,,her zaman ki kafeye gel,,

1.1K 75 8
                                    

1 Hafta Sonra

Jungkook: Bugün boşum, her zaman ki kafeye gel.

Her zaman ki kafe, bizim eskiden şirketten gizli buluştuğumuz yerdi kkkk.

Hey, komik değildi.

Üstüme soğuk olduğu için birşeyler aldım. Hava soğuktu. Hava baya soğuktu. Umarım onu beklemem.

Şapkamı da takıp telefonumu cebime attım ve evden çıktım.

Ve giderken herşeyi düşündüm. Kesinlikle onun hakkında yanılıyorum. Başka şeyler olmuş olmalı. Gördüklerimi de mantıklı bir açıklaması olmalıydı. Jungkook'un bana olan davranışları çok güzeldi ve ben onun hakkında böyle aptalca şeyler düşünmüştüm.

Vicdan azabı çekeceğim. O kadar yıl geçti sonuçta. Onu ve kendimi çok üzdüm. O üzüldü mü bilmiyorum. Üzülmüştür herhalde, sevdiğine göre üzülmüştür. Seviyor muydu beni acaba?

Aklımı sıyırdım. Sonunda!

Her zaman ki kafeye gelmiştim. Buraya gelmeyeli uzun, çok uzun zaman oluyordu. Biraz etraf'a bakındım. Jungkook'un kafe bahçesine geleceğini biliyordum. Hep oraya gelip oturur-

Sus Jennie! İyice delirdin.

Bahçeye gelip oturdum. Umarım fazla beklemem. Çünkü çok soğuk. Ben Jungkook'a ne diyeceğimi bilmiyorum. Hiç düşünmedim.

Konuşacağımız şey belli aslında. Ben değil o konuşacaktı. Yine de korkuyorum. Acaba düşündüklerim doğru muydu? Beynim böyle diyor ama ben Jungkook yapmaz diyorum. Tamam zamanın da beynim ile aynı fikirdeydim.

Üzgünüm ama şuan haksızsın beyinciğim.

Yarım Saat Sonra

Bekle bekle burada heykel olarak donacağım sanırım. Tam yarım saat olmuştu! Bacaklarımı hissetmiyorum zaten. Cidden ekilmiş olamam değil mi?

Belki de biraz intikam olsun diye bu günü yani soğuk günü seçmişti ve ekmişti beni.

Ekilmiştim işte! Aptalım.

Belki de yazmalıyım?

Jennie: kook.

Jennie: ayaklarım üşüdü. Gelir misin artık?

Jennie: gelmeyeceksen söyle. Hasta olacağım.

Bir süre gelecek cevabı bekledim. Bu sefer cidden sinirlenmiştim.

Jennie: GELSENE BE ADAM!

Jennie: SENİN YÜZÜNDEN HASTA OLACAĞIM!

Jennie: AMK HEPİNİZ AYNISINIZ TOPUNUZ ÖLÜN!

Tamam biraz fazla oldu ama ben burda ekilmenin verdiği depresyon isteği ile kuduruyorum. Götüm çıkana kadar ağlayacağım evde. Bu benim bir erkekten ilk ekilmem ve sarıldım cidden!

Eve gidip uyumalıyım ve bugünü bir an önce unutmalıyım.

Değişik bir bölüm oldu. Bu arada, bu bölümü yayımladıktan sonra JiRose hikayesi yazacağım. İki konu var aklımda. Sadece bekleyin. İyi geceler babuşlar🐰♥️🐱




fєєl líkє α sínnєr ❥ nínígguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin