Evet arkadaşlar bu bölümün final olduğuna bakmayın serinin ikinci kitabı çıkmıştır ! yani Sevgilimin Katiline Aşık Oldum 2 çıkmıştır çalışmalarım kısmından ulaşabilirsiniz :) Yorum ve votelerinizi bekliyorum sizi seviyorum :)
Multimedia: Dark ve Jules
Playist: The Fray-How to save a life ile okuyun biterse başa sarın :)
Artık benim kurallarım benim için geçerli ve sende benim kurallarıma uyacaksın ! Bitti patron BİTTİ BURAYA KADAR ARTIK BEN YOKUM !!’ diyerek son kez aşağı baktım ve demirlerden ayağımı sarkıtarak Dark’ döndüm ve ‘SENİ ÖLÜM VE YAŞAM ARASINDAKİ ÇİZGİ KADAR SEVİYORUM’ onun dehşetle açılmış gözlerini umursamadan Clara’ya döndüm ve ‘ SEN EN MÜKEMMEL ARKADAŞSIN ÖZELLİKLE SÜMÜKLÜ MENDİLLERİMİ TOPLARKEN SENİ DE ÇOK SEVİYORUM’ diyerek onunda dehşetle açılmış gözlerini umursamadan kafamı aşağıya çevirdim. Son kez var gücümle bağırdım ‘BURAYA KADAR PATRON BİTTİ ARTIK !!!!’ ve kendimi boşluğa bıraktım...
Patronun gözünden
Ne olmuştu şimdi? Pes mi etmişti o güçlü kız Jules? Bitmiş miydi? Hayatımdan tamamen çıkmış mıydı? Bu harika ! onu bende öldürebilirdim ancak ben katil değilim değil mi? Kendi kendini öldürdü.. bu beni katil yapmaz. İşte bu kadar çıktı sonunda hayatımızdan tamamen o halde artık tek yapmam gereken onun yerini almam değil mi? Kesinlikle öyle yapacağım.
-‘Hey Johan Dark ve Clara’yı serbest bırakın ve arabayı hazırlayın buradan gidiyoruz. Onlarda Jules ile son kez vedalaşabilsinler değil mi?’ diyerek sert bir kahkaha patlatmıştım.
1 HAFTA SONRA
Dark’ın gözünden
Berbat bir hafta geçiriyorduk hepimiz. Jules artık dayanamayıp intihar etmişti ve onu hastaneye getirene kadar çok kan kaybetmişti. Şuan yoğun bakımdaydı bir haftadır yoğun bakımdaydı ve bir sürü ameliyat geçirdi. Kurtulacak mıydı? İşte o konuda hiç birimiz bir fikri yoktu. Sadece beklemekle yetiniyorduk elimizden hiçbir şey gelmiyordu sanırım bu en acısıydı. İçeri giren kişiyi görmemle sinirlerim yine tavan yapmıştı.
‘Onun burada ne işi var ?!!!’ diye gürledim hastanede. Clara bana dönerek.
‘Senin burada olmaya hakkın varsa Noel’nde burada olmaya hakkı var !’ dedi.
‘Haklı’ diye mırıldandı Dallens. Bu iki piçten de ne kadar nefret ettiğimi kimse bilemezdi. Ama şuan burası rezillik çıkarmak için pek uygun bir yer değildi.
‘Durumu nasıl?’ diye sordu Noel. Neden ağzının ortasına bir tane çakmıyorum ki.
‘Sanane! ‘ diye tekrar çıkıştım.Clara daha fazla dayanamamıştı ve bana dönerek oldukça sinirli bir şekilde gürledi.
‘Yeter artık Dark ! şuan hiç birinizin birbirleriyle olan sorunlarını kaldıramam şuan içerde arkadaşım can çekiyorken olmaz tamam mı?!! Bir sorununuz varsa çıkıp dışarı da halledersiniz. Ancak bir daha Jules’n yüzünü bile göremezsiniz ! ya kesin sesinizi oturun ya da siktir olup çıkın buradan !!’ Clara’nın bu ani çıkışıyla ikimizde ses çıkarmayıp olduğumuz sandalyelere oturmuştuk.
Doktorun yoğun bakımdan çıkmasıyla yanına koşmuştuk.
‘Durumu nasıl doktor?!’ diye sordu Dallens.
‘Bakın hastanızın durumu iyi ya da kötü diyemem çünkü yaptığımız hiçbir tedaviye cevap alamıyoruz belki de hepiniz tek tek girip vedalaşsanız iyi olur.yalnızca kişi başı 4 dakikanız var. Üzgünüm.’diyerek yanımızdan uzaklaşmıştı. Ne demek tedaviye cevap alamıyorlardı? Böyle bitemezdi hayır o ölemezdi değil mi? Olmamalıydı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKAO: Acının Tadı 1
Mystery / ThrillerSKAO serisi.. Serinin ilk kitabıdır... Yargılarınızı bir kenara bırakın. Hayat yargılarla yaşanmayacak kadar kısa ve siz kibirleriniz yüzünden görmezden geldiğiniz bir kişiye de aşık olabilirsiniz. Bu hikaye de gizem/gerilim ve sonu ölümcül bir haya...