,,iyi olan kazansın,,

1.4K 94 11
                                    

Sahneye son olarak 'Yılın En İyi Rapper Ödülü' ile Cardi B çıkmıştı. Onu canlı canlı görmek çok güzel. Lisa zaten şuan o büyük popolara deliriyor.

Cidden kalbim ağzım da atıyor galiba. Cardi B'den değil tabiki. Cardi B sahneden inince Billboard Music Awards'ın sahibi belli olacak.

Yanımda ki Jisoo'nun kulağına birşey söyledim.

"Tam arkamda kim var? Çaktırmadan baksana."

O oraya baktıktan sonra, bana döndü.

"Jungkook."

"Onun yanında?"

"Tae."

Çaprazımda ki Tae'ye döndüm. Göz göze geldik.

"Az sonra neler olacağını izle Taehyung."

"İyi olan kazansın Jennie."

Önüme döndüm. Teşekkür konuşmasından sonra sahneden inen Cardi B'yi görünce nefesim daraldı. Sunucu Lindsey Stirling ve konuşmaya başladı. Kalbimi hissetmiyorum!

"Gelelim gecenin son ve en büyük ödülüne... Billboard Music Awards'ın sahibi..."

Biz nefesimizi tutmuş kağıt ne yazdığını merak ederken bir an da 'Kill This Love' ın melodisi geldi.

"BLACKPINK!'

Şaşkınlıktan nutkum tutulmuş bir şekilde üyelere bakarken gözlerimin dolduğunu hatta çoktan ağladığımı farketmiştim. Üyelerle ayağa kalkıp, grup sarılması yaptık. Sahneye adım adım gitmeye başladık. Ben Lisanın Jisoo' da Chaeyoung'a elini tutuyordu.
Sahneye çıkmıştık.

Jisoo ödülü eline aldı. Ben de konuşmaya başladım.

"Öncelikle, şunu belirtmek istiyorum. Bu ödül sadece bizim değil. Bize bu ödülü kazandırmada yardımcı olan herkesin ödülü. Bu değerli ödülü bize layık gördükleri için Billboard Music Awards'a teşekkür ediyoruz. Sizin sayenizde de buralara geldik Blink! Teşekkür ederiz."

Konuşmamı bitirdiğim de tekrar gözyaşlarıma hakim olamamıştım.

Biz sahneden inip kulise gelmiştik. Üzerimizi değiştirdik. Mükemmel Kill This Love konseptli kıyafetlerimi giydik. Blinklerin sesini duyabiliyorduk. Bu bize tekrar tekrar güç veriyordu.

Yarım saatten az bir sürenin ardından hazırdık.

Başka bir sahne tarafına geçtik. Yerimizi aldık. Sunucu tekrardan konuşmaya başladı.

"Bu hayran kitlesi gibi bir kitleyle daha denk geldim. Hepiniz delisiniz!
Ama bunu sevdim. Dünyanın heryerinden hayranları, onların performanslarını izlemeye geldi ve deliler gibi bağırmak üzereler. Hepiniz BlackPink fanı mısınız?"

Diye herkese sorunca deliler gibi bağırmaya başladılar. Kafamda ki soru biz buralara ne zaman gelmiştik?

"Seslendirecekleri şarkı 'Kill This Love ile BlackPink! "

Kill This Love' ın melodisi gelince dans etmeye başlamıştık. 

Saat 04:57 ama benim bir gram uykum yok ve çok uzun bir bölüm yazdım. Mükemmel. Günaydın babuşlar🐰♥️🐱

fєєl líkє α sínnєr ❥ nínígguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin