Eren szemszög
Este úgy aludtam el, hogy tudtam, hogy holnap suli után Levivel van megbeszélve találkozóm. Reggel arra keltem fel, hogy a szemembe süt a nap mivel elfelejtettem lehúzni a redőnyt este. Gyorsan kikászálodtam az ágyamból, nyújtóztam egyet majd felálltam és kimentem a mosdóba megcsinálni a tegnap este elfelejtett dolgokat. Miután végeztem mindennel a konyhába mentem és összedobtam 2 szendvicset. Mire kész lettem velük már 7:30 volt és 7:45-kor kezdődik az első órám tehát amennyire tudtam, siettem. Felvettem fekete iskolatáskám amibe beleraktam a tanszereket és a szendvicseket majd el is indultam az említett intézmény felé.
Enyhe 15 perces futást vittem véghez és így is pont a csengőre értem be. Levi már ott ült az én helyem mellett. Jean és Marco szokás szerint késtek de mindenki más beért időben rajtunk 3-unkon kívül. 1 szerencsénk volt, a tanár még nem jött meg. Odamentem a helyemre Levihez és leültem a sötétbarna székre. Egy mosolyt eresztettem el Levi felé amire csak sóhajtott egyet. Egy másodperccel később a tanár is bent termett a tanteremben és el is kezdte a tanítást. Én az órai anyagot már tegnap megtanultam így nem is figyeltem a tanárra.
Órák után
Gyorsan hazasiettem az órák után és elkezdtem készülödni a találkozóra de a telefonom pittyenése már megint megzavart a pólóm felvételében.
Levike egy új üzenetet küldött
Felnyitottam telefonomat és megnéztem mit üzent nekem Levi.
Levike
Szia Eren akkor gyere 17:00-re
a parkba, itt várlak.Én
Szia, ott leszek mindenképp.
Ezek után leraktam a telefonom és tovább öltöztem. Teljesen feketében voltam a pólómon volt valami minta de nem is érdekelt. A farmer nadrágom ki volt vágva a térdénél. Gyorsan elindultam a parkba hisz már 16:30 volt és nekem a parkba eljutni minimum fél óra sétálva.
Miután odaértem még nem volt 5 óra ezért leültem az egyik padra és elkezdtem telefonozni. Megnéztem az instagramot és valami arra vezérelt, hogy megnézzem Levi accountját. Nem várt dolog fogadott .
Hogy nézhet valaki ki ilyen jól? Még fiú létemre is tetszik a látvány pedig eddig azt hittem, hogy 100%-ig hetero vagyok! Ezek után kicsit elgondolkozom a szexuális beállítottságomon. Még egy kicsit néztem a képeket majd egy hideg kéz a vállamon zökkentett ki az instagram fiók bámulásában. Levié volt az a 2 kéz én meg teljesen lefagytam mert éppen az ő képei voltak megnyitva a telefonom amit ő is látott. A készüléket elejtettem.-Szia Eren mi jót nézel? - kérdezte egy önelégült mosollyal az arcán.
-Sz-Szia Levi...semmit... - mondtam dadogva de lehetett hallani a hangomon, hogy nem igazán tudok szóhoz jutni. Teljes sokk.
-Látom. Ennyire tetszik az instagram fiókom vagy mi? - nevetett fel gúnyosan. Én a paradicsom vörös fejemet csak lehajtottam és a földet kezdtem el bámulni. Fejemet megemelte az államnál fogva így pont bele tudtam nézni acélkék szemeibe. - Nyugi Eren, nem bántalak. - Na ez a mondat sem segített semmin. Még inkább zavarba jöttem tőle.
-Jó...- ennyit bírtam kinyögni miközben még mindig íriszeit vizslattam az enyéimmel.
-Tényleg nem emlékszel semmire? - kérdezte amire én csak felhúztam a szemöldököm és nemlegesen ráztam meg a fejem. - Semmi nem maradt meg 6 évvel ezelőttről? - ő meg, hogy a fenébe tud a balesetemről? Hisz Arminon és Mikasán kívül senkinek sem mondtam el mi történt!
-Honnan tudsz te erről? - kérdeztem miközben lefejtettem kezét államról. Csak sóhajtott egyet és leült mellém a padra.
-Az mindegy. Nem árulhatok el semmit. - titkolózik. Ezt nem szeretem. Ráadásul ő hozta fel a témát, most meg kerüli azt, hogy erről beszélgessünk. Gratulálok Levi Ackerman veled aztán megéri eljönni a parkba.
Gyorsan felkapartam telefonomat a földről amit még az 5 perccel ezelőtti sokk miatt ejtettem le. Lenémítottam, hogy még véletlenül se pittyenjen meg ha Armin hívna.
-Hogy megy a beilleszkedés? - dobtam fel egy témát hátha többet tudok meg róla.
-Jól. Mindenki kedves bár nem értem a lányokat akik még annak ellenére is, hogy meleg vagyok rám másznak. Idegesítő dögök. - mondta Levi amire egy kicsit elszomorodtam hisz azt is mondta, van barátja. Rá kéne kérdeznem? Lehet. De ez engem amúgy miért is érdekel?
-És tényleg van barátod? - kérdeztem egy kicsit félve a választól. Magam sem tudom mitől féltem. Talán attól, hogy igent mond, talán attól, hogy nemet.
-Nem nincs, csak zavart, hogy Jean és Marco engem nézett. De ez téged miért érdekel? Talán megtetszettem neked? - kérdezte a végén pedig szabadjára engedett egy olyan kacajt ami azt jelezte, hogy ő nyert. - Nyugi kölyök csak hülyéskedtem. Tudom, hogy hetero vagy hiszen ott van a barátnőd! - erre a mondatra felvontam a szemöldököm mivel nem értettem ezzel mit akar mondani. - Tudod az a fekete hajú!
-Ja, hogy Mikasára gondolsz! Nem, nem vagyok vele együtt. Soha nem volt még senkim. Ilyen forever alone vagyok. - mondtam majd újra a földre szegeztem tekintetem.
Még beszéltünk 1-2 dologról mint például kit érdemes elkerülni az iskolában meg, hogy melyik tanárral nem érdemes kikezdeni. Elbeszéltük az időt és már este 7 óra volt ezért elköszöntünk és el is indultam haza.
Hazaértem, lefürödtem és befeküdtem az ágyba ahol ma is csak Levi járt a fejembe. Nem tudom miért gondolok rá ennyit de mostanában minden gondolatom körülötte forog.
Nincs jobb ötletem mint, hogy idevágok egy ererit
Sziasztok
YOU ARE READING
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfiction"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...