,,mutluyuz? mutluyuz!,,

954 60 8
                                    

(1 Gün Sonra)

Jungkook ile sabah erkenden eski evimize gelmiştik. Maddelerin için de eski yaptığımız bir şarkıyı yayınlamak vardı.

Eve girdiğimiz de tüylerim diken diken olmuştu. Çok şey vardı bu evde. Anılarımız burada geçirmişti.

"Kook."

"Hm?"

"Bu evde en büyük anın neydi?"

"Çok var. Ama en derin yara bırakan, senin bana kırmızı ayakkabı almandı."

Gözümün önünde o an canlanmıştı. Cidden o kadar pişmanım ki...

"Özür-"

"Herşey geçmişte kaldı. Artık yanımdasın ve, mutluyuz?"

"Mutluyuz."

Yere bakarak tebessüm etmiştim. Kook bu halimi görüp gülümseyerek parmağı ile burnuma dokundu.

"Burada ilkim olmuştun Nini."

"Aish! Böyle şeyler söylemek zorunda mısın?!"

"Seni delirtmek için tabii ki evet!"

Onu arkam da bırakarak yukarı çıkmıştım. Ev cidden çok pisti. Normal olarak, yıllardır kimse girmiyor. Odamın kapısının önüne gelip tozlu olan kapı tokmağını tutup açtım. Kook da yanıma gelmişti.

"Bir kere sen uyurken yüzünü boyamıştım."

"Camın kenarın da otururken beni korkutmuştun ve az kalsın amele sümüğü gibi yere yapışıcaktım."

Bu dediğime güldükten sonra cevap verdi.

"Şey olmuştu bir de."

"Ney?"

"Biz o zamanlar biz sadece arkadaştık. Sen Jonginden ayrılmıştın, ve o gece boyunca ağlamıştın."

"Ve sen de yanımda yatmıştın. Arkamdan bana sarılmıştın. O an'ı asla unutmayacağım."

"Ne çok anımız varmış burada."

"Bu odanın ve senin her bir köşesin de anımız var Gguk-ah. Eh hadi yayınlayacağımız video usb'mde olmalı."

"Al, aşağıda bakalım."

"Sen in, geliyorum."

O inerken ben de masa da duran kutudan USB'yi çıkartıp indim.

Koltuğa oturduk. Bilgisayarı masaya koyup USB'yi taktım. Heyecanlıyım. Çünkü video hakkında tek bildiğim şey adının Him&I olması.

Video başladığın da oraya odaklandık.

Video bittiğin de nefessiz kalmıştım. Video 2013 değil de 2019 da çekilmiş gibiydi.

"Mükemmel olmuş. Klibi hatırlamıyordum. İzlediğim de, yani şuan şoklardayım."

"Yayınlanmaya hazır bence Gguk-ah. Ne dersin?"

"Hazır Nini."

Kaç gündür bölüm atmıyordum, çünkü internetim yoktu. Şimdi yine internetim bitmek üzere. Eğer biterse taslaklarımı dolduracağım.
Umarım gününüz Jenkook kadar güzel geçer babuşsular 🐰♥️🐱

fєєl líkє α sínnєr ❥ nínígguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin