6

15.4K 137 11
                                    

DİPNOT: 5.  bölümü okuduysanız bazı yerlerde küçük değişiklikler yaptım tekrar okuyabilirsiniz eğer isterseniz.

''Bir tanem hoş geldin.''

''Hoş bulduk canım.''

''Kapıya niye vurdun ? Sana serbest.'' deyip gülümsedi.

''Aşkım olur mu yanlış anlarlar sonra.''

''Tam olarak yanlış anlıyorlar sayılmaz ama.'' deyip tekrar güldü. Ben de gülerek;

''Yani bir şeyler anlamasınlar desem daha doğru olacak herhalde.''

''Galiba en doğrusu. Gel bi öpeyim, sabah öpücüğü de vermedin.''

''Ege bu duvar buzlu cam haberin vardır diye düşünüyorum. Dışarıdan gölgemsi şekilde belli olur.''

''Ama ya ben sevgilimi öpemicek miyim ?''

''Şirkette hayır.''

''Ne zaman rahat olacağız dışarıda da?''

''Biraz daha zamana ihtiyacım var gibi.''

''Sabırsızlıkla bekliyorum.''

''İyi bekle bakalım. Ama şimdi senden bir şey isteyebilir miyim ?''

''Tabi ki de isteyebilirsin. Önceden de böyle demene gerek yok canım direkt söyle.''

''İyi o zaman, taşınmadan ve akşam ki yemekten dolayı alamadım. Buradaki odama bir kaç bir şey alacaktım onun için bi yarım saat izin isteyecektim.''

''Bir tanem burası senin de şirketin gibi dilediğin zaman çıkabilirsin, sadece ben çıkıyorum demen ve beni nereye gittiğine dahil bilgilendirmen yeterli.'' 

''İyi o zaman ama soruma cevap alamadım.''

''Yani tabi ki çıkabilirsin. Hatta eğer istersen bende geleyim beraber yaparız.''

''Yok ya ben hemen alıp geleyim.''

''Tamamıyla sen bilirsin.'' deyip güldü. Şirketten ayrılıp hemen aksesuar satan bir dükkana girip, Çerçeve, masa saati, kalemlik ve bir kaç tane de biblo aldım. tabi bir de odamın duvarları biraz boştu o yüzden de 3 tane tablo aldım. Biraz büyük yer vazosu ve bir de kupa bardak aldım kendime. Dükkan şirkete yakın olduğu için oradan birinden yardım istedim. Beraber taşıdık şirkete kadar. Odamda bir kaç değişiklik yaptıktan sonra aldıklarımı da yerlerine koydum. Artık yerleşmiştim odama. Koltuğuma oturdum tam o sırada da Derya geldi içeriye.

''Ooo odanızı da pek güzel yapmışsınız ayaklı gazete beyciğim.''

''Bu neydi şimdi ?''

''Daha bir gün bile şirkette çalışmadan Ege Bey ve yemek verme gibi şeyler duymuşsun ya ondan dedim.''

''Komik miydi, iyi eğlendin mi bari ?''

''Serkan ya tamam, şaka yapıyorum gerçekten nereden duydun sen onu ?''

''Ya herhalde yeni geldim diye şaka mı yaptılar ne bilmiyorum.''

''Kim niye öy...''

''Derya ! Tamam boş ver, bir şey mi diyecektin ?''

''Yok ya hayırlı olsun diyeyim dedim.''

''Teşekkürler Derya sağ ol.''

''He bide şey yeni işin geldi toplantı için 12'de toplantı odasında olursun.''

''Ha öyle mi, ilk işim heyecanlandım biraz.''

''Çok da şey etme, yeni müşterimiz değil. Daha öncede geldi birazcık aksidir.''

''Yapacak bir şey yok, artık üstesinden gelmeye çalışıcağız.''

''Pek sanmam ama neyse.''

''Hallederiz ya en fazla ne olabilir ki ?'' deyince Derya gülmeye başladı.

''Hiç o kadar büyük konuşma görüceğiz.''

''Ha o kadar yani diyorsun''

''Diyorum. Neyse ben çıkıyorum.''

''İyi hadi görüşürüz.'' Kapıyı aralayarak aradan baktı.

''Görüşürüz, bu arada gelir gelmez Ege Bey'in yanına gitmen dikkatimi çekmedi değil.'' Deyip kapıyı örttü. Acaba anladı mı ki. Yoksa herkes mi biliyor. Of ya şimdi bu böyle pat diye söylenip gidilir mi. Neyse gidipte bir sorayım. 

''Deryacığım bi bakar mısın ?''

''Söyle canım.''

''Neden öyle dedin ?''

''Ne dedim ki ?''

''Ege Beyin yanına gittin ilk falan diye.''

''Evet biliyordum haha.''

''Neyi biliyordun ya ?''

''Sevgilisiniz değil mi ?''

''Oha Derya saçmalama istersen, yok öyle bir şey, nereden çıkarttın şimdi ya Allah Allah.''

''Ayy sus çok belli ettin şuan, ilk dediğimde yanına kadar geldiğine göre var bir şeyler yoksa gelmezdin buraya kadar, bir daha gördüğünde sorardın, anlamış mıyım diye öğrenmeye geldin ama yemezler.''

''E çüş ama gerçekten bu kadar da yazılmaz ama. Sadece yarım saatliğine izin aldım, odama bir kaç bişe alıcam diye.''

''He he tabi, inandım.''

''Ay Derya yok öyle bir şey.''

''Bu kadar inkarından ve endişelenmenden belli. Utanma ya olabilir öyle şeyler. Şirkette ki herkes Ege Bey'in Eşcinsel olduğunu biliyor.''

''Ben değilim ama'' deyip odama doğru gittim. Arkamdan da geldi Derya

''Ya tamam Serkan özür dilerim, bir daha olmaz yanlış anladım herhalde.''

''Kesinlikle yanlış anladın zaten başka ihtimal vermiyorum.''

''Tamam tamam artık sorun kalmadığına göre, düğün ne zaman ?'' deyip kahkaha attı.

''Deryaaaa !!! Gitt !''

''Tamam tamam gidiyorum.'' deyip gitti. Of ya canım çok sıkılmıştı, bu urumu Derya'nın anlaması hiç iyi olmamıştı acaba gidip diğerlerine söyler mi ki ? Yok ya yapmaz öyle şey ya yaparsa ama yok yok yapmaz. Ona söylesem mi ki ama bilmiyorum ya bu hiç iyi olmadı ben daha kendimi hazır hissetmiyorum. Neyse şimdilik kurtardık gibi, ve bir de bu akşam bizimkilere anlatsam mı ki bu durumu anlatayım hiç bir şey saklamadım onlardan en azından biraz da olsa içimi rahatlatırlar, ya da kızarlar mı yok ya neden kızsınlar ki, sonuçta çocukluktan beri arkadaşız. Of tamam biraz sakin olayım da toplantıya hazırlanayım.

Her Tesadüf Böyle OlsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin