"Wkurzony Ink"
- CROSS! - wydarł się Ink, bo tego nie można nazwać krzykiem.
- Yo radykalny ziomku cały Void cię usłyszał! - rzekłem, a on powiedział abym tutaj zaczekał i się gdzieś przeteleportował.
Więc siedziałem se spokojnie dopóki Inky Wingy nie przyszedł i zatargał z Dreamem do innego portalu. Byłem spowrotem w moim superowym AU, które ledwo można nazwać Wszechświatem.
*P.O.V.Ink*
Jestem wściekły i na Dreama i na Crossa. Nie wiem który z nich jest gorszy! A miał być taki miły dzień! Dobrze że jutro sobota.
- Ink uspokój się i nie pij tej farby! - krzyknął mi do 'ucha' Dream.
Ja nie słuchając ich zrobiłem rzecz odwrotną do prośby Marzyciela i wypełniła mnie Determinacja.
*P.O.V.Cross Chara*
- CROSS! UWAŻAJ! - krzyknąłem przez co on odrazu się obrócił.
Jednak oberwał od pędzla i ze 100 HP ma 1! Co ten idiota wypił? (Loading Cross_Chara.EXE... - Autorka) A no tak on ma te swoje farby emocji! Wybłagałem właśnie Crossa o dostęp do ciała. Ja miałem determinacje aby go zabić więc mam o wiele większe szanse z Atramentem niż Cross. Pomińmy już ten fakt że mam o 5 razy więcej HP.
Ja oraz Ośmiornica zaczęliśmy walkę z Inkiem.
*Time Skip*
My wygrywamy, a idioci grają w karty! Mówiąc w skrócie. Pędzel przestał mieć determinacje i przeprosił Crossa i Nightmare'a za to że zaczął tą walkę, która trwała 5 godzin! I poco ja się męczyłem 5 godz.? Gdybym był mądrzejszy to bym nie dopuszczał Crossa do ciała kiedy kończyłem jego żywot!
A teraz wszyscy się pogodzili, ponieważ jutro sobota i grają teraz w Uno.
- Hej! Mam genialny i radykalny pomysł! - odezwał się... jak to mówił Error? A no tak... Małpa z ADHD. - Zagrajmy w BUTELKĘ!
Powstały szmery, a Fresh po chwili dodał żeby zatargać do jego domu wszystkich których znamy i oczywiście się zgodzili i targali wszystkich do domu Fresha za nogi lub inne części ciała.
CZYTASZ
Krzyż Koszmarów (CrossMare)
FantasíaNightmare i Cross czy oni wogule mogą być razem? Pierwsza część CrossMare. Powinna wam się ta opowieść spodobać!^^ Stan opowieści: Zakończona (26.10.2019)