Bu hikâye tamamıyle hikayeyi okuyan , o güzel yorumlarını esirgemeyen, değerli vaktini veren, görmediğim halde çok sevdiğim sana ithaf ediyorum.Sivsiv🐥ve Ozi🦖nın hikayesine yeniden aşık olmamı sağlayan hikayem için yaptığın herşeye sonsuz sevgi ve teşekkürlerim i yolluyorum
BERRAK'IN AÇISINDAN
" Hadi söyle. Sen tam bir aptalsın de Berrak "
Gözlerini yüzüne dikmiş Derin' in anlattıklarını sindirmeye çalışıyordum hala.Sessizliğimi tamamen yanlış anlayıp,kendini yatağın üzerine sırt üstü bırakmıştı.
" Aptalım tabi ki.Aptal olmasam neden kapısına gideyim ?"
" Değilsin.Saçmalama Derin.Işkence etme kendine.Sen iyi niyetli davranmışsın.Yani gecenin bir vakti evine gitmen biraz abartılı olmuş ama"
" Vicdan yaptım işte.Vicdan.Ileri gidip, sinirlendirdim o embesili diye üzüldüm işte .Benimle konuşmayınca senin doğumgününde, bir özür dileyeyim bari dedim "
Yanina uzanmıştım " Harbi hiç konuşmadı seninle .Düşündüm de şimdi, haklısın çok soğuktu "
" Evet, buz gibiydi.Aslinda taktığımdan değil.O aptal çenesini açmadığında canıma minnet ama bu sefer suçluluk hissettim işte Bir an once düzelteyim dedim.Napayim orda konuşmadı, aradım sonra açmadı."
" Sen de sabahı bekleyemeden evine gittin "
" Eve giderken, hazır evinin önünden geçiyordum Berrak.Yoksa özellikle evden çıkıp da kapısına dayanmış değilim " diye çıkıştı bana.
Ayyy Derin ya.Bu kadar mı inkar olur. Hem de bana yapıyor bunu.
" Peki neye ağlıyorsun sen Derin? "
" Sinirden tabi ki.Resmen ukala ukala konuştu benimle Berrak.Ne gelmiş mişim? Şeytan dedi ki göm suratına bir tane orada.Gene de kendimi tuttum Berrak ya.Özrümü bile diledim.Öküz kuyruğu ne yaptı? Neyse ne dedi.Bir de başka birşey var mı? Işim yarım kaldı deyip, yok deyince ben suratıma kapattı kapıyı.Nasil uyuz olmayayım ben.Berrak ?"
" Çok gıcık davranmış, haklısın.Kim olsa sinirinden çatlar "
" Yani "
" Cidden sinir bir durum.Yani düşünüyorum da ben gitsem, kapıyı yarı çıplak açsa bir kadın, cidden sinir olurdum.Baska bir kadinla bulmak istemezdim"
Derin irkilmişti. Gözleri bir anda kırgın ve üzgün bir ifadeyle gölgelemişti.Kast ettiğim şeyi elbette anlamıştı.Hışımla doğruldu.
" Ne alaka canım. Bana ne kadından.Onun odası yol geçen hanı zaten.Olmasa şaşmak lazım."
Ben de doğruldum." Derin artık asıl konunun etrafında dolanmasak mı ?Bana yapma bunu.Seni iyi tanıyorum.Hakan gıcık davrandı diye bu kadar hayatta üzülmezsin sen.Hep gıcık davranıyor zaten sana o.Sen de ona aynı şekilde bir günden bir güne özür dilemedin.Hele de gecenin bir vakti evine gidip, yapacaksın öyle mi ?Sinir değil üzüntü seninki.Kutlama gecesinden geldiğimizde de üzgündün.Ikinizin arasında neler oluyor sizin ?"
" Birşey olduğu yok." deyip, pencereye gitmişti.Yanına gittim
" Derin, hadi anlat artık bana."
Koluna dokununca bana baktı.Bir müddet içinde çekişme yaşadı sanki.
" Mezuniyet balosunda ne oldu Derin ? O balodan sonra çok üzgündün sen.O kadar ısrar etmiştim ama tek kelime etmemiştin. Konuşmak istemediğini söylemiştin sonra hiç .Hakan'la birşey mi oldu sizin aranızda o gece?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019
RomanceKapak tasarımı Gece'ye ait. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🧡🧡🧡 Bir kızın hayal edebileceği herşeye sahip olan, gerçekten son derece şımarık, her dediğinin yapılmasına alışmış kaprisli ve sinir bozucu Berrak Taşkıran'in canından bezd...