Sakura povesteste
Unde e? Iar a disparut? Poate de data asta va intra pe usa clasei aproape dezbracat… . Nu. Astea sunt doar vise. Dar unde a putut disparea asa?
Am iesit in fuga afara cu gandul de a-l cauta iar din neatentie m-am impiedicat si am cazut. Doua brate puternice m-au ajutat atunci sa ma ridic si m-au lipit de un corp masiv. Mi-am ridicat privirea pentru a vedea cine ma sufoca tinandu-ma in bratele sale si privirea mi s-a intersectat cu cea a lui Sasori. Eram uimita si speriata si nu stiam ce as putea sa fac pentru a scapa din stransoarea roscatului ce imi zambea cu un aer triunfator.
Sasori: Unde sunt acum iubitul tau si prietenul sau cu gura mare, rozalio? imi spuse facandu-ma sa tresar. Nu i-am raspuns la intrebare. Eram atat de speriata incat nu puteam vorbi si parca nu mai auzeam si nu mai vedeam pe nimeni altcineva in afara de el, desi eram in mijlocul curtii scolii.
Sasori: Se pare ca singurele persoane care ar fi fost dispuse sa te ajute in situatia asta nu sunt aici! a rostit ultimele cuvinte strangandu-ma si mai tare, gest care mi-a provocat o mica durere facandu-ma sa gem. Am putut simti satisfactia cu care se inconjura. Brusc, una din mainile sale mi-a ridicat barbia obligandu-ma sa imi lipesc buzele de ale sale, formand un sarut lung si absolut dezgustator. Nu mi-a creat niciun fel de placer acel sarut iar asta se putea citi pe chipul meu. Il priveam dispretuitor pe roscatul din fata mea.
Mi-am ridicat palma pentru a-l plesni, insa inainte ca aceasta sa faca contact cu obrazul lui, m-a prins de incheietura si m-a strans cu putere. In urma gestului sau nervii mei au au ajuns la limita si am reusit sa ii vorbesc:
Eu: Nemernicule… . Am soptit facandu-l sa rada.
Eu: Ce e atat de amuzant?
Sasori: Uita-te la tine! Esti atat de najutorata! Atat de fragila, de delicata… exact ca o floare, Sa-ku-ra!
Eu: Taci! Lasa-ma in pace, Sasori.
Sasori: Si esti si destul de curajoasa, avand in vedere faptul ca esti singura impotriva mea! vorbele sale au fost urmate de un chicotit.
Eu: N-am nevoie ca altcineva sa ma protejeze! Ma pot descurca si singura!
Sasori: Da? Pai simte-te libera! a inceput sa rada cu pofta. Rasul sau imi zgaria auzul. Devenind complet de nesuportat, am decis sa il reduc la tacere cu un pumn si spre surprinderea mea si a lui posedam o putere mult mai mare decat credeam, lucru de care acum, dupa ce o dara de sange a inceput sa ii curga din nara stanga, este pe deplin constient. Nu au intarziat, evident, sa apara si rasetele. Toti cei care erau prezenti in curtea scolii in momentul de fata au fost martorii intregii scene, de care s-au bucurat razand cu pofta.
Sasori: Nenorocito! Cum iti permiti sa ma faci de ras de fata cu toata lumea! Am sa te distrug! Am sa te fac sa platesti! Tu…t***a blestemata ce esti! a ridicat palma pentru a ma plesni, insa cineva l-a prins de incheietura si i-a dus dintr-o miscare foarte rapida, mana la spate.
Sasori: Ce nai-
Sasuke: Ce ai spus mai devreme? l-a intrebat pe un ton autoritar si vizibil nervos.
Sasori: Tu ce mai vrei?! Ai venit sa o aperi pe t***a asta?! Ai auzit foarte bine ce am spus si nu am sa imi retrag cuv-
Nu a apucat sa isi termine fraza caci a fost mult prea ocupat cu a sterge pe jos cu fata, dupa ce brunetul l-a lovit cu pumnul, facandu-l sa cada pe jos. Sasuke statea langa mine tinandu-ma protector in bratele sale, privindu-l in acelasi timp pe roscat cu niste ochi ucigatori.
Sasuke: Daca mai spui vreodata astfel de cuvinte la adresa Sakurei sau daca indraznesti sa mai ridici palma la ea, te voi ucide. A spus asta dupa care m-a luat si am plecat impreuna in clasa.
CITEȘTI
Impreuna pentru totdeauna? (SasuSaku)
FanficHaruno Sakura, o fata frumoasa care nu este prea incantata de viata ei si Uchiha Sasuke, baiatul misterios iubit de toate fetele, ajung in cele din urma sa descopere ca sunt facuti unul pentru altul. Dar ce se intampla cand dorinta de razbunare inco...