"Bak Jendeukie, gerilmene gerek yok. Sahneye çıkmadana önce derin derin nefes al ver tamam mı? O ödül sizin olacak. Gerilme. Sakin ol-
"Abi. Sabahtan beri aynı şeyleri söylüyorsun. Anladım. Gerilmiyorum, derin derin nefes alıp veriyorum. Sakin oluyorum."
"Aferin. Seninle gurur duyuyorum."
"Deme şöyle utanıyorum."
"Seni izliyor olacağız. Orada olmayı çok isterdim. Ama Bay Lee izin vermedi."
"Merak etme senin yerini aratmayacak kişiler var abi."
"Kimmiş o?"
"Taehyung sürekli arayıp duruyor. Zaten o da burada."
"Seni izlerken eğer sizin koltuklarınız ve onların koltuklarını yakın görmeyeceğim."
"Bunu biz seçmiyoruz ama."
"Jendeuk."
"Abi kapatır mısın?"
"Peki. Ara beni tamam mı?"
"Merak etme ben aramadan sen ararsın."
"Doğru. Hadi kapatıyorum. Heyecanlıyım çünkü."
"*güler*görüşürüz."
Telefonu kapattıktan sonra kalabalık koridorlar da üyelerle ilerlemeye başladık. Koltuklarınız görüş alanımıza girdiğin de oraya gittik. Hemen aramız da 'BTS' yazan kağıdı görünce yüzümü buruşturdum.
Hayır. Onların önünde mi oturacağız şimdi biz? Mükemmel. Umarım ona bakmadan durabilirim.
Herkes dolmaya başlamıştı. Ünlüler, herkes buradaydı.
BTS de buraya yaklaşıyordu. Taehyung'a el salladım. O da bana salladı. Hemen önünde yürüyen Jungkook'a baktım. Göz göze gelmiştik.
Bazen neden bu kadar ikiyüzlü olduğumu anlamıyorum. O bnei aldattı ben hala ona bakmadan edemiyorum.
Arkamıza oturmuşlardı.
"Acaba ilk kim ödül alacak?"
"Taylor alsın lütfen."
"Cardi B alsın. Karının totişi çok güzel."
Lisanın dediklerine gülmüştük.
"Cidden... O büyük popolarını seviyor musun? Evet rapi güzel."
"Hey, rapi beğenmenin sebebi senin de bir rapper olman."
"Hayır. Money şarkısı gerçekten güzel."
"Güzel ve porno."
Lisanın dediğine tekrar güldük. Evet, klibi gerçekten de öyleydi.
Merhaba arkadaşlar, bugün ki konumuz Cardi B ve poposu.
Of Billboardu bu bölüm de yazacaktım yine uzadı aq. Neyse zaten bir günde 84384266 bölüm atıyorum sorun yok ldkdld.
2020 update: simdi yıl da 1 bolum atiyorum amk