"Berek braci"
*P.O.V.Nightmare*
- Ponieważ...- co ja mam mu powiedzieć? Wyśmieje mnie jeśli mu powiem prawdę.
- Bracie powiedz prawdę, proszę. - powiedział jak zawsze spokojnie mój brat.
- Niech ci będzie. - wziąłem głęboki wdech. - Więc się zakochałem. - powiedziałem najciszej jak potrafię, ale dobrze wiem że to słyszał.
Ja stałem się jagodą, a jego oczy zabłysnęły ze szczęścia. O nie ja wiem co to oznacza! Nie zgadzam się na to!
- Proszę powiedz kto to jest? - Czemu on zawsze musi to ode mnie wyciągać?
- Cross. - powiedziałem naprawdę cicho. Mnie zastanawia jedno. Dlaczego my musimy mieć wspaniały słuch?
- Ja nie wierze! Dlatego nie chciałeś go puścić kiedy się potknął! - wiedziałem że to powie. - Musisz mu o tym powiedzieć!
- O nie! Ja mu tego nie powiem! - Prawie krzyknąłem, a on zaczął myśleć.
- Ok skoro nie chcesz to ja mu powiem. - i wybiegł, a ja za nim.
Jak zawsze kiedy przychodzi musi mnie zezłościć! Dlatego w te dni pozwalam im pić. Niech mają 80 promili w kościach, tylko aby nie słyszeli. Nie chce aby wiedzieli że mnie brat odwiedza. Jeszcze by uznali że ich zdradzam z Star Sanses.
- CROSS!! - krzyknął Dream, a ja na niego wskoczyłem aby zamilkł.
W tym czasie wyszedł zaspany Cross.
- Em... co wy robicie? - spytał z lekkim rumieńcem i smutkiem w oczach.
Zszedłem z mojego brata. To naprawdę nie wyglądało dobrze, ale pomińmy ten fakt. Dream się szybko podniósł.
- NIGHTMARE SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ! - krzyknął. Cross spalił większego buraka, a ja z Dreamem zaczęliśmy się nawzajem gonić.
- NIE PODARUJE! CHODŹ TU! CHCE CIĘ ZABIĆ! - krzyczałem na niego, a on się zmęczył.
- No cóż... Do świąt bracie... - już bym go miał lecz się teleportował.
Byłem zły... powtórka. Wkurwiony. To lepiej pasuje do obecnej sytuacji. W tym czasie przyszedł Cross.
- N-Nightmare...
-----------------------------------------------------------
Kolejny rozdzialik.Drodzy czytelnicy!
Oznajmiam że w 26.10. 2019 (piątek) zakończę tą książkę.
Ponieważ plan jest taki że dziś (23.10) wyśle dwa rozdziały, jutro tak samo, a natomiast w piątek będzie rozdział 33 i rozdział 34 - tak zwany epilog.
Więc miłego czytania kolejnych rozdziałów!
CZYTASZ
Krzyż Koszmarów (CrossMare)
FantasyNightmare i Cross czy oni wogule mogą być razem? Pierwsza część CrossMare. Powinna wam się ta opowieść spodobać!^^ Stan opowieści: Zakończona (26.10.2019)