Ben Serkan 22 yaşındayım ama 1 ay sonra 23 olacağım :) neyse üniversiteyi yeni bitirmiş İstanbul'da yaşayan ve iş arayan birisiyim. Bir holdinge girecekken kapıda birisiyle çarpıştım, o da erkek olduğu için baya bir kızdım kavga da edecektim ama özür dileyip bana bu holdingin patronu olduğunu söyleyince kıpkırmızı olup sustum.
''Be - ben çok özür dilerim asıl, iyi misiniz ?''
''Ben iyiyim de sen de bişey yok dime'' dedi bıyık altı gülerek o an çok sinirlendim çünkü yapılı, kaslı ve benden biraz uzundu.
''Yok yok bişe yok'' dedim pişkince. Ve sonra beni yukarıya odasında kahve içmeye çağırınca bir an durakladım bu bir fırsat olabilirdi burada işe girebilirdim. Hiç düşünmeden kabul ettim ve yukarıya çıktık.
''Nasıl içersin kahveni ?''
''Şekerli alayım.'' dedim ve kahveler gelesiye kadar tanıştık. Adı Ege'ymiş, 25 yaşındaymış ve tabi ki de babasının şirketiymiş derken kahvelerimiz geldi, sürekli bana bakıp gülümsediği için dayanamadım
''Geçmiş olsun rahatsız mısınız ?'' dedim. Bir an durakladı ve
''Anlamadım''
''Sürekli bana bakıp gülüyorsunuz ya hani acaba ağız kısmınızın kaslarında bir problem mi var diye düşündüm.''
''Yoook'' dedi yine aynı şekilde gülerek. Ama hakkını yemeyeyim çok güzel gülüyor ve muhteşem gamzeleri var.
''Gülmezseniz sevinirim'' dedim.
''Tamam tamam, sen neden gelmiştin buraya'' dedi. Çok şükür dedi yani belki işe alır.
''İşe başlamak için form doldurmaya gelmiştim'' dedim ve kısık sesle ekledim 'ama tabi artık alırsanız.'
''Duyamadım ne dedin ?''
''Bir şey demedim zaten, işe başlamak için form doldurmaya gelmiştim dedim''
''Yok onu duydum da sanki sonradan bir şey dedin gibi geldi. Hangi konumda iş bakıyorsun ?''
''Mimarım ben Yıldız Teknik Üniversitesi'nden mezunum. Yeni mimar alımı yapıyormuşsunuz ben de şansımı denemek istedim.''
''O zaman çok şanslısın işe alındın.''
''İyi ama daha CV'me bile bakmadınız hırlı mıyım hırsız mıyım ? Mülakata bile almadınız. Böyle pat diye alabiliyor mu...''
''Tamam tamam bugün 2 tane mimar reddettik ama sen Üniversite bakımından da çarpışma olayımızdan da avantajlısın. Bu yüzden bunların hiçbirine gerek yok. Ben sana güvendim.''
''Siz böyle herkese hemen güveniyor musunuz ?''
''Sen herkes değilsin ki''
''Nasıl yani anlayamadım''
''İsterseniz Derya Hanım size Şirketi bir gezdirsin Pazartesi işinize başlayabilir siniz gerekli dosyaları da Derya Hanıma bırakırsınız, bu da ilk aylık avansınız'' deyip bir kağıt uzattı.
''Ne için bu'' dedim
''Eğer buraya uzakta oturuyorsan taşınman için değilsen de istediğin bir şeyde kullanırsın bu arada Serkancım böyle şeyleri sürekli sorgulama görüşürüz.''
''İyi teşekkürler, görüşürüz'' dedim ve odadan çıktım. Elimdeki kağıda baktığımda 10.000₺ değerinde çek bu iyi gelmişti :) Derya'da beni bekliyormuş kapıda o ve kahkahalarımız ile beraber şirketi gezdik, 1 saat falan sürmüştür baya bir büyük. Derya'da iyi ve komik birisine benziyor onunla güzel anlaşacağız gibime geliyor. Dosyaları da Derya'ya bıraktıktan sonra şirketten ayrıldım ve artık eve gidip iyi haberler verme ve deli gibi sevinme ve de Ege'nin de dediği gibi taşınma işlerimi ayarlamam gerekiyordu. Şirkete epey bir uzaktaydı evim. Bu arada Ege demişken tanıtayım ( Uzun hafif kıvırcık saçlı boyuysa nerden baksan 1.87 vardır. Vücut desen gayet normal bir kas yapısındaydı. Gözleri yeşil, muhteşem gamzeli ve harika bir yüzü olan mahlukat) böyle birisi huyu falan iyiye benziyor değişiklik göstermez umarım.
İyi de kendimi bu kadar detaylı anlatmadım o zaman bende kumral, mavi gözlü, 1.82 boylarında yeni yeni vücut yapmaya başlamış tatlı bir yüzüm Ege'nin ki kadar olmasa da tabi, güzel gamzelerim var :)
Artık eve nasıl girdiysem annem ve kız kardeşim bana öyle bir bakıyordu ki hatta annem beni sarhoş zannetmiş az kalsın fırçalıyordu. İş buldum deyince hep beraber delirdik :) işsiz kalacağım düşüncesiyle evde sürekli oturduğumuz için bu hepimize büyük bir sürpriz oldu. Kendimizi toparladıktan sonra o gün annem lokma adağını gerçekleştirmeye kardeşim ve bende benim eşyalarımı toparlamaya başladık. Derken gece oldu yorgun bir şekilde yatıp hayatımın tamamen değişeceği o günlere uyanmayı bekledim. Kısacık ailemi tanıtayım (annem Serpil 45 yaşında minyon tipli kızıl saçlı asla kırışıklıkları olmayan kendine dikkat eden bir kadın. Kardeşim Aslı 20 yaşında benim meleğim o da burada İstanbul'da üniversite okuyor. Babamı 5 sene önce trafik kazasında kaybettik.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Tesadüf Böyle Olsa
Teen FictionHayal gücümün yettiği kadar ve muhteşem önerilerinizle Serkan ve Ege'nin aşk dolu hayatlarını beraber yazacağımız harika bir kitap olacak. Çarpışarak tesadüfen karşılaşan bir aşkın harika tohumları yeşeriyor. Platonik olarak başlayan bu aşk harika...