Egy hang azt mondta...

605 45 2
                                    

Eren szemszög

Az adás lejátszása után a kamerához futottam majd kikapcsoltam azt.

-Ezt mégis mi a fenéért kellett Levi? - kérdeztem az acélkék szeműtől.

-Máshogy nem értik meg a szándékainkat!

-Te egy telhetetlen gyilkos vagy! Semmi más! Nem vagy jobb mint azok akik napi szinten meggyilkolnak valakit! És még belőled lett híresség... borzalmasan kezeled a kudarcot Levi! Ja bocs témyleg... isten fia vagy, innentől kezdve lehetetlen, hogy kudarc érjen, ugye? Szánalmas vagy Levi. Szánalmas... nincs rád jobb szavam. - a hangomból csak gúny hangzott és mérhetetlen megvetés. Levi szemeiben megbánást láttam de ez most jelen pillanatban kicsit sem tudott meghatni, hisz gyilkost csinált belőlem, magáról már nem is beszélve.

-Sajnálom Eren. - mondta teljesen megbánóan. Nem érdekeltek szavai. Elhagytam a helyiséget és kiszelőzztettem a fejem. Leültem egy padra.

-A büdös k*rva életbe! - üvöltöttem fel majd a padra is rávertem egy nagyot annyira, hogy az egész utca az ütésemtől zengett (az a kicseszett pad nem is tett ellened semmit Eren! 😡). Könnyek szöktek szemembe a tudatra, hogy otthagytam Levit teljesen egyedül. Nem is tudom mi lesz velem nélküle de egy ideig muszáj távolságot tartanunk. Nekem ez a sok gyilkolás nem megy. Soha nem szerettem a gyilkosokat. Teljesen megvetettem őket, addig amíg én sem váltam eggyé közülük. - F*szom! - szitkozódtam még mindig miközben hajamat téptem zavartan. Szememet a földön tartottam majd 2 kezet éreztem meg vállamon.

-Jól van a bácsi? - egy kislány hangja volt. Felkaptam tekintetem a földről és a lányra néztem, majd elmosolyodtam.

-Persze, minden rendben. - a lány minden vonását megnéztem. Nagy, aranyos, sárga szemek, hollófekete haj amiről azonnal Levi ugrott be majd az addig feltett ál mosoly eltűnt arcomról és helyette elszomorodtam amit a lány is észrvett.

-Mi a baj bácsi? - kérdezett újra meg a kislány csilingelő hangján.

-Elizabeth hova tűntél? - hallottam meg a távolból egy női hangot amire a gyerek csak a hang irányába fordította fejét és elkezdett integetni. A nő idejött hozzánk. Ugyanúgy nézett ki mint a lánya. Kivéve a szemei. A nőnek nem sárga hanem barna szemei voltak. Az íriszein kívül mindene egy az egyben olyan volt mint a kislányé. Mintha csak egymás másai lennének. - Jó napo...t - halkult el hangja ahogy meglátta kivel beszél. Nem hibáztatom. Egy gyilkos vagyok akit az egész világ ismer Levi Ackermannak köszönhetően.

-Jó napot... - köszöntem halkan és tekintetem újra a földre vezettem. - Nagyon aranyos kislánya van. - mondtam egy mosoly keretében ami egy kicsit hamiskás volt. Kicsit sem voltam boldog, hisz ha Levi bepöccen ki tudja mire képes. Nem is akarom tudni.

-Köszönöm. - mondta hamisan. - Indulhatunk Elizabeth? - kérdezte az anyuka a lányától aki csak maradni akart mert nem engedte, hogy anyja elráncigálja.

-Nem akarok menni! A bácsinak baja van! - válaszolt a kislány miközben rám mutatott. Az anyuka csak felvonta szemöldökét és visszafordult.

-Szerintem nincs semmi baja. - ezzel a nő újra elkezdte ráncigálni a kislányt amire az hangos sírásba kezdett ezzel maradásra bírva a saját anyját. Úgy tűnik bevált mert a nő újra felém fordult. - Mi a baj? - kérdezte a nő gúnyosan. Szerintem ahogy meglátott felismert ezért nem is hibáztatom. Szörnyű lény vagyok. Utálom magam. Borzasztó dolgokat műveltem és tettem.

-Semmi. Csak tudja gondolom látta a híreket és mindig összekevernek azzal a Jeager gyerekkel mivel nagyon hasonlítunk egymásra. Mindenki kerül az utcán. De ezen kívül nincs semmi baj. - hazudtam a nő képébe ami elég hitelesre sikeredett mivel el is hitte amit mondtam neki. Ekkor megjelent a nő mögött a kék szemű nem kívánt személy. Csak csöndben nézte a beszélgetés kimenetelét. Nem jött szerencsére oda hozzánk mert akkor azonnal lebukok.

-Értem. Akkor sajnálom. Én is összetévesztettem azzal a gyilkossal. Tudja féltem a lányom és a saját épségem ezért nem szeretem ha odamegy véletlenszerűen egy idegenehez, de maga jó módúnak tűnik. Örülök a találkozásnak. Liana Badh vagyok. - mutatkozott be nekem a nő miközben kezét nyújtotta felém.

-Mark Zuegar vagyok. Örvendek. - köszöntöttem a nőt és kezet ráztam vele. Határozott kézfogása volt.

-Remélem még összefutunk. - mosolygott rám majd elhagyta a területet a lányával együtt. Újra egyedül maradtam és magam elé bámultam. Gondolataimba mélyedtem amiből az előttem álló törpe zökkentett ki.

-Mark, igaz? - mondta gúnyosan mire csak bólintottam.

-Nem akarok veled cseverészni tehát ha megtennéd, hogy elhúzol innen azt megköszönném. - mondtam neki majd felálltam volna ha nem állja el utamat. - Na figyelj Levi ne húzz fel jobban. Hagyj elmenni. Nem érted amit mondok vagy mi?

-Dehogyisnem. - sóhajtott egyet majd folytatta. - Kérlek adj még egy esélyt.

-Így is elég dolgom van tehát ha megengednéd. - ezzel felálltam úgyhogy őt odébb löktem. Majd egy mély hangot hallottam a fejemben.

'Eren Jeager. Gyere haza fiam'

Nem bírok aludni ezért este megírok 2 részt előre legalább nem kell 3 órát felette ülnöm mint a tegnapin.

Sziasztok

Sziasztok

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang