" Üç margarita, iki cosmopolitan, bir tane Blue Moon, bir Bloody Mary ve bir bira ,Ozi."
" Tamamdır "
Siparişleri hazırlamaya başlamıştım hemen.
" Bakar mısın? "
Kıkırdamalar geliyordu. Işime devam ederken bu kez adımla seslendiler.
" Bakar mısın ? Ozan ? "deyince kafamı kaldırdım.
Sarışın, ancak onsekizinde ve şimdiden kafayı bulmak üzere olan kız siyah tişörtümün üzerindeki isimliğe bakıp ,doğru okuyabildiği için gene kıkırdadı.
" Ikı tekila alabilir miyiz acaba ?" deyip, gözlerimin içine gülümserken bar tezgahına yaslanmış, zaten açıkta olan frikiğini iyice gözüme sokmaya çalışıyordu.
"Ikı tekila hemen geliyor " diyen Murat imdadıma yetişmişti.
" Senden değil, ondan istedik ama biz " diyen esmer kız beni işaret etti.
Ya sabır. Kızım siz bu kafayla başınıza dert alacaksınız. Sanki pizza siparişi veriyorlar. Gene de müşteri her zaman haklıdır ve maalesef tersleyemem.
" Sen cosmoları hazırlasana Murat, ben de hanımefendilerin tekilalarını hazırlayayım." deyip, işe koyuldum.
Beni izleyip, aralarında fısıldadıklarının farkındayım. Nasıl baktıklarının da ama hiçbir zaman bu tarz yakınlaşmalara girmedim. Hele şimdi tek bir kızı deliler gibi isterken hiç işim olmaz.
" Sen yeni mi başladım klüpte işe ? Çok sık takılırız biz buraya ama seni ilk defa görüyoruz burada." deyip, gülümsedi sarışın olan.
" Bu gece bir arkadaşımın yerine bakıyorum. Tekilalarınız." deyip, gülümseyerek önlerine bıraktım.
Esmer olan saçıyla oynuyordu.
" Büyük kayıp burası için bence."
Sarışın tekila bardağının kenarında parmağını gezdiriyordu. Hadi ama daha onsekiz ancak varsınız ve bardan adam mı götüreceksiniz?
" Size afiyet olsun."
Sarışın içkilerin parasını peçetenin üzerinde tezgahta bana doğru iteledi.
" Buralardayız. Görüşürüz Ozan." deyip göz kırptı.
Parayı alırken peçeteyi üzerindeki telefon numarasını kaale almadan çöpe atmıştım. Murat' ın yanına gidip,siparişi devraldım. Daha bitiremeden garson kızlardan biri gelmiş boşları bırakmıştı.
" Iki cin tonik, iki caipirinha, bir old fashioned, dört tane de martini, Ozi " dedikten sonra benim seri şekilde çalıştığımı görüp,gülmeye başladı.
" Her cuma , cumartesi gelsen mi sen Ozan ? Senin gibi biri iyi olur bar kısmında. Ilk defa bu kadar hızlı, tıkır tıkır işliyor servis değil mi Nur ?"
Ilk siparişi getiren Nur gülerek kafasını salladı.
" Ozi' nin lakabı boşuna Flash Gordon değil. Hem hızlı, hem organizedir. Kokteyllerde hiç geri dönen çıkmaz o hazırlayınca."
" Bakar mısın?" diye bana seslenen kırmızılı kız konuşmayı bölmüştü.
" Yanlız bir anda roket hızıyla artacak kadın müşteri sayısını düşünsene Nur ?" diye güldü Burcu .
" Valla bala yapışan arı gibi bızıldar burası da Ozi pas vermez."
Siparişleri alıp, gülerek gitmişti. Burcu'nun siparişlerini hazırlarken Cihan gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019
RomanceKapak tasarımı Gece'ye ait. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🧡🧡🧡 Bir kızın hayal edebileceği herşeye sahip olan, gerçekten son derece şımarık, her dediğinin yapılmasına alışmış kaprisli ve sinir bozucu Berrak Taşkıran'in canından bezd...