Levegőnek nézve 18+

861 43 25
                                    

Eren szemszög

A nő el lépett tőlem és Levihez sétált. Lassan húzta a kést vegig hasfalán. Az acélkékszemű csak fapofával tűrte az egészet mintha nem is érezne semmit.

-Miért teszed ezt? - tettem fel a már régóta foglalkoztató kérdést.

-Mert... - elgondolkozott egy kicsit, sóhajtott majd folytatta a válaszadást. - Ez a féreg soha nem tudott szeretni. Soha senkit és semmit. Kivéve a fiamat. Engem le se szart. Még szót se váltottunk napi szinten. Legalább veszekedtünk volna... de nem... levegőnek nézett! Néztek már levegőnek? Tudod milyen érzés? - gondolkodtam, hogy mit kéne válaszolnom. Voltam már kiközösítve, tudom milyen érzés ha nincs melletted senki. Ebből nekem Armin és Mikasa segített kilábalni. Viszont a szüleim halála után elszigetelődtem mindenkitől.

-Igen... tudom! - néztem a szemeibe. Az én íriszeim megteltek könnyekkel. - Kérlek. Levi nem tett semmit. Azért mert nem tudott szeretni az nem azt jelenti, hogy ezt érdemli! Én már csak tudom... - motyogtam a végét alig hallhatóan. Nem is hallotta meg. Viszont Levi szemei felcsillantak. - Ha megölöd nem csak neki okozol fájdalmat. Szerinted Isten mit fog tenni ha megtudja, hogy a fia meghalt? És én mit fogok tenni? - tettem fel a kérdések sorozatát amire lefagyott. Elértem a kívánt eredményt, lesokkolt. Kajánul elmosolyodtam mivel nyertem. Odasétáltam a nőhöz. - Turkish, vel me. - a tőrök megjelentek a kezemben. Viszont a kezem a nő hasán voltak így amikor megjelentek már azonnal benne is voltak asszem Isabel hasában. - Most dögölj meg. Ribanc! - mondtam majd elkezdtem benne forgatni a tőröket, vért köhögött és sikítozott amire befogtam másik kezemmel a száját. - Szép álmokat. - ez volt az utolsó mondat amit neki szántam. A nő a földön terült el ami az ő vérével volt beborítva. Kiszabadítottam Levit aki ahogy szabadult egy csókba invitált amit el is fogadtam. Kezeit lassan vegighúzta combomon amire belenyögtem szájába és meg is ugrottam, így ölében voltam. Elkezdett bevinni a szobába ahol reggel keltem és ledobott az ágyra.

-Tegnap azt mondtad, idézem: Majd holnap bepótoljuk, rendben? - mondta egy perverz mosollyal az arcán ami egy kicsit megrémített.

-Igen ezt mondtam. Tessék itt vagyok. - mondtam szeppenten.

18+

Fölém tornyosult a csókot meg nem szakítva. Lassan elkezdte lefejteni rólam a nadrágot. Amint sikerült övemet és a nadrág gombjait kicsatolnia egy hirtelen mozdulattal lerántotta az említett ruhadarabom. Másik kezével feltűrte a pólóm majd körmét végighúzta hasfalamon, alhasamtól kezdve felfele egészen a mellkasomig. Közben nyelve is elkalandozott és végignyalta nyakamon. Néhol megszívta a bőrfelületem. Lenéztem rá és már nem a nyakamnál ügyködött hanem az egyik mellbimbómat kezdte el szopni, szemei elködösültek voltak. Erőteljesen megszívta azt amire egy halk sóhaj is elhagyta számat. Újra elvigyorodott és másik kezével amivel nem rajtam ügyködött azzal levette magáról is a nadrágot. Egy picit elhajolt tőlem és levette pólóját majd rólam is eltűntette a ruhadarabot. Jobb kezén lévő ujjait szám elé helyezte én pedig lassan benyálaztam őket. Felhajolt hozzám és megcsókolt miközben első ujját felvezette. Nem igazán éreztem első ujját meg, ezért a másodikat is belém helyezte. Ez már egy kicsit szorított. Lassú, ollózó mozgásba kezdett ujjaival, hogy jobban táguljak. Nem hajolt el tőlem. A tágítás alatt végig csókolt. Megéreztem harmadik ujját amire egy fájdalmas nyögést hallattam. Fájt. Még mindig. De nem tudott érdekelni. Lassan elkezdte mozgatni bennem 3 ujját majd kihúzta azokat. Nagyokat sóhajtozva, lélegzetemet próbáltam rendezni több kevesebb sikerrel mivel mostmár hosszát éreztem magamban.

-Ahh! - nyögtem a fájdalomtól amikor tövig ért.

-Fájh? - kérdezte tőlem morgós, mély hangon ami egy kicsit megrémített. Nemlegesen ráztam fejem pedig igenis fájt, de tudtam, hogy jobb lesz. Úgy mint a múltkor. Lassan elkezdett mozogni. Még mindig fájt de egyik kezét éreztem hosszomon. Szemeimet összeszorítottam. A mozgásához kezdte el húzogatni rajta a bőrt.

-Gyorshabban! - üvöltöttem neki mostmár az élvezettől eltorzult hanggal. Teljesítette kérésemet és gyorsított a tempóján. - Ahh! Nghh! Otth! - nyögtem mikor eltalálta prosztatámat. Újra és újra oda tudott lökni. - Levihh! - nevét nyögve élveztem kettőnk közé.

-Ehren! - morogta mély, férfias hangján és belém lövelte élvezetét. Szinte azonnal mellém esett az ágyra.

18+ vége

-Köszönöm Eren ezt az estét.

-Nincs mit. - mondtam egy félmosollyal az arcomon, el is aludtam.

Sziasztok gyermekeim. Remélem tetszett a rész. Miről beszéljünk? Hát befesetettem a hajam de ez nem lényeg... hmmm... ja igen ki a kedvenc Böcc tagotok gyerekek? Oké... tudom, hogy faszság de a tegnap este egy kicsit betett... maradjunk ennyiben... mármint nem ittam alkoholt, semmi olyan csak hát az egyik barátommal loloztam és, hogy is mondjam *zavartan megvakarja tarkóját* így lett a Böcc... jó oké... nem csesztetlek.

Sziasztok

(Nem tudok bevágni képet... szar a wattpad, wut?)

Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora