Medya'ya kalbimi bıraktım, hikayeye nasıl odaklanacağım bilmiyorum.
"Hadi Kook, hızlı ol."
"Ya Jennie. Sadece ilk maddeyi yapmasak? Söz veriyorum diğer maddeler de ağzımı açmayacağım."
"Hayır, o dövme yapılacak. Boynuna koluna ve yüzüne."
"Yüzüme? Hayatta olmaz. Yaptırmam. Boşver. Ben hastane yatağımı özledim, oraya gidelim. Ben sana zor çıkan tükenmez kalem ile dövme yaparım. Çizimim de iyi."
"Tamam. Konuşma benimle, git hastanene ben de evimi özlemiştim iyi oldu."
"Ah... Kaçışım yok değil mi?"
"Cık. Yok."
Zorunlu olarak benimle geliyordu. O dövme yapılacaktı ben de muradıma erecektim.
Elini tutup sallana sallana tattoo dükkanına gittik.
"Burası! Hazır mısın?"
"Hayır."
"Ben de hazırım. Hadi gidip yaptıralım."
Tattoo dükkanına girdik. Tabii şirkete söyleyip özellikle bugünü bize ayırtmıştı.
Çalışanlar bizi karşıladı biz de bi koltuğa oturduk. Seçenekler çok fazlaydı.
Ben gözüme bazılarını kestirmiştim. Kook da inceliyordu.
Cidden heyecandan deliriyorum.
"Seçtin mi?"
"Evet. Ama hazır değilim."
"Bir dakika. Sen korkuyor musun?"
"Yo. Kesinlikle öyle bir şey yok."
Dediği şeyle kahkaha atarak gülmeye başlamıştım. Koca tavşan dövme yaptırmaktan mı korkuyordu kkkk.
"Küçücük birşey. Hani iğneye sinek ısırığı gibi diyorlar ya bu da arı gibi."
"Sanki sen yaptırdın."
Dövmeler yapılmaya başlanmıştı ve ben dövmeyi göremeden heyecandan ölecektim.
1 Saat Sonra
@kpopnews
Jennie ve Jungkook Instagram Yeni.
Jennie ve Jungkook dövme yaptırdı!@jeonjk
@jennierubyjane ♥️
Cidden hem medya'ya hem de Jenkook fotoğrafına kalbimi bıraktım. Çpk gğzelsiniz aplıyprum 🤧