- Harry, a húgod... Meghalt.
- Nem. Nem, az nem lehet - Harry szemeiben gyülekeztek a könnyek, és óriási fájdalmat érzett. Nem bírta sokáig, sírni kezdett. Dumbledore mondodd volna valamit, de ekkor rontott be Hermione, sírástól vörös szemekkel és Harry-hez lépve magához ölelte a fiút. Ron mögötte állt, Adele társaságában és csöndben gondolkoztak. Az igazgató hamar elment, magukra hagyta a gyászoló barátokat és elindult megkeresni Pitont.
- Megmenthettem volna - sírta Harry Mione ölelésében, a lány pedig nyugtatóan simogatta a hátát - De nem tettem.
- Nem te tehetsz róla, ne hibáztasd magad - szólalt meg Ron, mire Harry megrázta a fejét.
- Ha nem hagyom, hogy elém ugorjon nem hal meg - sütötte le a szemét és tovább könnyezett barátja ölelésében. Mind a négyen - mert most Adele is közéjük tartozott - tudták, hogy minden más lesz Wanda nélkül.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Draco csöndben olvasott amikor házvezető tanára belépett a szobába. A fiú egyedül volt, így nem zavarta őket senki.
- Mi történt? Felébredt? - reménykedett, de mikor meglátta tanára letört tekintetét reménye eltűnt.
- Wanda... meghalt.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A temetésen kevesen vettek részt, utána pedig Harry rögtön eltűnt, Ron vele ment, de Hermione elindult megkeresni valakit, akiről sejtette, hogy ott van, de nem mutatkozott. Az erdő melett találta meg, ahogy elgondolkodva ült a fűben.
- Szia Draco - telepedett le a fiú mellé - Jól vagy?
- Szia Hermione. Köszönöm, azt hiszem megvagyok. Te? Hogy bírod?
- A legjobb barátnőm volt, akire mindig számíthattam. Hiányzik, nagyon. De idővel jobb lesz - nézett a mellette ülőre, mire a szőkeség végre felnézett. Szemei karikásak voltak és vörösek, letörten nézett a Granger lányra - Szeretett Draco. A legjobb barátja voltál.
- Hiányzik - suttogta - Borzasztóan - egy könnycsepp gördült le az arcán, Hermione pedig megölelte.
- Tudom. Nekem is. Mostantól minden más lesz. Nagyon más...Hát ide is elértünk. Vége. Befejeztem. Imádtam írni ezt a könyvet, feldobott a legrosszabb napjaimon is segít az írás. Köszönöm a támogatásotokat, nagyon sokat számított. Illetve külön szeretném megköszönni vViolav-nek, aki mindig segített, támogatott. Köszönöm nővérkém. ❤🍎
Hőseink még visszatérnek, de most elsősorban Adele szüleinek története várható, az elkövetkezendő egy hétben kirakom az első részt.
YOU ARE READING
Az Iker /BEFEJEZETT/
FanfictionA nevem Holly Adams. Legalábbis eddig úgy tudtam, de nem rég kiderült, hogy valójában ki vagyok... Harry Potter fanfiction, Harry ikerhúgáról. "Wanda. - rohant hozzám Harry - Dumbledore hívat minket!" "Miss Potter, kérem foglaljon helyet." "Miss Pot...