Bu gece de böyle sonlanmıştı. Nefes kesiciydi cidden. Üyelerle hala daha inanamıyorduk. Kabul etmek gerekirse, BTS güçlü bir rakipti. Ama biz onları 1-0 yenmiştik. Sadece şaşkınım.
Bu gecenin şerefine üyelerle eğlenmeye bir yerlere gidecektik. Çok yorgunduk ama bu eğlenmemizi kısıtlamazdı.
2 Saat Sonra
Bardan çıkmıştık otele doğru ilerliyorduk. O sırada canım abim(!) Kim Junmyeon aradı.
"Jendeuk! Beni tekrar tekrar gururlandırıyorsun. Siz mükemmel bir grupsunuz!"
"Çok stresliydik. Ama deydi sanırım?"
"Tabiki. Cidden şuan orada olmak ve seni öpmek istiyorum!"
"Oraya gelince yaparsın. Çok uykum var."
"Tamam. Bir dakika. Sizin grup ve onların grubu arka arkaya mıydı? Yoksa ben serap mı gördüm?"
"Evet maalesef ki arka arkayaydı"
"Ve o senin arkana oturmuştu."
"Tekrar söylüyorum. Buna biz karar vermedik. Karar verseydik, ben yanıma Taylor'ı alırdım."
"Peki. Şimdi uyu."
"Öyle yapacağım zaten. İyi geceler."
"İyi geceler."
Otelin oraya gelmiştik. Jisoo Rose ve Lisa markete gidip yiyecek birşeyler alacaktı. Ben de otel odasına çıkıp uyumayı düşünüyordum. Otel odasına çıkıp kartı sokmaya çalıştım.
Aptal kart bir türlü girmiyordu. Biraz daha uğraştım. Ama girmiyordu. Şimdi şurada uyuyup kalacağım!
Sonra kapının diğer tarafından ses geldi.
"Sen de kimsin!"
"Hey! Otel odamın kapısını aç ve defolup git!"
Kapı açılınca büyük bir şokla daha karşılaşmıştım.
Neden hep biz karşılaşıyoruz Jeon Jungkook?
"Odamdan çık-"
Cümlemi tamamlamadan merdivenlerden gelen ses ile susmuştum.
"Jungkook shii!"
Taehyung'tu bu. Jungkook kolumdan tutup beni içeri soktu.
Pardon?
"Tuvalete saklan."
"Tanrı aşkına... Neden böyle gereksiz aksiyonlar'a giriyorsun?"
Gidip tuvalete saklandım ve kapıyı kapattım.
Tae odanın kapısına tıkladı. Bende tuvaletin kuru olan bir yerine çöktüm.
O kapıyı açınca dinlemeye başladım. Büyük ihtimalle Vlive çekiyorlardı. Odanın kapısı kapanınca şuan olduğum durumu sorguladım cidden.
Onlar fanlara konuşurken şarap içtiklerini anlamıştım. Neyin kutlaması bu? Teselli içeceği sanırım.
Hala çok uykum var. Ve benim burada ne işim var.
Hayır. Hayır. Hayır.
Hapşurmamalıyım. Tutmalıyım kendimi. Hayı-
Daha fazla tutamayıp hapşurmuştum..
Umarım farketmemişlerdir.
"O kimdi?"
"Yan odadan gelmiştir herhalde."
"Garip. Sanki bu odadaymış gibi."
"Sen de öyle hapşuruyorsun hyung."
"Doğru."
Uykum vardı. Sadece uyumak istiyordum. Ne var yani? Şurada uyusam. Sonra beni Jungkook kaldırır zaten. Oh miss.
Dizlerimi kendime çekip kafamı gömdüm ve gözümü kapattım.
Ama bu kıyafetlerle çok rahatsız edici! Her neyse... Uyumalıyım.
En sevdiğim bölüm buydu sanırım. Yazarken eğlendim. 🐰♥️🐱