Iskolában. Újra. + 1K

453 35 0
                                    

Eren szemszög

Tovább keresgéltünk a házban hátha találunk valamit. Beleszagoltam a levegőbe és Levinek igaza volt. Igaz már kitakarítottunk de még mindig bűzlött a ház egyik szeglete... a pince...

-Nézzük meg a pincét! - vetettem fel az ötletet amire csak bólintott. Lementünk a pincébe és egy másik áldozatot láttam a földön fekve. Hátára volt tűzve egy cetli.

"Látom megtaláltad a második nyomot. Gratulálok. Na nem fog nehezülni. Szerintem már ki is találtad, hogy ki vagyok"

~Utálód, aki soha nem szeretett~

Ugye ez nem az a nyomorék akire én gondolok? Istenem megint ez a gyerek... beszarás. Ilyeneket csinál, hogy felkeltse a figyelmem? Szánalmas...

-Hogy érti azt, hogy már tudod ki vagyok? - kérdezte Levi amire sóhajtottam egyet és belekezdtem a magyarázásba.

-Ez az ember régen is gyűlölt engem. Mindig fel akarja magára hívni a figyelmem de nem szentelek neki semmit. Talán ezért is gyűlöl. - fejeztem be a kis monológom.

-És ki az aki ennyire gyülől téged? Hisz olyan gyönyörű, jó fej és kedves vagy... - kicsit elvörösödtem a halkan hozzátett szavakon.

-Nem emlékszem a nevére... de tudom ki az. - a fejemben meg van az arca az embernek de valamiért nem tudom a nevét felidézni...

-Pedig az segítene! Na mindegy... holnap iskola tehát készülődj!

-Ne szivass már, hogy iskolába kell mennem! Nem vagy az anyám!

-Pontosan. Nem az anyád vagyok hanem a pasid, tehát told a képed el vacsorát készíteni.

-Tch... - ennyit hallattam és elindultam felfele a lépcsőn amikor Leviből kifakadt a nevetés. - Min röhögsz törpe?

-Ez pont olyan volt, mintha csak én mondtam volna! - fejezte be a röhögést. - Kezdesz hasonlítani rám, kölyök de neked ez nem áll jól. Add vissza a mosolygós Erenem!

-Mentem kaját készíteni! - ezzel otthagytam és kiléptem a pincéből. Utam a konyhába vezetett ahol zacskós levest csinltam mivel nem akartam szarozni. A lábosba raktam vizet majd az istant tésztát beleraktam a vízbe és felkapcsoltam a tűzhelyet miközben a fűszereket és az olajat is beleraktam. 10 perc alatt kész is lett. Levi már elhagyta a házat mivel hallottam az ajtó csukódását. Kinéztem az ablakon amibe egy fa lógott de még így is átláttam a szomszédhoz. A konyhában készített teát.

Kiraktam egy tányérra az ételt és gyorsan befaltam majd elmentem fürdeni. Megnyitottam a csapot majd amikor elég víz volt a kádban beültem. Jobban szeretek fürdeni mint tusolni. Megmostam egész testem majd kiléptem a fürdőből. Vizes hajam a szemembe lógott, szemem alatt kis karikák voltak mivel nem nagyon tudtam aludni a kórházban. elfintorodtam a saját látványomtól ezért megigazítottam hajam, derekam köré csavartam egy törülközőt majd fogat mostam. Miután már úgy éreztem nem nézek teljesen úgy ki mint egy zombi elhagytam a fürdőt, felvettem egy alsót és befeküdtem aludni. Sokat forgolódtam de mikor utoljára néztem rá az órára mág csak 21:31 volt. Nem tudom mikor aludhattam el de reggel félkómásan keltem.

A fürdőszobába siettem ahol észrevettem, hogy szemem alatt még nagyobb karikák égtelenkedtek. Sóhajtottam egyet és a rég nem használt alapozómat vettem elő. Tudom furcsa, hogy alapozót használok meg minden de... nem szeretek rosszul kinézni. Mostmár azt sem mondhatom, hogy nem vagyok se bisex se meleg de igenis bisex vagyok a Levivel töltött idő után. Erre útközben jöttem rá, hogy bizony mind a 2 nem vonz. A fiúk is és a lányok is. Most huzakodhatnék azzal a klisés szöveggel elő, hogy "Hát de én csak Levit szeretem, arányában nem érdeklnek a fiúk" de mint mondtam ez rohadt klisés és nincs is valóság alapja tehát inkább hanyagolom ( Engem speciel mostmár nagyon idegesítenek ezek az "ő az egyetlen" cuccok, igaz régen én is írtam ilyet de ha ma visszaolvasom akkor csak kiröhögöm magam szerk.). Miután a fürdőben végeztem visszabaktattam szobámba, megnéztem az időt 7:21. Nem kell sietnem tehát magamra vettem a ruhám ami a fekete pólómba és a sötétkék farmeromban kifulladt majd gyorsan kiszaladtam a konyhába reggeliért ami csokis csiga formájában jelent meg.

Felkaptam hátamra táskám és elindultam az iskolába. De furcsa ezt újra kimondani... újra suliba járni... Érdekes lesz, hisz már nem is tudom mikor voltunk utoljára iskolában. Talán... fél évvel ezelőtt? Rég volt már az is biztos.

Ahogy beléptem az iskolába hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Gyorsan elugrottam az igazgatóihoz ahol eligazítottak, hogy a másodikon van az első órám a 73-as tanteremben. Hamar megtaláltam mivel a legricsajosabb osztály vagyunk. A zene szólt a JBL hangszóróról. MIért pont Justin Bieber?

-Valaki kapcsolja ki azt a szart! - üvöltöttem mire mindenki felém pillantott. Lesokkoltak és az álluk valahol a földet érhette amikor megláttak újra ennyi idő után. Csoda, hogy nem kell osztály ismételnem.

Na hát elhoztam a részt... Bocsi a 3 napos kihagyásra. Van egy pár okom: 30.-án takarítás. 31.-én: takarítás, buli 1.-jén: évnyitó. Ma sikerült elhoznom, mégegyszer bocsi de mostantól amikor tudok írok mivel ez az év nekem nagyon fontos, hogy jól teljesítsek és sokat fogok tanulni. Nem tudom milyen gyakran lesz időm írni de hetente megpróbálok 1-2 részt hozni. *-*

Ja és köszi az 1K-t 🥰🥰. Nagyon örülök, hogy ennyien olvassátok... nagyon sok... Mindig amikor feljön ez a szám akkor nem is tudok mit mondani csak annyit, hogy:

Köszönöm! 🤪🥳🥳🥳

Sziasztok

Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now