Adem'in Açısından
Yok kardeş değil bağrımda iki adet hain evlat ökkeş besleyip büyütmüşüm. Sırıtmaktan kulaklarına fiyonk olan ağızlarını tutup pazar basması gibi carttadanak yırtacağım o olacak.
" Ooo hoşgeldiniz hoşgeldiniz. Eliniz kolunuz da dolu geldiniz maşallah. Geçin geçin kapı ağzında kalmayın. Hoş geldin yengem."
Şu danayı kurbanda kesip mahalleliye dağıtmayan Adem'i napsınlar. Derin zaten gerilmiş halde iyice gerildi.
" Hoş bulduk. "
" Ben alayım o çiçekle çikeletayı yenge. Sen rahat rahat çıkart pabuçlarını. Adem yengeye terlik ver gözün çıkmasın Adem."
Ben bir gireyim içeriye göreceksin terliği gerizekalı.Tipe bak.Çiçekleri aldığı gibi Ozan olacak çakala verip, tatlı kutusunu aldı kızın elinden. Paketi evirip çeviriyor.
" Çikelata mı bu tatlı mı? Baklava mı yoğsam ? Aha valla baklava.Cevizli, antep fıstıklı hemi de. Ara katlar da kaymaklı .Allahhh yaşadık. Yenge ya sen yengelerin hasısın.En sevdiğim nerden bildin ? "
Derin şaşkın halde paketi koklayıp mest olmuş Musa'ya bakıyordu.
" Asıl sen nerden bildin içindekini tam olarak ?"
Içeri nihayet girmiştim.Musa' nın elinden paketi çekip aldım.
" Eski hayatında K-9 tazı kırmasıymış bu Derin.Level atlayıp, dana olarak reenkarne olmuş."
Musa bana yavrusunu kapan kartala bakan Fatma Girik gibi bakarak ,kınar gibi kafasını salladı.
" Ayyyy kıskanç. Hemen de kaptı tatlısını.Görmemişe görücü gelmiş, çiçenk, tatlı benimdir o benim deyip, çekememiş. "
" Musa!!"
Yok umurunda değil. Korkmuyor dana.Daha fenası Ozan olacak mikrop hemen fırsatın üstüne atladı.
" Dur şimdi heyecan yaptı Adem.Çiçeği burnunda görücüye çıkan tazecik damat adayı.Eli ayağı ayrı oynar bu gece heyecandan."
" Ozi!!"
Ikisi sırıtırken, Derin kıkırdayınca istemsizce irkilip, ona baktım.Ciddi durmaya çalışsa da pek başarılı olamıyordu.
" Derin sen bari uyma şunlara ya."
" Şunlar!! Duyuyorsun değil mi Musa ?Şunlar olduk biz . "
" Daha uygun şey derdim de artık sonra.Bilahare söylerim ikinize de."
Musa kollarını göğsünde kavuşturmuştu.
" Valla yerinde olsak bizle iyi geçinirdik.Sonuçta senin evlenmeme rıza gösterecek olan bizleriz.Hayır dersek yatar sizin iş söyleyeyim."
Ozan hemen fişfiklemeye hazır atlamıştı. " O zaman da bu bunu kaçıracakmış Musa."
" Yapma yav.Çoktan he demiş yani bu zilli öyle mi ? Neydi şu Doğan abinin numarası Ozan ? Pencerelere parmaklık taktıralım hemen.Yoğsam bu zilli Adem bohçasını alıp kaçar yengeye.Adı çıkar valla haspanın mahallede nikâhlanmadan kaçtı diye."
" Doğru söylüyorsun kardeşim.Gözü göz değil bu zillinin.Zaten gitmiş otel odalarına kapattırmış kendini."
" Ne diyorsun? Puuu kepaze zilli fingirdek başı seni.Yere bakan yürek yakan Adem. "
Çok oldu bu ikisi ha.Derin desen kikir kikir .Tam üstlerine yürüyeceğim iki dingilin, dişi yakarış gibi çığlık atarak Derin'in boynuna atlayan Ayşe ve elinde salata tabağıyla onu takip eden bir adet mutluluktan delirmiş Papatya dibimizde bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019
RomanceKapak tasarımı Gece'ye ait. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🧡🧡🧡 Bir kızın hayal edebileceği herşeye sahip olan, gerçekten son derece şımarık, her dediğinin yapılmasına alışmış kaprisli ve sinir bozucu Berrak Taşkıran'in canından bezd...