Írói szemszög ( dik miafasz )
Erent Levi addig ráncigálta míg az egyensúlyát elvesztve nem esett el újra egy kőben. Feje nagyot koppant a mostmár nagyon kemény talajon.
-Áuh - visított hangosan a földetérés pillanatában.
-Sajnálom Eren de ha nem ráncigáltalak volna el már biztos halott lenne az a vadász. - szólalt meg a hollófekete hajú majd leguggolt Eren mellé és felsegítette a már egy kicsit erőre kapott fiút. A seb már nem is látszódott. Mindig is gyorsan gyógyult és soha nem volt beteg. Mostmár tudja, hogy ez azért van mert, ő sátán fia ami egy kicsit sem nyugtatta meg. A barnahajú feltápaszkodott és újra útnak eredtek. Levi gyorsan kivezette őket a labirintusnak nevezhető erdőből. Egy kisebb város volt előttük, Rio-ban voltak. Levi a föld minden kis zeg-zugát ismerte így magabiztosan szelték a sötét utcákat mivel már a nap is lement. Beértek a városba. Első célpontjuk a főtér volt. Be is értek a kidíszített helyiségre, hiszen itt nagyon gyakran tartottak fesztiválokat. A napokban is volt 1 ezért le is ültek a padra pihenni mivel leizzadtak. Eren izzadság cseppjei felcsillantak a fényben. Soha nem volt jó tesiből és ez a kis futás nem tett jót neki. Levi vállán pihentette fejét aki csak átkarolta derekát és a zöld szemű fejére hajtotta sajátját. Így pihentek pár percig majd Eren megszólalt.
-Levi... miért lőtt rád az a vadász? - kérdezte fáradtan.
-Mert egy idióta. Lassan indulni kéne mert nem tudunk majd szobát bérelni egy hotelben sem. - mondta ridegen majd felállt így Eren feje lecsúszott a válláról.
-Menjünk. - válaszolta és tovább folytatták útjukat. Levi cipője kopogása és Eren halk, fáradt, nagy levegővételei töltötték meg a sötét utcát amíg egy kis apartmanhoz nem értek. A törpe amint beért a helyiségbe beszívta annak levegőjét és cipője talpát is megtisztította, Erennel ellentétben aki csak berontott majd leült a legközelebbi fotelba amíg Levi be checkolt ( ejtsd: be csekkolt ). Az acélkék szemű már jártas volt az idegen nyelvekben ezért hamar sikerült szót érteniük egymással a szoba kiadó nővel. Levi felráncigálta barátját a nyikorgó lépcsőkön fel a kibérelt szobájukba. Eren félúton majdnem bealudt ezért Levi felkapta mennyasszonyi pózba és úgy vitte fel az ágyba. Szépen lassan rakta le a már egyenletesen szuszogó fiút. A maradék energiáját arra használta, hogy elmenjen letusolni. Beállt a meleg vízcseppek alá amikor nyílt az ajtó. Vagyis csak nyílt volna ha az nincs kulcsra zárva.
-Te vagy az? - kérdezte Levi mert nem tudta ki törhet rá éjjelek éjjelén hisz már nagyon késő volt. Azt hitte Eren az, de tévedett.
-Ki vagy te? - kérdezett vissza egy ismeretlen férfi hang. Levi gyorsan elállította a vizet és kiszállt a kádból majd magára csavart egy törölközőt. Ezek után kinyitotta az ajtót. - Na? - szólalt meg újra a férfi. Szőke hosszú haja volt ami majdnem a földet súrolta, kék szemei szinte világítottak. Viszont a kezében egy kés volt... ami Eren nyakához volt szorítva. Levi csak gúnyosan elröhögte magát hisz ha sátán fiát bántja valaki akkor abban feléled démoni énje. - Ide a pénzed! - üvöltött a férfi Levire és egy pisztolyt tartott felé amitől Leviből egy nagyobb röhögés tört ki. - Min nevetsz?
-Tch. Ha te azt tudnád... de nem ajánlom, hogy a kést belenyomd abba a fiúba mert azt nagyon megbánnád. - mondta Levi ridegen majd egy lépéssel közelebb lépett a fiúhoz.
-Ne gyere közelebb vagy megölöm ezt a fiút! - fenyegetőzött ami egy ilyen pillanatban nem igazán jött össze. Sátán fiára és egy démon és isten gyermekére rátámadni... maga a röhej. Levi még egy lépést tett mire a férfi Eren lábába vágta a kést. Vagyis csak akarta mert mielőtt a kés a lábához ért volna Eren szeme elkezdett vörösen izzani. Jelenleg vörös szemeit rávezette a férfira. De nem ezért állt meg a kés a kezében. A keze meggyulladt és emiatt eldobta a kést, hogy az égő testrészéhez nyúljon. Eren széttépte addig a fogva tartó anyagot ami szikszalag volt majd szájáról is letépte. Odament a fiú mellé aki még mindig üvöltözött a fájdalomtól. A vörös szemű körmeit ( mivel ujjain megnőtt a köröm ) belemélyesztette a fiú nyakába aki a földön vérzett el. Levi elintézte a hullát mivel volt egy ilyen eltűntető képessége. A hulla felszívódott majd Eren visszasétált az ágyhoz és beledőlt. Mostmár nem ébresztette fel senki.
-Jó éjt Levi. - ezek a szavak után azonnal elaludt.
-Jó éjszakát. - köszönt el Levi is majd még visszament a fürdőbe. Magára folyatta a vizet majd megmosakodott. Miután végzett minden fürdőszobás dolgával kiment és befeküdt Eren mellé. Látta ahogy a fiú reszketett a hidegtől ezért odabújt hozzá és átölelte. Fejét hátába fúrta és így aludtak el.
Tudom furcsa, hogy most írói szemszögben írtam de így könnyeben jött az ihlet 🤷🏻♀️. Remélem tetszett azért a fejezet igaz egy kicsit késve de meghoztam.
Sziasztok
YOU ARE READING
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfiction"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...