Eren szemszög
Ahogy előttem állt és az ajánlatot leste egyszerűen... lefagytam. Mit tehetettem volna? Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szakítás után megjelenik nálunk aztán még le is basz, hogy mit képzelek magamról.
-Sikerült választanod? - kérdeztem tőle szem forgatva miközben a mögötte állok szitkozódását hallgattam, hogy miért nem halad a sor mivel már vagy 10 perce azt nézi, hogy mit egyen.
-Kussoljatok! - szólt hátra az embereknek akik azonnal befogták a szájukat. - Ezt a kosarat kérem. - mutatott rám a 15 darabos csirkés kosárra mire bólintottam és beütöttem az ételt.
-Valami mást? - kérdeztem újra telefonomba bújva.
-Nem lesz semmi. De baszki Eren! Hülye kölyök! Az előbb mondtam el, hogyha velem beszélsz nézz a szemembe. - szólt rám mire láttam, hogy a szemei lassan elszíneződnek, elmosolyodtam.
-Hogy kéne rád néznem ha csak úgy ott hagysz? - húztam fel orrom és közelebb hajoltam hozzá. - Vigyázz a szemedre. - súgtam a fülébe és elléptem tőle. - Következő! - üvöltöttem mire Levit odébb tolták és jött a következő vendég akit kiszolgálhattam miután Levi fizetett és a kezébe nyomtam a kis papírt amivel átveheti az ételt a mellettem lévő pultnál.
Elég messze ült tőlem és háttal is volt ezért nem tudtam megnézni mit csinálhat.
Lassan ahogy egyre sötétedett egyre fogytak a vendégek majd vacsoránál újabb roham majd megint senki.
Záróra kor
Végre eljött a záróra. Végre hazamehetek és kisírhatom a belem is miközben arra gondolok, hogy Levi így meg úgy. Bementem az öltözőbe és visszavettem ruháimat. Egy sóhajtás kíséretében még visszanéztem az étteremre majd kiléptem rajta. Szívtam egy kis friss levegőt és elindultam a buszmegálló felé.
Leültem a hideg padra, kicsit összerezzentem amikor megéreztem, hogy fázok. Olyan régen fáztam már. Egyáltalán Sátán fia miért fázik? Na ez itt a kérdés. Amikor megjött a busz felálltam a helyemről de amint léptem egyet, egy kar megragadott és behúzott a bokorba.
-Kicsi fiú... mi lenne ha szórakoznánk? - kérdezte tőlem egy férfi hang én meg kezdtem pánikba esni. Hogy miért? Nem tudom. Hisz van varázserőm, nem de? Akkor miért estem pánikba? Talán megijedtem.... nem talán.... biztos.
-Turkish, vel me. - motyogtam és nem kellett csalódnom. A tőrjeim megjelentek és a szokásos színükben pompáztak a kezemben. A férfi felé tartottam a 2 tőröm aki hátra hökkölt így végre láthattam arcát. Fekete haj és ugyanilyen fekete, elködösült szemek. Pupillái ki voltak tágulva. Na ez is drogozott. - Van valami probléma? - vigyorogtam rá. Mikor lettem én ilyen pszchihopata? Nem szeretnék belenézni a tükörbe.
-Kérlek ne bánts! - kérlelt a férfi miközben a kezét feje elé rakta és a földön fetrengett a vizes fűben. Elkezdtem kezét ütni a tőrökkel. Hallottam ahogy kicsordogál a vére. Hirtelen azt sem tudtam mit csinálok. Ráugrottam az ember és kitéptem karját a fogaimmal, hisz akkorát rántottam, hogy az csak na.
Minden tiszta vörös volt. Testem össze-vissza dobáltam, szám habzott, hajamat téptem miközben próbáltam visszafogni magam. A férfi elkezdett sikítozni amitől a fülem is csengeni kezdett. Kezeim fülemre tettem és kizártam mindent több-kevesebb sikerrel. A földre rogytam miközben a számból az előző áldozat vére és valamilyen ismeretlen hab csorgott ki. A férfi elfutott majd szirénákat hallottam. Rendőr autó szirénája. Fejem újra sajogni kezdett és felállni is képtelen voltam a földről.
Hirtelen minden abbamardt.
A semmiben lebegek.
[Fekete.]
[Fehér.]
Egy hideg kezet éreztem meg vállamon. Csillogó szemeimet rávezettem arra aki a vállamat fogta de nem tudom ki volt az mivel minden elmosódott. Semmit sem láttam.
{Bilincs kattanás.}
{Felhúznak a földről.}
{Üvöltözés.}
{Kérdések.}
Kicsit furcsa lett ez a rész. Tudom. Ez azért van talán mert más zenét hallgatok? (XD) Mivel mindig zenét hallgatok ( Mindenhol ) ezért hogyha valami mást hallgatok Pl: ha rappet akkor egy elég kemény és egymást oltó rész van. Ha valami lassabat akkor szerelmes rész. És ha ilyen félig rappet félig Popot akkor annak láthatjátok az eredményét mivel a felénél zenét cseréltem... ez csak egy ilyen random tudnivaló rólam.
Sziasztok
ČTEŠ
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfikce"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...