Sasuke povesteste
Urmatoarea zi, la prima ora eram deja in drum spre casa Sakurei. Conduceam cu o viteza nimicitoare pentru ca nu aveam loc de intarzieri. Planul nostru era pe punctual de a incepe. In urma cu 2 ani mi-am invins teama de viteza ce o capatasem dupa accidentul acela ce mi-a pus in pericol viata.
Am ajuns in sfarsit acasa la rozalie. Am intrat pe geam in camera sa, cum aveam obiceiul si nu m-am mirat sa o vad stand pe marginea patului, cititnd o revista si asteptandu-ma.
Sakura: Ai intarziat. Spune ridicandu-si ochii din revista.
Eu: Un minut.
Sakura: E destul de mult.
Eu: Pai atunci cred ca nu mai are rost sa incepem planul de azi..daca tot am intarziat. Mai poate astepta pana maine! spun indreptandu-ma spre fereastra.
Sakura: Hai nu te mai prosti! Vino incoace!
M-am intors iar ea mi-a sarit la gat sarutandu-ma apasat.
Sakura: Inchide fereastra aia si vino aici.
Am facut cum mi-a spus, iar acum eram amandoi asezati pe patul ei, in sezut, gata sa incepem discutia.
Sakura: Sa recapitulam. Tu va trebui sa trimiti prin colegul tau un mesaj catre Ino.
Eu: Prin care o voi anunta ca am ceva urgent de vorbit cu ea ce nu poate fi discutat in apropierea sediului si ca vreau sa ne intalnim maine seara, la ora 21:00 langa depozitul de arme abandonat, de la periferia orasului.
Sakura: Este posibil sa vina cu Hidan din moment ce ai trimis mesajul prin intermediul lui.
Eu: Nu va veni. Tipul ala e cel mai neghiob membru din Akatsuki si nu va risca sa vina cu el si sa ii incurce treburile.
Sakura: Bun. Pana aici totul e perfect.
Eu: Intre timp eu ma voi afla in drum spre locul stabilit pentru a pregati terenul, iar tu vei merge la adresa asta si vei lua de acolo cat de multe arme poti si toata munitia existenta! spun in intinzandu-i o hartiuta pe care era trecuta adresa.
Sakura: Nu vei da de banuit daca lipsesti atat de mult timp?
Eu: Nu. De obicei, sambata, Ino are nevoie de timp pentru ea si nu vrea sa ma vada nici macar pe mine.
Sakura: Habar n-are ce o asteapta! chicoti rozalia.
Eu: Ai dreptate!
Am inceput amandoi sa radem, dupa care ne-am intors la lucrurile serioase. Dupa recapitularea inca catorva detalii am plecat amandoi pentru a ne indeplini fiecare misiunea.
Hidan povesteste
“Nemernicii aia doi credeau ca se pot pune cu noi? Ei lasa ca vor vedea ei.” Am plecat in graba la sediu unde am gasit-o pe Ino in camera sa, facand drumuri de la un dulapior pana la patul sau, pe care avea asezate o gramada de arme.
Eu: Te pregatesti de razboi?
Ino: Se poate spune si asa.
Eu: Am confirmarea. Micul lor plan de autodistrugere se va desfasura maine seara.
Ino: O data in viata ta ai spus si tu ceva inteligent. Prin incercarea de a scapa de noi, se vor autodistruge.
Eu: Eu sunt inteligent!
Ino: Sigur… . Apropo…te-au vazut cumva?
Eu: Nu. Habar nu au ca noi stim deja tot ceea ce planuiesc ei sa faca! incep sa rad cu pofta si reusesc sa o scot din sarite pe blonda aia nesuferita.
Ino: Hidan, striga ea, pregateste-i pe toti ceilalti membri Akatsuki si adu-i, impreuna cu toti criminalii cu care avem orice fel de relatie, in sala principala!
Eu: Dar de ce atat de multi oameni? Ne-am descurca si singuri.
Ino: Sa spunem ca e ceva.. personal… . Afirma privind pistoul ce il tinea in mana, cu un zambet infiorator.
Am plecat fara sa ii mai spun nimic si am adunat toti oamenii pe care i-am gasit. Asteptam cu totii aparitia lui Ino care probabil avea sa apara in fata noastra si sa debiteze ceva legat de trecutul ei, apoi sa ne dea cateva ordine.
Ino: Tineti-va gura, capete seci! striga blonda facandu-si o intrare foarte “spectaculoasa”.
Deidara: De ce ne-ai chemat aici?!
Ino: Taci, blondule! Lasa-ma sa vorbesc!
Sasori: Deidara, ai rabdare si asculta.
Deidara: Eh? Intotdeauna faci pe seful… . Hm.
Sasori: Asta pentru ca sunt mai competent decat tine.
Deidara: Plictisitoooor!! Hm.
Ino: Liniste! Fiti atenti. Un membru al organizatiei comploteaza cu o civila impotriva mea si a voastra!
Toti cei din sala au inceput sa rada, cu exceptia mea, care eram foarte satisfacut de faptul ca Ino urmeaza sa strige la ei.
Ino: Gura!
Kisame: Si cine sunt acesti doi inamici ai nostri?
Ino: Uchiha Sasuke si Haruno Sakura!
In sala s-a facut liniste. Toti pareau sa stie ca Sasuke este destul de puternic .
Sasori: Fratele mai mic al lui Itachi vrea sa te ucida?
Ino: Exact.
Deidara: Daca e unul dintr noi, ar putea foarte bine sa fie acum, aici, in sala. Hm.
Ino: Am fost informata ca Sasuke este plecat chiar in momentul asta la depozitul abandonat de la periferia orasului, locul in care va avea loc lupta.
Sasori: Lupta?
Ino: Da. Asa este ceva personal, asa ca vom intra in jocul lui cu toate fortele pe care le avem.
Kakuzu: De ce trebuie sa ne bagam si noi in asta?
Ino: Pentru ca am nevoie de voi. Alte intrebari?
Deidara: Care-i planul?
Ino: Speram sa aud asta! spune zambind.
Blonda le-a spus tuturor planul pe care il pregatise pentru cei doi indragostiti, iar ei pareau sa fi incantati pana la urma. Aveam sa ne distram de minune.
Ino: Habar nu au ce ii asteapta!
Sakura povesteste
Eu si Sasuke stateam acum la mine acasa, multumiti ca toate pregatirile au iesit bine si ca vom scapa in sfarsit de raul care nu ne-a lasat sa fim impreuna.
Sasuke: Habar nu are ce o asteapta.
CITEȘTI
Impreuna pentru totdeauna? (SasuSaku)
FanfictionHaruno Sakura, o fata frumoasa care nu este prea incantata de viata ei si Uchiha Sasuke, baiatul misterios iubit de toate fetele, ajung in cele din urma sa descopere ca sunt facuti unul pentru altul. Dar ce se intampla cand dorinta de razbunare inco...