Kime niyet kime kısmet

1K 68 305
                                    

BERRAK'IN AÇISINDAN

Nefesimi tutmuş bekliyordum.Ozan ne diyeceğini bilmiyormuş gibiydi.

" Anladım vazgeçtin sen .Boşver Ozan unut sen son dediklerimi.Sana kızgın değilim artık.Özür dilerim.Sonra görüşürüz "

" Berrak, bir pause düğmene bas ki konuşayım.Saykoya bağladın sevgilim gene sen.Bir şeyden vazgeçmiyorum ben.Hele senden asla.Ufacık bir şey de hemen bu sonuca bağlıyorsun artık.Bu da sana yaşattığım şeyden sonra çok normal.Sabahki duruma döndük tekrar.Bana inanmak ve güvenmek için zamana ihtiyacın var."

" Sana ihtiyacım var "

" Ben seninim zaten."

" Öyle misin ?"

" Öyleyim "

Şimdi de ağlamaya başlamıştım.Derin elimden telefonu almıştı.

" Ozan sen bakma bu sayko sarıya.Ben ayarlarını tam yapamamışım.Hemen el atıyorum "

" Derin bir versene Berrak'a telefonu"

Dengesiz bir ruh hastası gibi davranıyordum şu an.Beni böyle görmesini istemiyordum.Kafamı inatla sallayıp, reddettim ve banyoya gittim.

Neden böyle her hissimi aşırı uç noktada yaşamaya başlamıştım bilmiyorum.Derin kapıyı tıklatıp, banyoya girmişti.Yanıma gelip, oturdu.

" Berrak iyi değilsin sen .Biyorsun değil mi? Neydi kızım az önceki borderline, manik depresif şizofreni hastası hallerin ? Adamın beynini yaktın "

" Bilmiyorum.Panik oluyorum Derin.Korkudan ölecek gibi hissediyorum kendimi ."

" Gene gider diye mi ?"

" Evet."

" Güvenmiyorsun bu durumda ona."

" Bilmiyorum.Bana aşık olduğunu söylüyor.Sevdiğini söylüyor ama bunları söylemişken terk edip gitmişti beni.Gene söylüyor. Gene gidebilir "

Derin elimi tutup, gülümsedi.

" Bir imzanın süper güçleri yok biliyorsun değil mi ? Biri gitmek isterse gider.Kalmak isterse kalır "

" Biliyorum....bilmiyorum...Hiçbir şey bilmiyorum Derin "

Omzuna başımı yaslayıp, iç geçirmiştim. Derin' in varlığı bana güç veriyordu.

" Berrak bize ne iyi gelir biliyor musun ? Alışveriş.Tıkıldık burda, sabah beri erkekler için ağlaşan ergen kızlara döndük.Bir de sen ve ben yani. Kızım biz diva değil miyiz ? Bu ezik, paspal ruh hali hiç yakışıyor mu bize ? Kalk hadi ya.Çıkıp kafayı dağıtalım biraz. "

Iyi fikirdi.Alışveriş kadınlar için terapi gibi.Derin'le alışveriş ise Disneyland gezisi kadar eğlenceli. Modum kesinlikle düzelmiş ve kara bulutlar dağılmıştı.Ta ki babam arayana kadar.

" Prenses, nerdesin ?"

" Derin'le dışarıdayım.Alışveriş filan "

" Sesin niye öyle üzgün geliyor senin .Birşey mi oldu ?"

Bu adamın radarı filan var kesin.

" Yoruldum biraz, ondandır."

" Çok yorma kendini.Akşamki kuruluş yıldönümü balosunda yorgun prenses istemiyorum yanımda "

Kahretsin.Ozan' ı gene mi göremeyecektim ya.Hem de bu kadar özlemişken.

" Baba, ben gelmesem ?"

" O ne demek ? Beni yanlız mı bırakacaksın?"

" Annemi götür "

" O zaten geliyor maalesef. Mecburen imajı tehlikeye atamayız.Ancak senin de olman lazım.Aile işimiz ileride sana ve senin çocuklarına kalacak.Orada olmaman, hele de döndüğün bilinirken hiç iyi olmaz.O yüzden geliyorsun prenses "

BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin