პასუხები

445 55 40
                                    

კითხვები ჯენოს.

1) მართლა გძულს ალექსანდრა?

-ნუ,როგორ გითხრათ ახლა. ადამიანს,რომელიც გიყვარდა ვერ შეიძულებ. მაინც მიყვარს რაღაც დოზით,მაგრამ მისი საქციელების გამო მეზიზღება კიდეც. შუალედურ მდგომარეობაში ვარ იტოკში.

2)ალექსანდრასადმი ნდობა დაკარგე?

-ნდობის დაკარგვა მოპოვებაზე მარტივია. მთელი არსებით ვენდობოდი მას,როგორც საყვარელ პიროვნებას,მაგრამ .... როგორ გითხრათ....რამე რომ ვთქვა,სერიოზული სპოილერი გამომივა და არ მინდა,რომ მომავალი თავების შესახებ დაგასპოილეროთ,ამიტომ მომიტევეთ,ბოლომდე ვერაფერს ვიტყვი.

3)რატომ არ აღიარებ თეიონს შენს უფროსად?რატომ არ გეხატება გულზე?

-ალბათ მაქვს ჩემი მიზეზები,არა? ვიცი რაღაცები მის შესახებ,რის გამოც მაქვს გარკვეული ბარიერები დააწესებული მის მიმართ. ისეთ ადამიანს,როგორიც თეიონია, არასდროს ვაღიარებ უფროსად. მისი სიყვარულის ან თუნდაც მოწონების მიზეზიც არ მაქვს,ამიტომ ვერც მომთხოვთ რომ მომწონდეს.

4)რა უქენი მისტერ კიმს და რა იყო ამის მიზეზი?

-აუცილებლად გაიგებთ რა ვუქენი მას და კიდევ რისი გაკეთებაც მინდოდა. უბრალოდ პატარა სპოილერს გეტყვით. ის ჩემთვის ძვირფასს შეეხო და ამის პატიება უბრალოდ არ შემეძლო.

5)რატომ არ დაუჯერე ალექსანდრას? ის ხომ ერთ დროს ძალიან გიყვარდა?

-როგორც უკვე ვთქვი,ნდობის დაკარგვა მოპოვებაზე მარტივია.

6)როგორ მოახერხე ბეატრისის ქორწილში მოხვედრა?

-როცა გუნდში მთელი კორეის საუკეთესო ჰაკერი გყავს,არაფერია რთული. ჰეჩანს ვთხოვე,რომ ყალბი ვინაობა გაეკთებინა ჩემთვის. მისტერ მინი კანგებთნ დაახლოებული ადამიანია და შვილიც ყავს,რომელიც მათ არასდროს უნახავთ. ეგ საჩემოდ გამოვიყენე და მათი შვილის ამპლუაში წარვდექი მათ წინაშე.

CaimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora