2

1.2K 165 11
                                    

Kalau awak cakap awak rindu saya, saya belanja awak part 3 for submissive AHAHHAHAHA. takde la gurau je agagaga

Jihyo merenung keluar tingkap biliknya. Pandangan nya kosong.

Hanya satu perkara yang sedang bermain difikirannya.

Jeon Jungkook.

Dan hanya satu saja cara untuk dia bertemu semula dengan vampire kacak itu.

“Kim Namjoon”
Gumam Jihyo perlahan. Hanya Namjoon boleh bantunya sekarang.

Tanpa membuang masa, Jihyo menukar pakaian lalu keluar dari rumah.

Sempat dia memastikan yang Yoongi dah tidur barulah dia keluar.

Langkahnya terus diatur kearah hutan yang pernah menjadi tempat pertemuan dia dengan Namjoon.

Sampai je, nama vampire itu dijerit tidak terlalu kuat.

“namjoon!”

“namjoon-ssi!”

Jihyo meneruskan langkah sehinggala ada yang menyahut.

“my lady. Kenapa awak ada dekat sini, Jihyo? Malam macam ni, bahaya lah,princcess”

Jihyo mendongak keatas.

Kim Namjoon sedang duduk elok diatas pokok, tersenyum ramah kearahnya.

Ada kesan darah ditepi bibir vampire itu. Perlahan, muncul rasa takut dalam diri Jihyo.

“em.. saya nak mintak tolong..”
Kata Jihyo perlahan. Namjoon tersengih sebelum dia melompat turun dari pokok.

Melihatkan wajah cuak Jihyo, Namjoon ketawa sekejap.

“jangan risau la. Saya minum darah haiwan, bukan manusia. Kalau manusia pun, saya akan minum darah lelaki bukan perempuan”

Kata kata Namjoon itu berjaya mengurangkan rasa takut Jihyo.

“so.. Awak nak saya tolong apa?”
Tanya Namjoon sambil bersandar pads sebatang pokok.

Jihyo ikut perlakuan Namjoon itu.

“Jadikan saya.. Vampire jugak”

“what the fuck--- awak bergurau?! Kenapa tiba tiba?! Tak sayangkan diri sendiri ke?!”
Namjoon membalas tidak percaya.

Permintaan Jihyo itu dianggap luar biasa dan tak masuk dek akal.

Tapi Jihyo tetap berdegil. Dia yakin. Dia akan cari Jungkook setelah dia menjadi vampire.

Supaya kali ini, dia tidak lagi lemah.

Supaya kali ini, dia pula yang boleh mengawal Jeon Jungkook.

Jihyo bertekad, kali ini, dia yang akan mengambil alih. Dia, the dominant. Dan Jungkook, the submissive.

“Saya serius! Saya nak cari Jungkook. Tapi takkan saya dapat cari dia kalau saya lemah dan manusia kan? Tolonglah, Namjoon”

Jihyo meraih tangan Namjoon. Memujuklah katakan.

Terbit rasa sebersalah dalam diri Namjoon ingin menolak permintaan Jihyo itu.

“Saya tak boleh buat macam tu. Kalau saya tukarkan awak, jantung awak takkan berdegup lagi, awak akan hidup selama lamanya.

Pipi awak ni pula, takkan jadi warna merah lagi dah. Sebab takkan ada kepanasan manusia lagi dah. Awak pernah sentuh jungkook kan?

Dia sejuk sangat. Saya pun. Semua sebab kami vampire. We are immortal, we are basically dead. We dont have a beating heart, a warm hug”

Namjoon mula memberi hujah. jihyo yang mendengar sedikit tersentak.

Tetapi sekali lagi, semangatnya untuk menakluk hati Jeon Jungkook tidak dapat dihalang hujahan Namjoon itu.

“Tak ada cara lain?”
Tanya Jihyo setelah dia diam beberapa minit.

Namjoon ketawa perlahan. Rambut Jihyo diserabutkan.

“Degil jugak ya awak ni? Okay, baiklah. Ada. Saya akan bagi awak kuasa. Maknanya--- you'll be half vampire and half human for the time being.

Macam mana? Setuju? Awak tak sekuat Jungkook tetapi sekuat vampire lain. Tak adalah vampire lain makan awak kan?”

Namjoon ketawa diakhir ayatnya. Laju Jihyo mengangguk.

“Ya ya! Saya setujuuuu!”

SUBMISSIVE

L I S A F I C E N T

collaboration with

herlalice

Submissive Where stories live. Discover now