Eren szemszög
Hannes a saját hányásában fetrengett. Valaki végig a wc-n ült és 5 percenként foglalta be azt. Petra próbált segíteni Hannesnak, hogy felkeljen de nem igazán sikerült neki. Én és Levi próbáltunk bejutni a hálóba több-kevesebb sikerrel. Mintha Levi hirtelen erőre kapott volna úgy vitt be engem a szobába és befektetett az ágyba.
Reggel
Úgy keltem fel, hogy nem emlékeztem semmire. Egy boxer takart. Idegen helyen voltam és ekkor beugrott a tegnap este.
-Levi! Vigyél be a hálóba és ne itt csináljuk! - szóltam Levinek aki éppen a következő italt töltötte.
-Tch. Nem fogjuk sehol sem csinálni amíg nem vagy józan! - szólalt fel
Ezt meg mégis mire érthettem? Gondolkodj Eren! Gondolkodj... Ohh basszus megvan... De az lehetetlen!
-Levi, azt akarom, hogy megdugj!
-Ha majd józanon mondasz ilyeneket akkor talán megteszem. - mondta és visszafeküdt az ágyba.
Ha jól emlékszem nem feküdtünk le. Még szerencse, hogy Levi van olyan jó lélek, hogy nem használt ki.
Ekkor belépett a szobába az emlegetett teával a kezében és csak egy boxer volt rajta ahogy rajtam is.
-Jó reggelt. - köszöntött
-Jó reggelt. Mi történt este? Addig van meg, hogy felhoztál a hálóba.
-Azért mert abban a pillanatban, hogy felhoztalak az ágyba, kidőltél. Elég érdekes dolgokat mondtál nekem az este folyamán. De nyugi nem történt semmi... - egy kisebb sóhaj hagyta el a számat. Még szerencse, hogy Levi nem olyan aki egy részeget kihasználna. - Viszont Szombat van így ma nincs iskola. Szeretnél valamit csinálni?
-Aha. Elmegyünk mondjuk? Hmmm.... Az uszodába? - dobtam fel egy tök random ötletet.
-Úszni akarsz? Komolyan? Na akkor menjünk. - egyezett bele
Gyorsan hazaugrottam valami ruháért majd felcsöngettem Levihez aki már a kapuban állt. El indultunk az uszoda felé. Váltottunk 2 jegyet. Volt 3 csúszda meg 2 medence. Nem egy nagy durranás de legalább valamit tudunk kezdeni magunkkal.
Gyorsan bementünk az öltözőkhöz és át is öltöztünk. Reggel nem éppen Levi hasfalát néztem de most vonzotta a figyelmem. Nem volt rajta túl sok izom de mégis pont elég. Karcsú testalkata volt. Még férfi szemmel is gyönyörű. Bementünk egy kis medencébe ahol le lehetett ülni és elkezdtünk beszélgetni teljesen hülye dolgokról.
-Amúgy Levi, te melyik Általános iskolából jöttél?
-A Titan általánosból. Elég messze van innen. De nagyon jó volt. Volt 3 kisebb csoport akik versenyeztek egymás ellen. Jó kis hangulat volt. Te?
-Shingeki. Egyáltalán nem ismert. A város legeldugotabb helyén van. Kevés diák volt és nem voltak versenyek. Csak tanultunk. Mesélsz nekem egy kicsit magadról?
-Hát oké... 2003-ban születtem. Soha nem voltam valami jó tanuló. Mindig csak a bajt kerestem. Aztán megláttalak téged aki agyon hajszolja magát. Meg hát a múltadban történt baleset sem segített. Amikor megismertelek tudtam, hogy már láttalak valahol. - a végét már alig hallhatóan mondta.
-He? Honnan tudsz te a balesetemről? És, hogy érted azt, hogy imerős voltam neked? Tejesen összezavarsz. Istenem... - kérdezgettem
-Engem szólítottál? - mondta teljesen komolyan amire csak elröhögtem magam. Nem sokkal később... ő is nevetett. Levi Ackerman nevet és mosolyog. De milyen szép mosolya van! Miért nem csinálja gyakrabban? Szívesen elnézném egy ideig az biztos. - Kutakodtam egy kicsit utánad.
-Ez nem számít szexuális zaklatásnak?
-Amíg nem jelentesz fel nincs baj.
-Mentem a rendőrségre! - hülyültem.
-Neeee Eren!
-Deeee Levi, nem zaklathatsz!
-Én nem akartam. - nem bírtam tovább újra elröhögtem magam.
Lenéztem a vízre és eszembe jutott, hogy milyen lenne őt lefröcskölni. Hát egy gondolat vezérelt. Leültem vele szemben az ölébe. Belenéztem mélyen szemeibe majd... lelocsoltam a vízzel amire csak lenyomott a víz alá.
-Ez nem volt szép Jeager! Most visszakapod. - felengedett egy kevés levegőért majd újra lenyomott. Amikor megunta ficánkolásomat a víz alatt felhúzott onnan és... megcsókolt. Lassan mozgatta ajkait az enyéimen. Viszonoztam csókját és ugyanolyan jó érzés volt mint tegnap. Megnyalta alsó ajkam bejutást kérve. Szerencsére nem volt más bent csak mi ketten. Leengedtem szám alsó részét. Ő ezt kihasználva térképezte fel szám minden egyes zeg-zugát. Amint nyelvünk összeért belenyögtem a csókba és így váltunk el. - Mostmár nem nagy a szád Jeager?
Nem tudtam válaszolni csak a víz csobogását néztem paradicsom vörös fejjel.
Sziasztok
BINABASA MO ANG
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfiction"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...