,,jungkook'u üzmekten başka bir şeye yaramıyor,,

620 45 7
                                    

"Özet geçeyim, ben Jungkook'un evine gideceğim. Oradaki soju şişelerini toplayıp kameraların çokça bulunduğu çöp kutusunun oraya atacağım, bu şekilde basın beni Jungkook ile haber yapacak."

"Sürtüklük yapıyorsun. Başka birşey değil. Ve ben bu durumda Jennie ve Jungkook'un yanında olacağım."

"Lisa sen kafayı mı yedin?"

"Biliyordunuz zaten, niye bu kadar şaşırdınız ki?"

"Aptal, biz senin Jungkook'u yıllardır sevdiğini biliyoruz ve sen canından çok sevdiğin bir arkadaşına, Jennie'ye nasıl bunu yapabileceksin."

"Onu da geçelim, sen Jungkook'u da tehlike'ye atacaksın."

"Jennie, Jungkook'u üzmekten başka bir şey'e yaramıyor."

"Kes sesini aptal. Bu zamana kadar senin Jungkook'u sevdiğini saklamakta akılsızlık etmişiz."

"Ne yani? Beni yarı yolda mı bırakacaksınız? Unnie?"

"Böyle pislik bir harekette senin yanında olacağımızı mı düşündün cidden Lisa?"

"Siz de farkında değil misiniz? Jennie Jungkook'un hayatına girdiğinden beri hep üzüyor. Ve siz bunu farketmediniz."

"Asıl Jungkook Jennie hayatına girdiğinden beri hep gülüyor. Ne o? Sen Kook'un 'funny moment' adlı saçma sapan videolarını izlemiyor muydun? Farketmedin mi o videolar da ne kadar mutsuz olduğunu?"

"Bu kadar kötü kalpli olduğumu baştan söyleseydin keşke. Aramıza ona göre mesafe koyardık."

Lisa'ya sövmek serbest :( özür dilerim  @lalalalisa_m ^_^

🐰♥️🐱

fєєl líkє α sínnєr ❥ nínígguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin