Alarm çaldığında ikisi de hiç beklemiyormuş gibi irkilmişti.Ozan heykel gibi kıpırtısız halının üzerinde oturan kıza baktı.Gözlerini ayırmadan banyo kapısına bakıyordu. Yüzü solgun ve aşırı derecede gerilmiş haldeydi.
" Berrak.."
Kız adeta onun odadaki varlığını unutmuş gibi bakmıştı.Ozan onun dudaklarının titrediğini gördü.
" Benim bakmamı ister misin ?"
" Ben bakarım "
Berrak derin bir nefes alıp, banyoya yönelmişti.Içeriden çıkması uzadıkça, Ozan gerginliğinin arttığını hissediyordu ama kızı zorlamak istemediği için beklemeye devam ediyordu.
Sessizlik uzayıp, Berrak bir türlü çıkmak bilmeyince, dayanamayıp, banyo kapısını araladı.Berrak küvetin kenarına oturmuş, kaybolup gitmekten korkar gibi kenarlarına sımsıkı yapışmıştı.
" Berrak ?"
Kız ondan yardım istercesine bakmıştı." Yapamadım Ozan..bakamadım."
" Ben bakayım mı?"
Kız kafasında tartıp, en sonunda pes ederek başını sallamıştı.Ozan lavabonun aynasının önündeki çubuğa giderken,Berrak yerdeki fayanslara gözünü dikmişti.
Alacağı iki olası haber onu alt üst edecek gibi hissediyordu.
" Değilsin. Negatif çıkmış sonuç ."
Berrak 'ın gözleri hızla Ozan' ın gözlerine tırmanmıştı.
" Emin misin ?"
" Olumlu sonuc olsaydı artı çıkacağı yazıyor. Eksi çıkmış Berrak "
Ozan' ın sesindeki üzüntü ve yüzündeki hayalkırıklığı kızı irkiltmişti. Sandığı gibi rahatlayıp, sevinmek şöyle dursun, baya üzülmüştü Ozan.
Kendisi ise hiç ummadığı bir ağırlıkta kalbine oturan öküz gibi ağırlıkla, hayal bile edemeyeceği kadar boşluğa düşmüş ve üzülmüş hissediyordu.
"Değilim o halde."
" Değilsin papatyam "
Kız , aldığı teyitle ani bir saldırının şokunu yaşayan bir kurban gibi kelime bulamayacak kadar şaşkın ve hırpalanmış, sanki en kıymetli vazgeçilmezi kendinden çalınmış gibi sarsılmış hissediyordu.
" Ah..değilsem...Değilim...yani sadece gecikmişim demek.Büyük olasılıkla gerilmiştim ya ben ,döngüyü etkiledi."
" Olabilir tabi. Her şeyin hayırlısı sevgilim.Demek ki henüz zamanı değilmiş "
Göz göze gelmişlerdi. Kız içinde gitgide artan üzüntü ile yutkunup, ayağa kalkmıştı.
" Ha..haklısın...zamanı değilmiş."
Dokunsalar ağlayacak haldeydi. Ozan kollarının arasına çekip, sarılınca, yüzünü göğsüne gömmüş ve içinin sakinleşip, dinginleşmesi için,adamın çok sevdiği ten kokusunu solumuştu.
" Bu kadar çok istediğimi ben de bilmiyordum Ozan.Keşke gerçek olsaydı...çok isterdim gerçek olmasını..senin bebeğinin içimde olması inanılmaz olurdu."
" Bence de inanılmaz olurdu sevgilim."
Ne kadar süre birbirlerine sarılmış halde durduklarını ikisi de bilmeden öylece kalmışlardı. Ozan başına öpücük kondurduğu kıza gülümsedi.
" Uyuyalım mı biraz.Çok uzun ve yorucu bir gün olacak sevgilim "
" Olur "
Ozan yanına uzanınca Berrak kimsesiz kalmışlar gibi içini acıtan bir üzüntüyle dönüp ona iyice sokulup, gözlerini yummuştu. Ozan saçlarını okşarken uyuyakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019
RomanceKapak tasarımı Gece'ye ait. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🧡🧡🧡 Bir kızın hayal edebileceği herşeye sahip olan, gerçekten son derece şımarık, her dediğinin yapılmasına alışmış kaprisli ve sinir bozucu Berrak Taşkıran'in canından bezd...