OZAN'IN AÇISINDAN
Kim çalıyor sabahın köründe bu zili alacaklı gibi ya ? Insan gibi basar beklersin.Ne bu böyle zar zar zar.
Kanepeden kendimi adeta kazıyıp, güç bela kalktım.Tam karşımda sızmış Musa da tek gözünü açmış temel reis gibi ,dikmiş suratıma.
" Kapı..." diye höykürdü.
" Valla mı zeka küpü?"
" Aç...hangi malsa çak bir tane suratına "
" Emrin olur "
Kafama balyoz yemiş gibi kalktım.Yerdeki boş şişelere basıp neredeyse yerle öpüşme riskini de atlatıp, kapı ziline abanan gerizekalıya harbiden tilt olarak kapıyı açtım.
" Ne ?"
Güneş löngedenek gözümün içine girdi arkadaş.Kapıdaki mal kim seçemiyorum ki.
" Ooo günaydın beyler.Yoksa tünaydın mı deseydim ?"
Arkadaş bendeki şansı seveyim ben? Papatyam yerine,güne başlaya başlaya Musa ve
Adem'in boru gibi sesleriyle, kafam bir milyon başlıyorum. Papatyam ?? Aradı mı ki beni ? Gece saat kaça kadar ses çıkmadı Herhalde geç bitti balo.O da uyudu kaldı kesin." Saat kaç?"
Adem içeri dalmıştı bile " Üsküdar'da akşam olacak beyzadem."
Ona aldırmadan içeride cep telefonuma bakınmaya başladım.Berrak kesin aramıştır beni sabah ? Sen anca sız kanepede, uyu akşama kadar.Ah Musa ah.Yok bizim yeniden beraber olmamızı kutlayalım, yok Ayşe elden gidiyor diye ağlaşalım diye diye kafayı bulduk senin yüzünden.
Adem boş şişeleri, cips ve kuruyemiş poşetlerini görüp, ıslığı koyvermişti.
" Vay vay vay...âlem yapılmış, kafalar çekilmiş Adem dış kapının dış mandalı zaten ya haber edilmemiş. Alacağınız olsun sizin "
Nerde bu telefon ya ? Hangi cehennem deliğine kaçtı?
" Kime söylüyorum ben alooo ? Kime gönül koyuyorum ben burada ?"
Adem, bir deli gibi ortalığı ayağa kaldıran bana bakıp, bir de kanepede gergedan gibi horlayan Musa'ya baktıktan sonra kınar gibi kafasını sallamıştı.Perdeleri hızla çektikten ve camları ardına dek açtıktan sonra ,su dolu sürahiyi Musa' nın suratına boca edivermişti.
"Ananı, avradını... Ebeni s.eyim..Kim layn bu şerefsiz .?" diyen Musa, sıçrayarak uyanmış, kanepeden fırlamıştı.
" Höst çek lan o ağzının astarını ayarsız herif. "
Musa suratını koluna silip, konuşan kişiye bakınca aymıştı.
" Sen miydin o dengesiz psiko lan Adem ? Ne suyu boca ediyon oğlum uykumda.Belinledim, aklım yarıldı manyak "
" Var da yarılacak o akıl? Ölme eşeğim ölme, bahar gelir, yonca biter sen de yersin."
" Sabah sabah çekilmezsin ha ? Evlat olsan sevilmezsin tipsizler şahı "
" Sen tipime kurban ol.Kendinde tipin t'si yok. Hem çirkin, hem berduş, hem de dangalak. Yalan mı Ozi ?"
Onları duymuyordum bile.Deliler gibi cep telefonumu aramaya devam ediyordumAdem halime gülmekten kendini alamamıştı.
" Ozi, napıyon sen kurbanda kesimden kaçan delibaş dana gibi ?"
" Cep telefonumu arıyorum.Yoklara karıştı.Bir çaldırın şunu ya "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019
Roman d'amourKapak tasarımı Gece'ye ait. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🧡🧡🧡 Bir kızın hayal edebileceği herşeye sahip olan, gerçekten son derece şımarık, her dediğinin yapılmasına alışmış kaprisli ve sinir bozucu Berrak Taşkıran'in canından bezd...