Eren szemszög
Levi mellett ébredtem aki még mindig szuszogott. Biztos elfáradt. Az elmúlt napokban alig aludt valamit ezért úgy döntöttem inkább nem zargatom. Levettem kezét magamról majd kijöttem mellőle. Utam a fürdőbe vezetett ahol szokásos napi rutinomba kezdtem. Egyszer csak meghallottam, hogy valaki énekel. Tudtam, hogy kihez tartozik a hang ezért csak tovább hallgattam. A dallam ismerős volt. Nem sokszor hallgattam rockot de ez a szám igenis megfogott. Tudom, hogy hallottam már valahol. Gyorsan arcot mostam majd kimentem az énekelő Levihez.
-Kessuru no wa.... (Az egyetlen aki...) - énekelte majd folytattam.
-Oame jshin da.(dönt, az te vagy) - az én hangom az övé mellett egy kicsit hamiskás volt de csak megmosolyogta azt. - Nem így van? - kérdeztem tőle.
-De. De te ezt honnan ismered? - kérdezett vissza miközben lehuppantam az ágy végébe.
-Párszor volt a rádióban. Asszem... No Name? Ez a nevük. - mondtam miközben a plafont bámultam.
-Igen az a nevük. Eléggé ismertek lettek a mostani időben de jelenleg nem adnak ki számokat. - magyarázta a banda jelenlegi helyzetét.
-És miért? Te tudod? - kérdeztem tőle amire csak bólintott majd tovább magyarázott.
-Az énekessel történt valami. Rátalált a szerelem, utazik éppen valahol. Az a hír járja, hogy meleg.
-Mi is azok vagyunk ennyi erővel...
-Hát igen. Ránk is ránk talált a szerelem. Mi is "utazunk". Fiúk vagyunk mindketten. Hasonlítunk arra az énekesre. ( hahahah jó vicc szerk. ) - ezzel befejezte mondandóját majd bespurizott a fürdőszobába. Elgondolkoztam azon amit mondott és szinte mintha fejen kólintottak jött a felismerés. L a No Name énekese Levi Ackerman. Én tényleg egy idióta vagyok. Erre már akkor rájöhettem volna amikor énekelt. Én aztán tényleg zseni vagyok.
A víz csobogását hallottam erről azt a következtetést vontam le, hogy éppen fürdik. Gondoltam meghallgatom azt a számukat amelyiket Levi énekelte. Felvettem a fülest majd telefonomon elindítottam a számot. Rá kellett jönnöm, hogy tényleg ugyanaz a személy. Végig hallgattam többször is mire Levi végzett. Vizes hajjal ült le az ágy szélére. E tettét nem is vettem észre csak akkor tudatosult bennem jelenléte amikor belehajolt aurámba és egy puszit nyomott jobb arcomra.
-Mit nézel? - kérdezte tőlem majd rápillantott a telefonomra amin az ő számuk volt beindítva. Kiszedte a fülhallgatót a telefonomból. -No Name? Azta... belőled is felnőtt lesz egyszer. - állapította meg.
-Miért nem mondtad el?
-Mit? - kérdez vissza majd leesik neki, hogy rájöttem a kis titkára. - Ja, hogy az! Nem akartalak ezzel terhelni.
-Aha... jó kifogás... Na de mindegy! Inkább indulni kéne az elnökhöz elintézni ezt a dolgot. Azt hallottam megsokszorozták a védelmét miattunk. - magyaráztam neki.
-Nem baj. Tudok teleportálni. Ezzel azonnal mellette teremhetünk csak eddig nem volt hatáskörbe. Mikor induljunk? - kérdeze tőlem mire egy kicsit elgondolkodtam majd válaszoltam.
-Most?
-Most. - odanyújtotta nekem egyik kezét amit el is fogadtam. - Ianuae Magicae. - a mondat után minden sötétség majd egy ijedt szőke férfi mellett találom magam. Az Amerikai elnök az. Itt van mellettem élet nagyságba.
-Ti mit kerestek itt? - kérdezte tőlünk a férfi.
-Önt. Nem indíthat háborút Anglia ellen. Csak miatta gyilkoltunk meg egy rakat embert. Szóval kérem ne hagyja, hogy a düh győzzön. Végzetes vereség lehet az a harc Amerikának. - magyarázta Levi az elnöknek.
-Nem. - ez volt az a mondat amit nem akartunk hallani. Levi sóhajtott, rávezette a már jól ismert vörös szempárjait majd odament mellé és karmait a férfi nyakához helyezte. - Őrség! - üvöltözött.
-Nem jön senki. Elintéztem őket. - erre nem igazán emlékszem majd kinéztem az ajtón. Egy csomó ember feküdt eszméletlenül. Levi kiütötte őket. Ezt a szőke is észre vehette mert azonnal felrakta kezeit feje mellé már amennyire tudta a mellette álló démontól. -Na szóval? - kérdezte meg újra Levi a férfit a terveiről.
-Nem fogunk támadni! Megígérem!
-Most csinálunk egy felvételt ahogy ezt elmondja úgy, hogy egész Amerika tudjon róla.
-Értettem.
-Eren hozd a kamerát. - magam mellé lestem és tényleg volt ott egy kamera. Felvettem majd kamerázni kezdtem. Levi még mindig nem engedte el az elnököt.
-Na mi lesz? Mondja. - próbálta szóra bírni Levi a férfit aki szinte dalolászva kezdett bele.
-Nem indítunk háborút Amerika ellen. Sajnálom de le kell fújnom ezt az akciót az Amerikai polgárok és minden ember érdekében aki harcolna a háborúban. Nem hagyhatom, hogy a halálba érjenek. Eren Jeager és Levi Ackerman nyitották fel a szemem. A körözést is lefújom. Köszönöm a figyelmet. - ezt a videót ország világ látta. Élőben közvetítettük le. Minden ember telefonján, laptopján, számítógépén, televízióján ezek a sorok díszelegetek.
Bocsi a késésért... azért remélem tetszett a rész.
Sziasztok
YOU ARE READING
Isten nem létezik. Vagy mégis? {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fanfiction"A legfiatalabb nem tudta mi történt. Egy férfit látott, fekete haja oldalt fel volt nyírva. Szemei izzottak és körülötte egy érdekes, arany aura jelent meg. Kinyújtotta kezét Eren felé aki elfogadta azt. Amint Eren kijutott az autóból a férfi eltűn...