ca daca nu raman cu ea si nu fac tot ce imi spune…te va ucide! Sopti brunetul lasandu-si privirea in pamant, lasand o lacrima sa ii strabata obrazul drept.

In interiorul rozaliei se afla un asmestec de sentimente: uimire, tristete, teama, furie si iubire. Iubire fata de cel ce era acum in fata ei.

Sakura: Sasuke…nu…nu ar fi trebuit…ce rost are sa traiesc daca nu o pot face alaturi de tine? Singurul lucru care m-a mai tinut in viata a fost faptul ca Naruto si Hinata au tras de mine in continuu si m-au ajutat..si nu le puteam face una ca asta.

Sasuke: Nu! Sakura…imi doresc mai mult decat orice pe lume ca tu sa traiesti..sa fii in siguranta! Mi-a fost foarte greu ca in toti anii astia sa te privesc doar la distant cum plangi, cum urli, cum spargi tot ceea ce se poate sparge si cum imi pronunti numele cu atata tristete in suflet. M-a durut extreme de mult sa te vad asa…mai ales cand stiam ca nu te pot strange in brate, nu te pot saruta, nu iti pot spune cat de mult te iubesc si mai ales…ca nu iti pot spune ca sunt in viata si ma gandesc mereu la tine.

Impreuna pentru totdeauna? (SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum