Holly szemszöge
Délután, mikor felébredtem, hirtelen nem tudtam hol vagyok. Fehérség vett körül. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy a Gyengélkedőn tartózkodom. Óvatosan felültem és megpróbáltam felállni. Sikerült is, de hirtelen Madam Pomfrey lépett be.
- Látóm felébredtünk. - mosolygott rám.
- Meddig aludtam? - kérdeztem ásítva.
- Négy napig. A Roxfort expressz már elment, ezért az igazgató úr azt üzeni, hogyha felkeltél keresd fel. - mondta a javas asszony.
- Köszönöm. - mosolyogtam a nőre halványan, majd elindultam a hálókörlet felé.
- Azért pihenjen sokat. - kiáltott utánam az asszony, mire én csak bólintottam és elsiettem a cuccaimért.- Holly! - ölelt meg Harry, mikor beléptem - De jó, hogy jól vagy. - puszilta meg a hajam, mire én megnyugodtam. Biztonságban éreztem magam a karjaiban. Olyan volt, mint egy féltő bátyus.
- Igen jól vagyok. De mennem kell a cuccaimért, Dumbledore vár. - öleltem meg utoljára - Jó szünetet - álltam lábujjhegyre és összeborzoltam a haját.
- Jó szünetet Hols. - kiáltott utánam, amikor felsiettem a csigalépcsőn. Belépve a szobába megpillantottam a mosolygó Dumbledore professzort.
- Professzor? - lepődtem meg.
- Holly. Indulhatunk? - nyújtotta felém a karját, mire én csak bólintottam, megragadtam a poggyászom és a baglyom kalitkáját, majd megragadtam az igazgató kezét.Egy pillanat múlva már a házunkban álltunk. Viszont, valami furcsa volt. Nem hallottam anyát és apát. Elindultam a nappali felé, ahova belépve borzalmas látvány fogadott. A bútorok felborítva, a földön ott feküdt apa. Holtan. Mellé érve megpillantottam anyát. Ő haldoklott.
- Wanda. - nyögte, amikor megpillantott - Szeretünk. - mondta könnyes szemmel. Én odarohantam hozzá, de mire odaértem, már nem élt. Zokogva borultam anyára, nem törödve semmivel. Hirtelen egy kezet éreztem meg a vállamon.
- Gyere Holly. - próbálkozott a professzor, de nem érdekelt.
- Nem. - ordítottam zokogva - Meghaltak. Nincsenek többé. - sírtam tovább. Dumbledore felállított, megfogta a karom, hogy ne essek el. Botladozva indultam meg utána, még mindig nem láttam a könnyektől. A poggyászomhoz érve az igazgató megragadta azt, és elhoppanált a Roxfortba. Egy terembe értünk, melyben megpillantottam egy tükröt. A tükör előtt egy fiú ült, kissé könnyes szemekkel. Már némán zokogtam, így nem hallhatott. Amikor jobban megnéztem, észrevettem, hogy Harry az. Dumbledore intett, hogy lépjek oda a fiúhoz.
- Látom megint eljöttél. - mondta Harry-nek, amit meghallva a fiú felpattant és hátrafordult.
Megpillantott engem, és az igazgatót, és amikor meglátta, hogy sírok odarohant hozzám és átkarolt.
- Holly. Mi a baj? - tolt el magától, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Anyuék. - zokogtam - Meghaltak. - sírtam továbbra is. A fiú csak csendben magához húzott. Így álltunk egy darabig, mikor Dumbledore hangja törté meg a csendet.
- Kérlek álljatok oda a tükör elé. - mondta halkan. Mi szótlanul engedelmeskedünk. Én Harry-t pillantottam meg magam mellett, mögöttünk pedig két mosolygó arcot. James és Lily Potter. Hasított belém a felismerés. Harry-re néztem, aki engem figyelt.
- Tanár úr. - kezdte a fiú - Tegnap még csak egy elmosódott lányt láttam a szüleimen kívül. Most viszont élesen látom, hogy Holly áll mellettem, szüleim pedig mögöttem. Miért? - kérdezte.
- Nos. - kezdte az igazgató - Ugyebár, arról, mikor Voldemort megölte a szüleidet Harry, Hagrid azt mondta, hogy csak te élted túl. Nem mondta el, hogy a húgod - Wanda Lily Potter - is túl élte ezt az átkot. Téged a Dursley családnál helyeztelek el, míg Wanda-t, egy másik, varázsló családnál. A lány nevét ideiglenesen megváltoztattuk úgymond. Holly Adams-re. - rám nézett - Igen Holly. Vagyis Wanda. Azért mondta édesanyát - aki csak nevelt, nem az igazi anyád - Hogy Wanda, nem pedig Holly. Azért vagy metamorfmágus és animágus is. Az alkarodon egy rókát láthatsz. A balon. Ez maradt meg arról az estéről, amikor Voldemort megölte a szüleiteket. Harry-nek a sebhelye, neked pedig ez a róka. - Harry-re pillantottam, aki tanácstalanul és hitetlenkedve nézett vissza rám - Harry, Wanda Potter áll előtted, az ikerhúgod. - én a könnyes szememmel Harry szemeibe néztem, aki szintén könnyezni kezdett. Odaléptem hozzá és szorosan megöleltem.
- Bátyus. - sírtam - Bátyuskám.
- Kishúgom. - motyogta és megpuszilt - Wanda, én kishúgom. - szorosabban ölelt. Dumbledore csöndben figyelt minket.
- Miért titkolta? Most az egész világ azt hiszi meghaltam. - néztem a professzorra.
- Nem várom el, hogy megértsd. Akire bíztalak volna, az Azkaban-ban ül. Akkor nem így történt volna... Wanda. Holnap után tájékoztatni kell a világot arról, hogy élsz. - mondta nekem a professzor - Kérlek ne keressétek többet a tükröt. Máshova lesz elhelyezve.
- Rendben. - bólintott ikrem helyettem is - Jössz Wanda?
- Igen. - suttogtam - Jó éjszakát professzor úr. - búcsúztam el, és követtem a fiút a klubhelyiség felé.Harry szemszöge
Nem hittem el, hogy a húgom él. Hagrid azt mondta, hogy minden családtagom meghalt aznap este. De nem. Wanda túlélte. Mellettem sétált gondolataiba merülve. Ahogy néztem, megfogadtam magamban, hogy bármi lesz is, én megvédem mindentől, akár az életem árán is. Wanda óvatosan megfogta a kezem és rám mosolygott, mire én viszonzásul nyomtam egy puszit a homlokára és megszorítottam a kezét.
Egyszerre csak valaki nekem jött.
- Malfoy figyelj már oda! - kiabáltam rá, mikor felismertem.
- Bocsáss meg Potter, hogy megzavartam a romantikus sétátokat a holdfényben Adams-vel. - vágott savanyú képet és tovább ment. Kissé furcsáltam, hogy nem szólt be nagyon, de vállat vonva tovább mentem. Pár perc múlva észrevettem, hogy Wanda nincs mellettem.Draco szemszöge
Keserű szájízzel siettem a klubhelyiség felé. Hirtelen futó lépteket hallottam meg magam mögül.
- Draco, várj már meg! - kiabált Holly.
- Minek? Menj Potter-rel andalogni. - néztem rá szomorkás mosollyal.
- Kérlek halgass végig! - nézett rám könnyes szemekkel.
- Minek? Nem érdekel. Légy boldog Potter-rel. Majd beszélünk. - kiáltottam hátra a vállam fölött, majd sietve mentem a hálókörlethez, nem törődve Holly-val.
Pár nap múlva kiderült, hogy jobb lett volna meghallgatnom...
Nagyon köszönöm a 100 vote-ot! Nagyon örülök az eddigi pozitív visszajelzéseknek és a sok megtekintésnek. Köszönöm, szuperek vagytok ♡
YOU ARE READING
Az Iker /BEFEJEZETT/
FanfictionA nevem Holly Adams. Legalábbis eddig úgy tudtam, de nem rég kiderült, hogy valójában ki vagyok... Harry Potter fanfiction, Harry ikerhúgáról. "Wanda. - rohant hozzám Harry - Dumbledore hívat minket!" "Miss Potter, kérem foglaljon helyet." "Miss Pot...