A részben véres kép található! Nem fogom feltűntetni, hogy hol viszont aki nem bírja az ilyen képeket azt arra kérem hagyja el ezt a könyvet. Köszi a megértést.
Eren szemszög
Levit ölelve keltem. Ő még szuszogott mellettem ezért úgy döntöttem ki megyek a konyhába valamit csinálni. Ekkor jött a felismerés, hogy egy hotelben vagyunk és nincs semmi kaja. Tegnap nem fürödtem ezért úgy döntöttem, hogy most szinte kötelező lenne elmennem. Így is tettem. Elkezdtem engedni a vizet közben a tükörbe néztem... Lenéztem kezemre és azt kellett észrevennem, hogy a tegnapi rabló vére van a körmömöm. Megnyitottam a csapot és a víz alá dugtam kezem, az előre kikészített szappanból nyomtam egy kicsit kezemre majd összedörzsöltem őket. Újra a víz sugár alá raktam mancsaim amiről így lefolyott a vörös vér. Miután a kézmosással végeztem elzártam a kádban a vizet. Nem volt egy óriási kád de 1 ember pont elfért benne. Beültem a kádba és gondolataimba mélyedtem. Megöltem egy embert. Nem is gondoltam eddig bele, hogy ennek mekkora súlya van. Így kell majd a munkánkat végezni, hogy a ránk törőket csak így meggyilkoljuk? Ennyire hidegvérrel mint én tegnap? Mindig ez van... Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek... ha tegnap Levi nem tűnteti el a holttestet szerintem én megeszem... nem tudom mi vezérelt erre de tegnap amikor megéreztem a friss vér szagát azt hittem eldurran az agyam. A fürdőszoba ajtó nyílásának hangja zökkentett ki a gondolatmenetemből.
-Meddig fürdessz, Eren? - kérdi a szokásos rideg hangnemében amitől azonnal rájövök, hogy Levi jött be. Nem mintha más bejöhetne... bár a tegnapi után ki tudja...
-2 perc, kérlek menj ki mindjárt végzek. - szóltam vissza neki majd az ajtó zárodással egyetemben nyomtam a kezemre a tusfürdőből. Gyorsan megmosakodtam. Jó érzés volt újra megfürdeni és végre megújultan kiszállni a kádból. Így is tettem. Derekamra tekertem egy törölközőt majd beállítottam hajam. Kimentem a fürdőszobából és ahogy kiértem Levi azonnal spurizott is be. - Levi! Mikor van reggeli? - kérdeztem tőle amire azonnal válaszolt.
-Végzek és lemehetünk enni. Azt mondták 11-ig van reggeli és déltől pedig ebéd. Az udvaron van a svéd asztal. - magyarázta nekem, hogy mi merre van. Én csak leültem a kis kanapéra és bekapcsoltam a TV-t amiben a híradó ment.
A TV-ben:
-Két Japán férfit keresnek. A hetekben tűntek el. Név szerint: Eren Jeager és Levi Ackerman. A rendőrség keresi őket gyilkosság vádjával. Ha látják őket kérem azonnal jelentsék! Itt van 2 kép a körözöttekről:
(Ezeket a képeket órákig tudnám nézni. Jah mi? ^+^)
Na baszki. 3 kérdés. 1 miért köröznek? 2 miért van rólunk képük? 3 miért vagyunk a képeken félmeztelenek? Az utolsó annyira nem érdekel most ebben a helyzetben de az első kettőre adjon már valaki egy-egy választ.
-Levi! Baj van... - motyogom neki de tudom, hogy nagyon jól hallja mit mondok neki.
-Mi az kölyök?
-A TV-ben... - ebben a pillanatban kilép a fürdőszobából és amint meglátja a képernyőt táltva marad a szája. Nem tudom, hogy a képek miatt vagy mert köröznek minket. - Most mi lesz?
-Semmi... úgyse kapnak el nem mindegy? Engem a képek jobban érdekelnek...
-Te nem vagy normális!
-Tudom! - kuncog - Na menjünk reggelizni mert éhen halok. - ez után gyorsan felkap magára valamit amiközben végigmérem egész alakját, ugyanolyan kockás hasa van mint a képen. Miután felvette fekete ingjét is, elindultunk le a nyitott étterembe... ahol ment a TV-n a híradó... na ezt is jól megcsináltuk. Ahogy leértünk helyet is foglaltunk. Az emberek egyszer minket néztek egyszer meg a kijelzőt. Mi van, ezek vakok? Ha mi vagyunk a képernyőn akkor mi a fasz van? - Aki hívni meri a rendőrséget az úgy fogja végezni. - mutat rá a képernyőre ahol már egy másik kép díszeleg:
-L-Levi? - kérdezem akadozva mert a képet nem igazán tudom felfogni. - Ez mi akar lenni?
-Hogy érted? Vak vagy te is? - kérdez ridegen.
-Ezt miért tetted? - kérdem miközben a körülöttünk lévők csak figyelik árgus szemekkel a beszélgetés kimenetelét.
-Tegnap este mi történt? Szerinted?
-De Levi! - folytatnám de közbevág.
-Azt te csináltad. Ezt én. Te is tudod mi vagyok és azt is, hogy te mi vagy. Félig én is olyan vagyok mint te, tehát ha megtámadnak, visszafogni én sem tudom azt az énem. Ez van.
-Mindketten borzalmas dolgot tettünk. - röhögök kínomban és kezem a fejemhez kapom. Hallok egy hangot... sziréna... kihívták a zsarukat! Már megint menekülhetünk vagy nyírhatunk ki mindenkit!
Bocsi, hogy ilyen későn hozom a részt de mostantól kicsit ritkábban lesznek részek mivel el kell kezdenem a sulira készülni. Bocsi mindenkinek de ez van...
Sziasztok
YOU ARE READING
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfiction"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...