Jennie'den
Jisoo'nun gönderdiği mektuba bakakalmıştım. Ne demek istiyordu hiç bir şey anlamıştım, ama sinir bozucu bir durum olduğundan eminim.
Kpopnews sitesine girip yeni haberine baktım.
Kötü birşeyler var ve ben bu kötü şeylere inanmayacaktım. Site de ilk başta gördüğüm haberle duraksadım. Cidden böyle birşey yapmaya nasıl cüret eder? Ve aptal gibi benim buna inanacağımı mı düşünmüş?
Yıllarca beraber olduğum, bütün sırlarımı verdiğim, güveniyorum dediğim kıza bak. Hayal kırıklığı. Ben böyle şeylere ağlamazdım, üzülmezdim. Hayatım boyunca beni hep böyle tanımışlardı zaten. Şuan da aynısını yapacağım.
İçeriden Harry kahvaltı hazır olduğunu haber verince, Lisa'ya hızlıca mektup yazmaya başladım.
"Neden böyle birşey yaptın bilmiyorum ama umarım mantıklı bir açıklaması vardır. Sadece şunları söylemek istiyorum Lisa.
Seninle aynı grupta dahil olmayacağım. Mantıklı bir açıklaman varsa bile bu beni ilgilendirmez. Jisoo herşeyi anlattı. Nasıl kandırmışsın hepimizi iyi niyetinle?.. Jungkook'u rahat bırak, evine gitme, sosyal medya hesaplarından takipten çık. Yoksa ben gerektiğin de yılan olabiliyorum biliyorsun. Bay Yang'a türlü türlü şeyler söyleyip seni şirketten çok güzel attırırım. Nasıl olsa Bay Yang'ın gözdesiyim değil mi? :)"
Neden böyle yapıyırsın Lili :(