4

19.4K 177 216
                                    

...yanına gittim.

''Ayağa kalk''

''Ne ? Niye?''

''KALK !'' dedim sertçe ve birden dudaklarından öpmeye başladım. Tabi ki karşılık verdi :) Uzun bir süre öpüştükten sonra geri doğru çekildim ve sonra

'' Seni Seviyorum '' dedim.

'' Ben de seni seviyorum.''

'' Artık sevgili olduğumuza göre bu romantik masa da yemek yiyebiliriz, çünkü ben çok acıktım.'' dedim ve güldüm.

''Tabi ki de geç aşkım, geç otur.'' dedi. Aşkım mı bu kulağa çok tuhaf geliyordu hem de bir erkekten duymak. Ama harbi harbi seviyormuşum ilk gördüğümden beri şimdi anlamaya başladım. Masaya oturdum. Deli gibi kahkahalarla dolu yemek yedik beraber. 

''Bak bundan da ye hep yapmamı ister arkadaşlar benden bunu.''

'' Ne bu ?''

''Ratatouille''

'' O ne ya''

Bir Fransız yemeği, patlıcan, kabak, domates var.''

''O zaman bide ben tadayım ve yorumlayayım.''

''O zaman ye bakalım''

''Imm ! Enfes olmuş bu, ellerine sağlık, ama sen böyle güzel yemekler yapıyorsan yaşadım ben, hep isterim.''

''Afiyet olsun ! Sadece bana şunu yap demen yeterli. Hemen yaparım.''

''Ama şımarırım ben böyle ki''

''Şımarabilirsin tabi ki'' dedi ve yemeğimizi bitirip masayı topladık. Sonra içeriye oturmaya geçtik.

'' Ege''

''Buyur aşkım ''

''Benden önce hiç...  ilişkin oldu mu ?''

''Bir kere olmuştu.'' 

'' Neden ayrıldınız ?''

'' Aşkım, dinleyeceğini düşünmüyorum.''

''Hayır, anlat dinliyorum.''

''Aynı evde kalıyorduk, bir gün seks için yatağa gittiğimiz de oda da bir kız vardı çıplak halde, ve beni bir hamlede koluma kelepçeyi bağlayıp sandalyeye kelepçeledi. Ve gözümün önünde kızla ilişkiye başladı, her ne kadar bağırsam söylensem de beni dinlemediler. Gözlerimi kapattım ama sesleri yetiyordu.'' anlatırken gözleri dolmaya başlar gibi oldu. 

''Aşkım tamam, yeter daha anlatma istersen''

''Tamam canım''

''Peki nasıl anladın bu durumu ilk.''

''İki kere de kızlarla bir ilişkim oldu ve ne bir zevk ne de bir duygu yeşermedi içimde. Sonra birden erkeklere yöneldim seni ve senin gibileri görünce insan duramıyor.'' deyip gıdıklamaya ve boynumdan öpmeye başladı. 

''Ege... Egeee... Ege tamam'' dedim biraz bağırarak sonra durdu.

''Ben seni sevemeyecek miyim ama''

''Seversin ama şimdi konuşuyoruz'' dedim tebessüm ederek.

''İyi tamam, sor hadi''

'' Ailen ne yapıyor ?'' deyince biraz durdu, sonra.

''Babam yurt dışında, annem ben 6 yaşındayken öldü. 2 erkek kardeşim var, onlar da yurt dışında. Üniversiteye kadar dadılarla büyüdüm sonra babamdan gelen para desteğiyle kendime ev tutum buradan taşındım Fransa'dan. ''

'' Allah rahmet eylesin. Fransa'dan mı geldiniz buraya''

''Ben geldim. Orada doğdum, üniversiteye kadar da orada büyüdüm.''

''Bu kadar yakışıklı olma sebebin Fransızlığından geliyor herhalde.'' deyip dudağına bir öpücük kondurdum.

''O zaman sende de olmalı bir Fransızlık.''

''Yok ben doğma büyüme buralıyım. Ama buna düştüm, sevdim bu iltifatını.''

''Daha güzel iltifatları hakediyorsun.'' dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Ben tabi ki sorularıma geri döndüm hemen :)

'' Babanlarla konuşuyor musun ? Biliyorlar mı bu durumu.''

'' Çok çok nadir, buraya gelip gittikçe, biliyorlar.'' 

'' Nasıl tepki verdiler''

''Benim babam liberal bir insan tabi bide çok ilgisiz olduğu için olsa gerek, senin kararın deyip geçiştirdi. kardeşlerim de öyle, en büyükleri ben olduğum için hiç bir şey demediler, hatta 1 erkek kardeşim de gay. Sen neler yapıyorsun, senin ailen nasıl ? Biraz da ben sorayım.''

''Ben bildiğin gibi üniversiteden beri iş arıyorum, annem bir de kız kardeşim var üçümüz yaşıyorduk daha düne kadar. Babam da 5 sene önce trafik kazasında öldü. Öyle işte sıradan bir hayatım vardı.

''Sen kendin muhteşemsin bırak hayatın sıradan olsun.''

''Ama sen çok tatlısın''

''Bir öpücük alayım o zaman... bir de buradan... oh.''

''Ben kalkayım saat de geç oldu annemler bende kalacaklar bu akşam.''

''Bende kalırsın diye düşünmüştüm''

''Yanlış düşünmüşsün canım.''

''Başka zaman bekliyorum.''

''Bakarız, belki''

''Bakarızı, belkisi yok.'' deyip belimden kendine çekerek dudağıma yapıştı biraz öpüştükten sonra 

''Yeter  bu kadar yarın işte görüşürüz'' dedim

''Görüşürüz görüşürüz de neyle gideceksin eve.''

''Taksiyle''

''Olur mu öyle ben bırakırım'' dedi ben de tamam dedim :)









Her Tesadüf Böyle OlsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin