"Boleh saya mintak tolong sikit tak sayang?"
Soal Jungkook.Jarinya menyisir helaian rambut Jihyo yang sedang dia peluk dari belakang. Mereka berada didalam kamar besar Jungkook sedang berbaring diatas katil.
Jungkook betul betul berpegang pada kata katanya. Dia tidak pernah lagi menyentuh Jihyo kerana mahu melepaskan nafsu nya.
Dia hanya akan mencium dan memeluk gadis pujaan hatinya itu. Menyalurkan rasa cinta dan sayang dia kepada Jihyo sepenuhnya.
"awak nak saya tolong apa? cakap jelah. saya kan dah kuat sekarang hehe"
Jihyo tersengih manja.Bibir Jungkook mengukir segaris senyuman. Kepalanya tergeleng perlahan.
"suka sangat dia ya. mentang mentang lah sekarang ni awak lagi kuat dari Taehyung dan Jimin"
Bidas Jungkook sebelum pelukannya dieratkan lagi."Eh saya lebih kuat dari awak jugak tau!"
Jihyo membalas yakin. Jungkook sedikit tergelak kerana geli hati."You can never fight me babygirl"
Jungkook mencium bahu Jihyo sekejap. Gadisnya itu tidak lagi membalas apa apa."Jadi, kembali semula pada topik kita awal awal tadi, saya nak awak tolong saya ni"
Jungkook berkata semula."Yalah, saya dengar ni. Cakap je awak nak saya tolong apa, saya akan tolong"
Balas Jihyo yakin. Tangan jungkook dia pegang erat."Tolong jaga diri awak baik baik. Tolong dengar cakap saya. Kalau saya tak bagi aku keluar dari mansion ni, tolong jangan keluar. For now, you dont have to know why but if you love ke, please listen to me okay baby?"
Jungkook berhujah panjang. Ada nada lembut dan risau didalam ton suaranya. Yang maan menambahkan lagi rasa pelik Jihyo.
"Kenapa... tak apalah. Baiklah. Saya akan dengar cakap awak, Jungkook ah"
Balas Jihyo sebelum tubuhnya dipusingkan supaya menghadap Jungkook.Jihyo tersengih melihatkan wajah mereka yang rapat dengan satu sama lain. Hidungnya sengaja digeselkan pada hidung mancung Jungkook.
Menyebabkan Jungkook tersenyum bahagia.
"Mengada"
• • •
"Roseanne?"
Taehyung sedikit terkejut melihat vampire wanita itu duduk diatas sofa diruangtamu mansion mewah Jungkook."Bila kau sampai? I didnt see you"
Soal Taehyung setelah dia kembali ke akal waras."Tak penting. Mana Jungkook?"
Soal Roseanne terus kepada mengapa dia datang kesana.Pastinya dia mahukan vampire kacak itu.
"Dia ada di bilik dia lah"
"Panggil dia"
Arah Roseanne angkuh."Roseanne, you dont speak rudely like that to my people"
Satu suara serak basah menyapa. Pantas Roseanne menoleh.Disitu berdirinya Jeon Jungkook, vampire kacak yang sudah lama dia gilakan. Dan roseanne itu sanggup buat apa sahaja asal Jungkook menjadi miliknya.
Kali ini, dia takkan mengulangi kesilapan lamanya lagi. Dia akan pastikan dia memiliki Jungkook dan kemudian dia akan memujuk Jungkook menyertai Black Label.
"Jungkookie"
Roseanne tersenyum manis. Namun senyumannya hilang melihat Jihyo tiba lalu sewenang wenangnya menuatkan jemari dia dengan jemari Jungkook.Mata merah darah Roseanne berubah menjadi lebih gelap. Jelas dia sedang menahan rasa.
"Meet my fiance, Jihyo Jeon"
Ungkap Jungkook selamba.Bibirnya mengukir senyuman sinis. Dibalik senyuman sinis yang menyeramkan itu, dia sedang menyembunyikan rasa gusar.
Jungkook tahu, kebahagian dia dan Jihyo takkan kekal lama jika Roseanne terusan ada disitu.
SUBMISSIVE
L I S A F I C E N T
collaboration with
YOU ARE READING
Submissive
FanfictionSequel to Dominant. Sila baca dominant dulu untuk hadam jalan cerita dengan lebih baik hehehe. "you shall be my submissive and I shall be your queen" Kalau dulunya Jungkook adalah Dominant, bagaimana kalau sekarang vampire itu adalah Submissive?