JongDae neden bu kadar güzel gülüyorsun ağlayacağım.
Junmyeon gelmişti ve Jennienin durumunu öğrenince yıkılmıştı. Onunla beraber JongDae de gelmişti. Jennie için JongDae abisi gibiydi. Ona abisi gibi davranıyordu. JongDae de üzülmüştü. Sonuçta kardeşi gibi sevdiği kızın hayati tehlikesi vardı.
Bir süre sonra hemşire, Jennie'nin kendine geldiğini fakat içeri giremeyeceklerini söyledi.
"Neden Kook ayılınca girildi içeri? Bir sorun mu var?"
"Ağır bir ameliyattan çıktı, ayılınca hemen girilmez ki."
"Beni kandırmayın. Aptal değilim. Doktor ameliyattan çıkınca ne dedi?"
Herkes ne cevap vereyim diye düşündü. Kardeşinin durumu Kookdan daha kötü demenin başka bir yolu yoktu. Jisoo konuştu.
"Jennienin durumu Kook'dan daha ağır."
Junmyeon birşey diyemedi. Bu durum da tek yapacağı şey susmaktı.
Junmyeon, JongDae, Jisoo, Lisa ve Rose Jennienin olduğu yoğun bakım odasına çıktılar. Cam vardı ve oradan odanın içi gözüküyordu. Jennie çok kötüydü. Resmen sadece nefes alıyordu. Yüzünde hiçbir ifade yoktu.
"Tanrım... Onu bu hale ne getirdi?"
"İlacın etkisindedir, düzelecek. "
Junmyeon cam'a tıklattı. Jennie ona baktı, Junmyeon el sallayınca Jennie de el sallayıp burukça gülümsedi. Güçsüz olduğu o kadar belliydi ki...
"İçeri giremez miyiz?"
"Hemşire görmezse gir istersen?"
Junmyeon içeri girmişti. Jennienin yanına oturdu. Elini tuttu.
"Nasıl hissediyorsun?"
"Hissetmiyorum. Hiç bir şey hissetmiyorum."
"İyileşeceksin."
"Anlamıyorsun. Hiçbir yerimi hissetmiyorum. Ayaklarımı elimi hiçbir yerimi."
Junmyeon endişelenmişti. Hissetmiyorsa 'geçici' felç olabilir miydi?
"Jungkook? O nasıl?"
"Durumu iyi. Ama şuan senin durumun daha ağır."
"Korkuyorum. Her an nefesim kesilecek gibi geliyor abi."
"Hayır, öyle bir şey olmayacak Jennie. Yeni çıktın ameliyattan normal böyle hissetmen."
Jennie gözünü kapatmıştı. Uyandığın da bu hissetmeme duygusu geçmesini dilemişti.
Junmyeon da yavaş yavaş odadan çıkmıştı.
Jennie zar zor elini kaldırıp parmağında ki yüzüğe baktı ve gülümsedi. Şuan sadece buna bakınca mutlu hissediyordu. Yapacak başka bir şeyi de yoktu.
Yapacak bir şeyi olsa bile bu halde elini zor kaldırıyordu.
Bu hikaye bittikten sonra texting mi yazsam yoksa Teacher mı? Okuyanlar yorum da belirtsin., 🐰♥️🐱