"Star Sanses"
- Skończcie niszczyć to AU! - o wilkach mowa. Wykrzyczał Ink. Cross stanął za mną więc nie widzieli go.- Nightmare jak ty to zrobiłeś to może tylko...
- JA! - przerwał mu Cross, który wyskoczył zza moich pleców z gigantycznym nożem w dłoni.- Witaj stary przyjacielu!
Ink na te słowa przestraszył się go i zrobił 3 kroki w tył. Cross natomiast się zaśmiał i przeteleportował za nich i miał ich już uderzyć, ale Dream zablokował jego cios. Tak jak przewidywał Krzyż, Star Sanses zaczęli ratować innych, a my w tym czasie się przenieśliśmy do Underfresh.
*P.O.V.Ink*
Nie mogę w to uwierzyć co się stało. Szukałem z innymi Crossa wszędzie, ale on był z Bad Guys. W dodatku zaprzyjaźnił się z Koszmarem! Przeszli właśnie przez portal. Stawiam że Dream o tym wiedział.
- Dream czemu mi nie powiedziałeś że wtedy to twój brat zabrał Crossa?- powiedziałem poważnie na co Dream się przestraszył i od razu odpowiedział.
- Ponieważ wiedziałem że nie pokonamy Nightmare'a! Pozatym co ci tak zależy na tym Crossie?
- Ty naprawdę nic nie rozumiesz?! Cross może zabierać kody AU, a tego już nie naprawię tak łatwo jak zniszczenia! Zaprzyjaźniając się z Crossem mogliśmy tego uniknąć!- krzyknąłem, a moi towarzysze w końcu zrozumieli.
- OK. Too ja ci załatwię Crossa. - powiedział Dream i przeszedł przez portal, a ja poddałem się i razem z Blue poszliśmy do swoich AU.
*P.O.V. Cross*
*Time Skip*
- Cross wystarczy oni się poddali zostaw tą resztę AU i chodź do bazy, ponieważ jest wieczór.- powiedział zadowolony z naszej, ale głównie mojej pracy Koszmar.
- No niech ci będzie... - on widząc że nie chce wracać jeszcze do domu pociągnął mnie za rękę. - Gdzie idziemy? - spytałem z czystej ciekawości
- Zobaczysz.- Puścił mnie i przeszliśmy przez portal. - Witaj w Outertale. To jedyne AU które nikt nie chce niszczyć.- Usiedliśmy na klifie i po minucie dodał - Jak ci się podoba?
- Jest prze...
CZYTASZ
Krzyż Koszmarów (CrossMare)
FantasyNightmare i Cross czy oni wogule mogą być razem? Pierwsza część CrossMare. Powinna wam się ta opowieść spodobać!^^ Stan opowieści: Zakończona (26.10.2019)