Seni bana yazsınlar

845 55 203
                                    

Berrak kızların yanına dönmeden önce ateş basmış yüzünden ve salona girmeden koridordaki aynadaki aksinde radyum yutmuş  gibi parıldayan gözlerinden,
Ozan'la yaşadıkları jet çılgınlığı anlamamaları için dualar etmişti. Neden çekinip, bir anda utangaç bir ruh haline girdiğini kendi de kestiremiyordu.

Soğukkanlı ve aklı  başında  görünmeye çalışırken içi hala deli  gibi bir özlem ve istekle karnaval meydanı kadar sakindi. Neyse ki kızlar kendi kafalarının içindeki sorulara takılı kaldıklarından  ondaki fevkaledeliği  fark etmemişlerdi bile.

Havuz başındaki kanepeye geçtiğinde Ayşe telefonu kapatıp cevap bekleyen Suzan hanıma gülümsemişti.

" Abim tamam dedi."

Suzan hanım teyit aldığı için rahatlarken Derin elinde olmadan gerilerek kıpırdanmıştı .

" Harika. Nazmiye hanım, Metin bey ve Ayşe hanım geliyor. Adem  de gelecek. Kim kaldı başka?"

Ayşe sesini çıkaramamıştı. Gönlünün  istediği Musa ile abisini aynı ortama sokmak gibi bir hamle yapmaya cesareti yoktu. Berrak onun yerine cevap verdi.

" Musa var anne."

Ayşe beti benzi atarak hemen düzeltmek  istedi.

" Onun gelebileceğini  sanmıyorum."

Berrak gayet kararlı sözünü kesmişti."Ben sanıyorum. Musa gelmezse olmaz ki."

" Asıl gelirse olmaz."

" Bence gelir. Gelmeli. Gelirse çok iyi olur."

Suzan hanımın kafası karışmıştı.

" Geliyor mu gelmiyor mu ?"

Berrak kendinden emin son noktayı koymuştu.

" Geliyor anne."

" Gelmiyor Suzan hanım." diye panikle atıldı Ayşe."

Suzan hanım duraksamıştı.Hangi cevabı baz alacağını şaşırmış haldeydi. Berrak bahçeye çıkan Ozan'a cankurtaran gibi sevinmişti.

" Ozan, Musa'yı  arasana. Akşama  o da gelsin yemeğe. Yengenler, Nazmiye Sultan, Adem gelirken onu çağırmamak olmaz değil mi aşkım ?"

Ayşe, Berrak'ın yanına oturan Ozan'a yalvaran gözlerini dikmişti.

" Yok, bence çağırma hiç Ozan abi."

Ozan kızın derdini anlamıştı. Ayşe  onun gülümsediğini görünce kendine destek çıktığını sanıp bir an rahatlamıştı ama cevabı  duyunca kalp krizi geçirecek gibi kasılmıştı 

" Bence de gelsin Musa. Hatta ben hemen arıyorum onu."

Suzan hanım için bu yeterli
olmuştu. " Harika bu durumda tam sayı  netleşmiş  oldu. Onbir  kişiyiz."

Ayşe ölüm fermanı imzalanmış gibi omuzları çökmüştü. Havuzun kenarına gidip, telefonla konuşan Ozan'ı izlerken bayılacak gibi hissediyordu. Berrak onun haline dayanamayıp, destek verircesine elini tutmuştu.

" Endişe etme Ayşe. Bence çok iyi olacak gelmesi."

" Ya tabi ne demezsin. Abim derisini yüzüp tuzlasın, öldürüp gömsün diye bundan ala fırsat mı  olur ?"

Berrak istemeden de olsa gülmüştü. "Yok artık.Sen de Adem'i  iyice canavar yaptın. Tamam kızgın olabilir ama eninde sonunda bu duruma alışacak ve onay verecek Ayşe."

" Çıkmaz ayın son çarşambasına verir o onayı. Hala konu aklına gelince cinleniyor resmen. Musa'ya hala küs. Adını ağzına almıyor. "

" Iyi  işte getiririz ikisini  bu gece. Hazır büyükler de varken barışırlar."

BAŞIMIN TATLI BELASI #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin