Yarın sabah olduğunda evde kalan bir birey olarak bu evde ki son kahvaltımı yaptıktan sonra eşyaları yerleştirmek için eve gidiyorduk. Arabada giderken daha fazla dayanamayıp Derya'ya mesaj attım.
Siz > Derya 'Selam Derya nasılsın ? '
Derya > Siz ' İyiyim Serkan sen nasılsın ?'
Siz > Derya ' İyi ben de, şeyi soracaktım akşama Ege Beylere yemeğe gidecek misin ?
Derya > Siz 'Yok hayır. Neden ki Ege Bey öyle yemek falan vermez kim dedi ki sana ?
Derya > Siz 'Laf aramız da biraz soğuk nevale, itici birisi. Kezban kızlar haricinde şirkette Ege Beyi seven pek kimse olmaz'
Siz > Derya 'Değil mi yaa bana da öyle geldi biraz evet. Kimse demedi ya sanki öyle bir şeyler duydum da :) Sana bir sorayım dedim.'
Siz > Derya 'Ya çen daha yeni geldin ama hemen neyeleyden duydun öle şeyleyii?'
Siz > Derya 'Derya hiç sevmediğim şeyler. İşlerim var biraz, öptüm görüşürüz.
Siz > Derya 'Öpüyorum ben de görüşürüz'
Aybike > Şaşkınlar ' Heeey grup öldünüz mü ne yapıyorsunuz ?'
Derda > Şaşkınlar 'Öldük'
Aybike > Şaşkınlar 'Derdacığım yine komiksin ya'
Derda > Şaşkınlar ' Öyleyimdir'
Siz > Şaşkınlar 'Gençleeer'
Siz > Şaşkınlar 'İş buldum'
Siz > Şaşkınlar 'artık çok yoğunum'
Siz > Şaşkınlar ' taşındım '
Siz > Şaşkınlar ' eşyalarımı yerleştirmeye gidiyoruz'
Aybike > Şaşkınlar 'Ve bizim şimdi mi haberimiz oluyor'
Derda > Şaşkınlar 'Hacı ayıp ettin yardıma falan gelirdik.'
Siz > Şaşkınlar 'Ya haber vermeye fırsatım olmadı yarın bendesiniz her şeyi tek tek anlatacağım merak etmeyin.'
Siz > Şaşkınlar 'Ben size Konumu mesaj atarım. Öptüüm.'
Aybike > Şaşkınlar 'Bir daha olmasın :) '
Aybike > Şaşkınlar 'Canım arkadaşım hayırlı olsun hem işin hem evin bende öptüm görüşürüz.'
Derda > Şaşkınlar 'Başarılar, güle güle otur.'
Siz > Şaşkınlar 'Çok çok sağ olun'
Evime gelmiştik ama tabi bizden önce de mobilyacılar gelmiş. Hemen eşyaları eve taşıdık, her şeyi yerleştirdik. Son dokunuşları da yapıp işlerimizi bitirdik ve oturduk, tam o sırada bir mesaj geldi telefonuma;
Ege Bey > Siz 'KONUM, geç kalma bekliyorum.' Ne olamaz tamamıyla aklımdan çıkmıştı neyse ki evi yakınmış hemen hazırlanmam gerek ama annemlere nasıl bir yalan uyduracağım.
''Anne bugün işe girdiğim şirketin kuruluşuymuş o yüzden bu gece küçük bir parti veriyorlarmış, gideyim ben de siz oturun burada kalırız akşama.''
''Git git oğlum sen git, ortamı bir gör falan biz gideriz eve az dinlenelim.''
''Niye anne ya kalırsınız bir şey olmaz''
''İyi o zaman yarın senle beraber çıkarız sabah.''
'Tamam anneciğim ben hazırlanayım.' hemen duşa girdim sonra çizgili bir gömlek ve uyumlu bir jean giyinip saçlarımı da yaptıktan sonra çıktım evden. Metro'ya binip Ege'nin verdiği adrese geldim. Harika bir yalıydı burası, kapının önüne gelip tam çalacak iken birden kapıyı açtı Ege
'Hoş geldin, hemen buyur geç.' dedi artık kafamda ki soruların yanıtı çözülecekti nihayet.
'Hoş buldum' deyip elimdeki tatlıyı uzattım.
''Ne gerek vardı ?''
''Hiç önemli değil'' deyip gülümsedim.
''Gel böyle bahçeye çık, ben de tatlıları koyup getireyim'' dedi. Bahçeye çıktığımda küçük yavru bir köpek havlayarak karşıladı beni. Köpeklerin hepsinden tiksinir ve korkarım bu yüzden yüksek bir çığlık attım ve Ege hemen koşarak geldi.
''Ne oldu, iyi misin ?''
''Kö - kööö - kö peeek'' dedim kekeleyerek ve kısık sesle.
''Şaka dime, şaka'' dedi. Kafamı salladım hayır anlamında
''Küçücük köpek nesinden korkuyorsun ?'' dedi hafif yüksek sesle.
'' Ne bağırıyorsun be, korkuyorum işte'' dedim ben de kızarak.
''Tamam tamam bağırmıyorum geç sen masaya'' dedi ve köpeği kulübesine bağlamaya götürdü ben de geçtim masaya ama her şey nasıl lezzetli gözüküyor. Harikulade bir sofra yapmış, şamdanlar, mumlar adeta bir romantik sofra gibiydi. Ben artık anlamaya başlamıştım tabi biraz, yoksa bu Ege gaymıydı ? Olamaz eğer öyleyse, hayır. Ne yapıcam o zaman, aslında ilk gördüğümde bi nutkum tutulmadı değil. Offf ne diyorum ben ? Geliyor...
"Eee nasıl buldun soframı"
"İki erkek için biraz fazla romantik ve 5 yıldızlı yemekler."
"2 yıl aşçılık okudum. Sadece masaya biraz özendim çünkü..."
"Eveet çünkü ne ?"
"Ya işte anlarsın ya herkesin zevkleri, farklı görüşleri vardır."
"Ege biraz ağır olucak ama gay misin?" Dedim. Keşke demeseydim utanır gibi oldu biraz sanki. Sadece kafasını evet anlamında salladı. O böyle konuştukça benim de içim de bir şeyler olmaya başladı. Galiba bem de ona aşık oluyordum. Dayanamadım kalktım ayağa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Tesadüf Böyle Olsa
Teen FictionHayal gücümün yettiği kadar ve muhteşem önerilerinizle Serkan ve Ege'nin aşk dolu hayatlarını beraber yazacağımız harika bir kitap olacak. Çarpışarak tesadüfen karşılaşan bir aşkın harika tohumları yeşeriyor. Platonik olarak başlayan bu aşk harika...