,,Gguk-ah,,

3.5K 127 9
                                    

02.04.2013

Yağmur da ıslanırken, çalan telefonuma lanet ederek aramaya cevap verdim. Jungkook arıyordu.

"Nerdesin Nini?"

"Dışarıdayım geliyorum."

"Peki."

Telefonu sinirle çantama koydum. Aldığım kırmızı ayakkabının kutusuna baktım. İster istemez sırıttım. Bu ayakkabı benim kurtuluşumdu.

Eve geldiğim de anahtarımı çıkarıp girdim.

"Gguk-ah!"

Cevap gelmemişti tekrar seslendim.

"Sana kırmızı ayakkabı aldım Gguk-ah!"

Merdivenlerden ayak sesi gelince oraya baktım.

"Kırmızı ayakkabı mı? Nerden çıktı şimdi ayakkabı almak? Doğum günüm mü yoksa?"

"Senin doğum günün değil ama, benim senden kurtuluşunun ve yeniden doğuşumun günü Gguk-ah."

Daha yeni anlamış olacak ki yüzüme baktı.

"Bir sorun mu var?"

"En büyük sorun sensin. Gece geç saatler de işim uzadı diyip başka kızların evine gitmen, her gün farklı bir kadın kokusuyla eve gelmen, telefonunda ki Mi Cha adın da bir kızla konuşman bir sorun. İstersen daha çok sayabilirim, huh?"

"Sadece iş için-"

"Hangi işmiş o? Şirkete gittim. Şuan herkes boşta. Ve bazıları tatile çıkmış bile. Çocuk değilim ben. Bir sürü kadını kandırabilirsin ama beni değil. Eh... Bu ayakkabı da artık hatıra olarak kalsın sen de olur mu? Bay Yang'a ayrıldığımızı söyleyeceğim."

"Beni dinle öyle git."

"Üzgünüm, şuan kulaklığımı takıp dinleyeceğim daha önemli şeyler var. Şarkılar gibi."

Ben kapıya ilerlerken arkamdan birşeyler gevelemişti. Onu umursamadım.

Çünkü konuşmam bittiğin de ben yeni hayatıma geçmiştim bile.

Evet onu seviyordum ama-

Sanırım bunun artık bir önemi kalmadı.

Selamlarrr! Yeni bir başlangıç yaptımm. Umarım beğenirsiniz babuşlar♥️


2020'de okuyanlar için not, kore de sevgilinize kırmızı ayakkabı alırsanız bu senden ayrılmak istiyorum anlamına gelir. Bunu şimdi yazdım çünkü 2020'de de okuyan var ve ben açıklama kısmına yazmıştım ama sildim. Açıklama yapiyim dedim işte aaa nejdiekejeiek

fєєl líkє α sínnєr ❥ nínígguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin